Bekijk originele versie : waarom?
Fruitmelk318
26-11-2008, 00:25
hallo,
ik heb en vriend & die zegt of ik het goed vind
als we getrouwt zijn, dat hij et met en **** ging doen:maf2: of en trio:maf2: :maf2: wat moet ik doen??:maf2: :traan1:
Soenni_87
26-11-2008, 00:40
is normaal, veel mensen willen dat :rolleyes:
:wow: wat vind jij er van dat is belangrijk liefde moet je bedrijven met 2 en niet en heel gebeuren van maken! dat hij er zelfs durfd opkomen hij moest zich schamen :(
Fruitmelk318
26-11-2008, 00:45
:wow: wat vind jij er van dat is belangrijk liefde moet je bedrijven met 2 en niet en heel gebeuren van maken! dat hij er zelfs durfd opkomen hij moest zich schamen :(
ja he:traan1: tfoe:( hij heeft er nu gelijk spijt van dat hij het heeft gezegt:traan1:
denk je niet dat het eerder om lust draaid dan liefde ? ach ja mannen hen verstand licht in hun broek dus klein verstandje
nix doen ... gewoon zeggen dat je het niet fijne zou vinden ..... mss is hij jou aan het uit proberen.... kijken wat jouw antwoord op die vraag zou zijn
Fruitmelk318
26-11-2008, 01:05
nix doen ... gewoon zeggen dat je het niet fijne zou vinden ..... mss is hij jou aan het uit proberen.... kijken wat jouw antwoord op die vraag zou zijn
heb et ok zo gedaan, maar dit heeft hij me al eerder gevraagt:(
Fruitmelk318
26-11-2008, 01:08
is normaal, veel mensen willen dat :rolleyes:
al1 jullie somige manne vinde dat normaal!:lekkerpuh
Fruitmelk318
26-11-2008, 01:09
denk je niet dat het eerder om lust draaid dan liefde ? ach ja mannen hen verstand licht in hun broek dus klein verstandje
je heb gelijk!:traan1: jammer:traan1:
bloemeke
26-11-2008, 01:11
lieve meid dumpen die handel zegt toch genoeg over hem?? dat je iemand leert kennen zonder fysiek contact begrijp ik wel, dus begrijp dat je een vriend hebt als je, je gezond verstand gebruikt... maar wat hij zegt beloofd niets goed voor de toekomst, kijk naar je avater dan weet je meteen wat je moet doen, kappen ermee bah vies!
bloemeke
26-11-2008, 01:11
en dat van mss is hij me aan het uittesten mss zus mss zo is gewoon naiëf en excuses zoeken om in die droomwereld te blijven hangen.
Fruitmelk318
26-11-2008, 01:13
en dat van mss is hij me aan het uittesten mss zus mss zo is gewoon naiëf en excuses zoeken om in die droomwereld te blijven hangen.
dankje voor je reactie je heb gelijk lieverd:traan1:
Fruitmelk318
26-11-2008, 01:14
lieve meid dumpen die handel zegt toch genoeg over hem?? dat je iemand leert kennen zonder fysiek contact begrijp ik wel, dus begrijp dat je een vriend hebt als je, je gezond verstand gebruikt... maar wat hij zegt beloofd niets goed voor de toekomst, kijk naar je avater dan weet je meteen wat je moet doen, kappen ermee bah vies!
gaat een beetje erg moeilijk na 2 jaar:eek: :traan1: :traan1:
Cutegirl_x3
26-11-2008, 07:20
Nou, ze dat je het absolut niet wil. Als je het erg vind. Maarja meid als hij echt veranderd zou ik hem dumpen ;)
hallo,
ik heb en vriend & die zegt of ik het goed vind
als we getrouwt zijn, dat hij et met en **** ging doen:maf2: of en trio:maf2: :maf2: wat moet ik doen??:maf2: :traan1:
Met andere woorden ! Hij valt niet op jou, maar op je ..... en die van andere.:jammer:
Kun je hem net zo goed dumpen of laten trouwen met een h*** :gniffel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.