Bekijk originele versie : Voor de Dames..
Stel je gaat trouwen, en je komt erachter dat je man een veel te kleine slurfje heeft, wat zou je denk je doen..?of iemand die het al heeft meegemaakt?
Of voor dat je in het huwelijksbootje stapt, eerst handmatig chekken, om te kijken wat je in huis haald?:o
:hihi:
honey_bunny
26-11-2008, 10:46
pffffffff,, ik ga dat zeker voordat ik met hem ga trouwen...
FF CHECKEN!!!!!!!! om te kijken wat ik binnen haall...
Het klinkt misschien stom, maar SEKS is echt belangrijk en zeker in een huwelijk....
Het zal veel meer problemen minderen en verzachten!
FunAlert
26-11-2008, 10:55
hahah jullie willen je k.utje goed gevuld zien he.
honey_bunny
26-11-2008, 10:58
hahah jullie willen je k.utje goed gevuld zien he.
Wat zeg je dat vies zeg!!
koekje21
26-11-2008, 10:59
checken!!!
wayow stel je voor rest van je leven
met een invalide pipi
kan je net zo goed met je pinki trouwen
honey_bunny
26-11-2008, 11:19
checken!!!
wayow stel je voor rest van je leven
met een invalide pipi
kan je net zo goed met je pinki trouwen
hahaah INDERDAAD!
IceTea35
26-11-2008, 11:19
Stel je gaat trouwen, en je komt erachter dat je man een veel te kleine slurfje heeft, wat zou je denk je doen..?of iemand die het al heeft meegemaakt?
Of voor dat je in het huwelijksbootje stapt, eerst handmatig chekken, om te kijken wat je in huis haald?:o
:hihi:
Ik kan me voorstellen dat een vrouw de "koopwaar" wil bekijken voordat de koop gesloten wordt.
honey_bunny
26-11-2008, 11:22
het lijkt me echt erg voor een jongen als hij een kleine heeft.. !!
Hoe zou hij hiermee omgaan?? en Kan daar wat aan gedaan worden dan?
IceTea35
26-11-2008, 11:25
Het enige wat enigszins effect heeft op een kleine penis, is de penisverlengende operatie. Maar zoals ik al eerder schreef, is er bij deze ingreep niet echt sprake van het verlengen van de penis, maar van het doorsnijden van de ligamenten die de penis normaal gesproken overeind houden bij een erectie. Het ligament bevindt zich tussen het schaambeen en de wortel van de penis. Als dat ligament wordt doorgesneden, komt een stukje van de penis wat normaal gesproken in de buik zit, naar voren. Voornamelijk in slappe toestand van de penis, is het verschil in lengte te zien. De ingreep is pijnlijk, en het resultaat valt vaak tegen. De operatie is prijzig, maar door het tegenvallende resultaat zijn er niet veel (of geen) chirurgen in Nederland die bereid zijn deze operatie uit te voeren. Meer dan de helft van de mannen die een dergelijke ingreep hebben laten uitvoeren, is ontevreden. De penis oogt na een geslaagde ingreep, ongeveer 1 tot 4centimeter langer in slappe toestand. Bij het vrijen en bij een erectie, steekt de penis door het doorgesneden ligament, niet meer omhoog.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/23711-penis-verlengen-hoe-gaan-we-dat-aanpakken.html
honey_bunny
26-11-2008, 11:35
Ja, maar eigenlijk blijft die dan nog klein...
want hij loop dan de hele tijd met een soort van erectie...
En als hij seks heeft word hij ook niet groter toch?!
En als hij seks heeft word hij ook niet groter toch?! Schat, een marokkaanse man gaat echt niet aan zn slurfje laten sleutelen hoor, straks werkt ie helemaal niet meer, en dan??:hihi:
Het is gewoon accepteren klaar.
IceTea35
26-11-2008, 11:39
En als hij seks heeft word hij ook niet groter toch?!
Precies, eigenlijk win je dus een cm of 2...
IceTea35
26-11-2008, 11:39
Schat, een marokkaanse man gaat echt niet aan zn slurfje laten sleutelen hoor, straks werkt ie helemaal niet meer, en dan??:hihi:
Het is gewoon accepteren klaar.
Ik denk vrijwel geen man...
Ik denk vrijwel geen man... nee, toch...:p
koekje21
26-11-2008, 11:44
meschien is zo een kleine slurf wel beter
komt er meer van:likje: aan pas
vingers ook natuurlijk die komen bij plekken die de slurf tog niet kan
ooja voorbind :banana:
wehhehhhehe:hihi:
wat een topic hey
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.