Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heb ik ook gehad!!!

LZN
27-02-2004, 23:10

hoi hoi :) ten eerste wil ik jullie duidelijk maken dat niet alle meisjes maagdvlies hebben, een mens kan ook zonder arm,been of oor geboren worden allah bepaalt dat toch? ten tweede er zijn verschillende soorten maagdvliezen je hebt een vlies met een gat en de andere met 5 gaatjes het is verschillend maar in iedere geval er moet gaatje in zitten anders zou je nooit ongesteld kunnen worden! en je vriendin weet toch wel of ze ooit met een jongen naar bed geweest is of niet? (ze weet wel of ze nog maagd is of niet) het kan ook zijn dat die jongen haar heeft ontmaagd! ECHT ik heb hierover een boek gelezen en daar stond al die dingen in! ik heb precies dezelfde probleem gehad na mijn huwlijk natuurlijk :Iluvu: en ik wist zeker dat ik het nooit heb gedaan maar mijn man geloofde me niet en we moesten naar de gynocoloog en die zei dat ik geen vlies hoef te hebben en mijn man had er echt spijt van wat hij tegen me had gezegd ...dus..! STERKTE groetjes :zwaai:.

Glimlachje
28-02-2004, 00:32
:goedzo: Blij dat je man je nu geloofd...:)

Ain_Sfa_Sscarr
28-02-2004, 00:39
Origineel gepost door Glimlachje :goedzo: Blij dat je man je nu geloofd...:) Blij? Nou ik zou niet blij zijn als me man pas mijn woord zou geloven nadat een kwakzalvertje hem dat heeft verteld. Hij hoort haar onmiddelijk op haar woord te geloven, als hij haar vertrouwd althans

BintElmagreb
28-02-2004, 13:40
Origineel gepost door Ain_Sfa_Sscarr Blij? Nou ik zou niet blij zijn als me man pas mijn woord zou geloven nadat een kwakzalvertje hem dat heeft verteld. Hij hoort haar onmiddelijk op haar woord te geloven, als hij haar vertrouwd althans Das waar! Een woord een woord, een man een man!

Lady_moi
28-02-2004, 13:43

Ik moet hem nie es meer hebben als die me nie vertrouwd. :jammer: Dan een man!! :rolleyes:

ik_oke_is
28-02-2004, 13:56
Origineel gepost door Basma_nr1 hoi hoi :) ten eerste wil ik jullie duidelijk maken dat niet alle meisjes maagdvlies hebben, een mens kan ook zonder arm,been of oor geboren worden allah bepaalt dat toch? ten tweede er zijn verschillende soorten maagdvliezen je hebt een vlies met een gat en de andere met 5 gaatjes het is verschillend maar in iedere geval er moet gaatje in zitten anders zou je nooit ongesteld kunnen worden! en je vriendin weet toch wel of ze ooit met een jongen naar bed geweest is of niet? (ze weet wel of ze nog maagd is of niet) het kan ook zijn dat die jongen haar heeft ontmaagd! ECHT ik heb hierover een boek gelezen en daar stond al die dingen in! ik heb precies dezelfde probleem gehad na mijn huwlijk natuurlijk :Iluvu: en ik wist zeker dat ik het nooit heb gedaan maar mijn man geloofde me niet en we moesten naar de gynocoloog en die zei dat ik geen vlies hoef te hebben en mijn man had er echt spijt van wat hij tegen me had gezegd ...dus..! STERKTE groetjes :zwaai: ben je met iemand uit marokko getrouwd ??

tatouzient
28-02-2004, 14:03
:jammer: pas nada je nr de dok bent geweest, gelooft hij je pas? pff... als er gn vertrouwe is, wa dan wel :rolleyes: Tatou.

minora
28-02-2004, 15:03
Hij had er echt spijt van? Was dat niet te laat :jammer:

ChOcOtOfFfF
28-02-2004, 17:08
ik zou hem terug naar zijn moeder hebben geschopt:jammer:

DOUKALIA18
28-02-2004, 17:10
ja ze3ma haar man was nog wel een maagd

maghrebgirl20
28-02-2004, 19:52
jammer dat hij je pas daarna geloofde :(, maar ja het is toch goed gekomen gelukkig

WomenInBlack
28-02-2004, 19:58
kzou zo'n situatie diepvernederend vinden maar ik heb een vraagje dacht je echtgenoot dat de gynecoloog hem kon vertellen of hij je ontmaagd heeft of er een voorganger was...??? sorry dat ik het zo bot zeg maar was nie zo slim van hem om na de daad naar de dokter te gaan als ie twijfelt aan je...