Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Toekomstige man, MAAGD?

Pagina's : [1] 2

CrazyInLove
28-02-2004, 03:48

Hey, Ik had hier een vraagje, zoals we weten kan een man altijd weten of zijn vrouw al dan niet maagd is, is het niet door het bloeden, dan is het door de opening ed... Maar hoe kan ik later weten dat mijn man maagd is of niet;..? Ik wil dit wel weten en graag een antwoord op krijgen .. Bedankt ! :zwaai:

CYDAL
28-02-2004, 09:01
door het hem te vragen... als ie van je houd dan zal ie eerlijk tegen je zijn!

CrazyInLove
28-02-2004, 10:18
Hier kon ik toch wel een reactie van jou verwachten... Ik maak me geen zorgen om mezelf hamdoulah, maar k wens dat mijn man ook maagd zal zijn als wji het huwelijk binnentreden. Zo niet, wil ik alles weten. Ik wil gewoon weten of er een manier bestaat hoe ik het zeker kan weten?

CrazyInLove
28-02-2004, 10:20
Origineel gepost door CYDAL door het hem te vragen... als ie van je houd dan zal ie eerlijk tegen je zijn! Kan k dan zomaar vragen aan mijn (toekomstige) man? Is dat niet een beetje taboe om zomaar die vraag te stellen, of zelfs hshouma?

Najiha
28-02-2004, 10:30

Origineel gepost door Wolverine Je kan het niet weten , je kan het hoogstens afleiden. Als hij klungelt op de eerste nacht bv. Maar je moet niet iemand kiezen omwille van zijn maagd zijn(trouwens dan zul je lang moeten zoeken) maar omwille van zijn vroomheid. Dus wij dames moeten niet maagd zijn maar vroom :D

Najiha
28-02-2004, 10:34
Origineel gepost door Wolverine Hahah nice try, ik had het over mannen. Jullie dames moeten vrome maagden zijn, is dat niet mooi gezegd. Jullie jongens wachten nog op een harde klap in het hiernamaals en dan zal ik maar zwjgen over vrome hersteloperaties maagde meiden :D

Najiha
28-02-2004, 10:39
Origineel gepost door Wolverine De meesten worden vroom nadat ze getrouwd zijn, dus zullen ze wel berouw tonen. Aaaaah zo werkt dat ding eerst lang leve de lol en alles plezier gehad hebben dan gaan we lekker heilge spelen hasch en hascha jek

minatje83
28-02-2004, 11:30
dat voel je, bij de meeste meiden komt er ook geen bloed uit bij de eerste keer. Maar als het goed is weet je dat soort dingen over je man, tenzij je gewoon trouwt en niets over hem weet. :confused:

CrazyInLove
28-02-2004, 11:31
Is toch heel oppervlakkig.. .kan je dat niet voelen of zo? :) just trying

Ciham
28-02-2004, 12:08
Maagd? geen maagd? soms wordt ik een beetje moe van deze stellingen... het belangrijkste blijft nog altijd dat je elkaar vertrouwd. Dus jij verteld jouw verleden en hij de zijne. Dat is de basis van een relatie. En het is nonsens dat een man maar beter geen maagd kan zijn, omdat dan de huwelijksnacht beter verloopt, enkelt omdat je als meisje geen ervaring (mag) heb(ben)t. Een man is een man als hij eerlijk is en dat geldt ook voor een vrouw, eerlijkheid duurt het langst.

Lady_moi
28-02-2004, 13:40
Dat kun jij nie weten. :rolleyes: Trouwens wat dan als hij nie maagd is? :confused: Enkel Allah ziet alles. :) En als hij ontmaagd is dan isdat tussen hem en Allah. ;) Zo hoort het ook eigenlijk te zijn bij een meiske. :kwaad: Want zowel man en vrouw horen maagd te blijven éh. :zwaai:

CrazyInLove
29-02-2004, 12:24
Ja maar ze hebben het altijd over de meiden, en dat zogezegde vliesje, en de mannen dan... dat was eigenlijjk wat ik wilde vragen

ik_oke_is
29-02-2004, 12:31
Origineel gepost door CrazyInLove Kan k dan zomaar vragen aan mijn (toekomstige) man? Is dat niet een beetje taboe om zomaar die vraag te stellen, of zelfs hshouma? hsouma? tussen jou en je man is niks hsouma :hihi: :maf2:

kisses
29-02-2004, 14:06
als je niet eens open tegen je mag kan zijn is et dan wel verstandig om dan met em te gaan trouwen? kisses

amir16
29-02-2004, 17:11

Origineel gepost door CrazyInLove Kan k dan zomaar vragen aan mijn (toekomstige) man? Is dat niet een beetje taboe om zomaar die vraag te stellen, of zelfs hshouma ? hsouma aan je man kan je tog alles kwyt ???? daar hoef je egt niet voor te schamen hoor e hy wilt vast wel dat jij ook eerlyk tegen hem bent duz waarom zou hy dan niet tegen jouw eerlyk zyn?? maare volgens my ken ik geen (oudere) jongens die maagd zyn! dan moet je ver zoeke maare je weet maar nooit ZEG NOOIT NOOIT :D thalla ;)

Pagina's : [1] 2