Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bruidssieraden??

masina
27-02-2004, 22:00

Beste dames, Weten jullie waar ik mooie bruidssieraden kan halen, ik zoek een mooie keting en oorbellen met zilver/parels combinatie!! Hoop dat jullie me kunnen helppen hieraan Alvast bedankt

Ghazella24
28-02-2004, 20:46
Bruidswinkel.. Meestal hebben ze dit soort accesoires die bij de bruidsjurken passen. Ik weet niet of je het specifiek voor je bruidsjurk? :)

Sizzle
29-02-2004, 00:07
Otazu :Iluvu:

Dezteny
01-03-2004, 13:00
Origineel gepost door Droomprinsjesje Hallo, Als je opzoek bent naar sieraden zoals de naggafae ze heeft, soms nog mooier. Dan moet je bij Menara zijn, op de voorstraat. Niet zo duur, vooral als je meerdere setjes neemt, wil ze er nog wel eens wat van af doen. gewoon blijven lachen en doen alsof je heel zenuwachtig bent ;) Succes ermee :haha: Jij weet hoe je ze moet aanpakken.

misstomatisch
01-03-2004, 15:31

Origineel gepost door Droomprinsjesje Hallo, Als je opzoek bent naar sieraden zoals de naggafae ze heeft, soms nog mooier. Dan moet je bij Menara zijn, op de voorstraat. Niet zo duur, vooral als je meerdere setjes neemt, wil ze er nog wel eens wat van af doen. gewoon blijven lachen en doen alsof je heel zenuwachtig bent ;) Succes ermee Voorstraat ? Waar in? in UTRECHT? ben namelijk ook op zoek naar sieraden. :)

zaiomeid
01-03-2004, 17:14
www.lwarda.nl :D:D:D

marocina
12-05-2005, 12:09
Hallo, Als je opzoek bent naar sieraden zoals de naggafae ze heeft, soms nog mooier. Dan moet je bij Menara zijn, op de voorstraat. Niet zo duur, vooral als je meerdere setjes neemt, wil ze er nog wel eens wat van af doen. gewoon blijven lachen en doen alsof je heel zenuwachtig bent ;) Succes ermee waar zit die winkel menara?

Mehreen
12-05-2005, 17:06
Als je een foto plaatst van wat je wilt, kan ik het wel voor je regelen. Maar ik moet wel een goeie voorbeeld hebben. Groetjessssssss