Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mtnl is opzoek naar mensne uit alhoceima en omgeving

AdamX
27-02-2004, 19:26

salaam allemaal onlangs ben ikgevraagd door mtnl en Rtl4 voor ene tv opname thuis, maar heb nee gezegd, omdat mijn moeder niet mee wil doen. voor RTL4 si het nu niet meer nodig, ze hebben al iemand en het si al geweest voor Mtnl zijn ze nog wel opzoek naar een familie van oorsprong uit alhoceima of omgeving dat bereid is om over die aardbeving te praten, zijn jou ouders beried of ken jij ieman ddie datwil, reageer aub zosnel mogelijk door ene mailtje te sturen naar: adamx22@hotmail.com mtnl = marokkaanse migranten tv www.mtnl.nl

AdamX
27-02-2004, 19:48
up niemand intresse?

AlHoceima_Leila
27-02-2004, 19:56
Ik denk dat iedereen hetzelfde probleem als jou heeft.

AdamX
27-02-2004, 20:05
helaas wel ja, ze kunnen echt moeilijk een berbers gezin vindne uit alhoceima of omgeving terwijl de meeste van osn daar vandaan komt, maar ja is eigenlijk logish, berbers gezinnen staan niet graag voor de camera. als het om mensne gign van casa rabat of omgeving dan wa shet geen probleem voor mtnl om ze te vinden. dus daarom mn oproep hier, want ik weet heus dat er wel berbers gezinnen die dat geen probleem vinden om over dieaardbeving in het marokkaanse/berbers/nederlands te praten met mtnl marokkaanse programma

AlHoceima_Leila
27-02-2004, 20:11

Je hebt gelijk . Het meerendeel van ons heeft cameravrees maar jah ik wens je heel ergveel succes en je site is echt mooit man :goedzo: :zwaai:

AdamX
27-02-2004, 20:13
thanx laila ik hoop dat ik iemand voro ze vind, anders moet ik ze teleurstellen :( :zwaai:

smileyy
27-02-2004, 21:05
hahhaa, hier moet ik thuis absoluut niet mee aankomen. veel succes!!!:zwaai:

AdamX
27-02-2004, 21:20
haha opzich is het nisk ergs hoor, maar het hoort alleen niet bijj osn berbers cultuur om je familie op tv te laten zien! ik zelf vin dhet geen probleem , maar ja misshcien verandert het na een tijdje wel!

smileyy
27-02-2004, 21:32
DAT DENK IK NIET, IK HOOP HET NIET..

Klunsje
28-02-2004, 13:19
J e hebt gelijk, de berberse mensen staan niet graag voor de camera. Maar ik denk wel dat daar verandering in gaat komen. Want de berberse jongeren die staan wel graag voor de camera!!! Maar ja, ook ik hoop dat je iemand zult vinden!!! Succes meid

Barbarije
28-02-2004, 13:49
Nou, door de negativiteit die de laatste tijd door de media over de Marokkanen is uitgebracht, staan Marokkanen ook niet graag voor de camera, vanwege hun terechte wantrouwen naar de media toe. Ik krijg overigens links en rechts al te horen van sommige "blanke autochtoon" dat er wel heel veel aandacht uitgaat naar de aardbeving in Marokko, terwijl de aardbeving in Iran zo weinig (????) aandacht kreeg??????????