Bekijk originele versie : Nederland overstroomt
contradiction
27-02-2004, 18:06
Salem,
Laatst zag ik op dicovery channel een programma over Nederland & Water. Toen werd er gezegd dat volgens deskundigen Nederland het niet langer uithoudt dan 2050 en laatst hoorde ik op het nieuws dat, weer volgens 'deskundigen' Den Haag waarschijnlijk voor 2006 al met water onderloopt!!!!
Wat gaat er door jullie heen wanneer jullie dit horen?
Ikzelf vind het natuurlijk wel erg, omdat je dan alles verliest. Maar kijk wij kunnen terug naar Marokko. En de Nederlanders hebben dan geen land meer, dan zijn het vluchtelingen geworden :eek: wel een goede les voor de racisten onder de Nederlanders, dan voelen ze eindelijk een keer aan wat t is om een vreemdeling te zijn.
maar......wat zijn jullie plannen voor als Nederland onderloopt??? En wat gaan we t meest missen? (ik zou t wel erg vinden om eerlijk te zijn?
antwoord!!!!!!!!!!!!!!
sraam
Erg, maar goed de meeste marokkanen onder ons wonen op de 3e verdieping of hoger dussss.. :p.
2050, dat is nog 46 jaar om er iets tegen te ondernemen komt wel goed denk ik.
Ps.Welk programma eigenlijk? dat ene dat ging over de deltadijken?
Tempelier
27-02-2004, 18:44
Dijken bouwen doen we al een paar honderd jaar, niemand kan dat beter dan wij. Dus het lijkt mij vrij aanwaarschijnlijk. :)
Maar anders ben er zeker van dat Nederlanders hartelijk ontvangen zullen worden door andere Europese landen of anders de VS. Wat kunnen ze ertegen hebben om een paar goed opgeleide netjes aangepaste beleefde en respectvolle burgers erbij te hebben. Mijn kaartjes voor Engeland of Amerika zullen klaar liggen.
Wel zonde van al dat prachtige culturele erfgoed, maar als ze het na een paar honderd jaar weer ontdekken vragen ze zich af welke verloren beschaving die prachtige steden toch heeft gebouwd :)
Origineel gepost door contradiction
Salem,
Laatst zag ik op dicovery channel een programma over Nederland & Water. Toen werd er gezegd dat volgens deskundigen Nederland het niet langer uithoudt dan 2050 en laatst hoorde ik op het nieuws dat, weer volgens 'deskundigen' Den Haag waarschijnlijk voor 2006 al met water onderloopt!!!!
Ikzelf vind het natuurlijk wel erg, omdat je dan alles verliest. Maar kijk wij kunnen terug naar Marokko. En de Nederlanders hebben dan geen land meer, dan zijn het vluchtelingen geworden :eek: wel een goede les voor de racisten onder de Nederlanders, dan voelen ze eindelijk een keer aan wat t is om een vreemdeling te zijn.
maar......wat zijn jullie plannen voor als Nederland onderloopt??? En wat gaan we t meest missen? (ik zou t wel erg vinden om eerlijk te zijn?
antwoord!!!!!!!!!!!!!!
sraam
Volgens mij heb ik hetzelfde programma gezien, en ik maak me zorgen. Als je kijkt naar de problemen die de dijken de afgelopen jaren hebben en de laatste dijk-doorbraken gaat er een rilling door me heen.
Nederland staat zeker bekend om zijn dijken maar heeft zijn dijken verwaarloost de laatste tijd, dus het is terecht dat men zich zorgen maakt.
Je klinkt naïef als je denkt dat je zomaar weer terug kan naar Marokko, het zou mooi zijn natuurlijk maar ik denk niet dat jullie met open armen ontvangen. Er is nu al een grote werkloosheid onder marokkanen in Marokko, dat zou met de komst van nederlandse marokkanen alleen maar groter worden, en zit het land daar op te wachten?
Niet alle nederlanders zijn racisten, net zoals niet alle marokkanen k*t-marokkanen zijn. Je gunt een ander nogal wat zeg.. :rolleyes:
Er is altijd gezegd dat het noorden het hoogste punt is van Nederland, nou ..daar vertrouw ik maar op, zou niet weten naar welk land ik moest gaan, gewoon bidden en hopen dat het goed zal gaan mocht het zover komen.
Dave...wat voor plaatje was dat? Vast geen leuke.. :D
Origineel gepost door Dave202
dan maar een link
http://www.natuurdichtbij.nl/kennismaken/drassigedelta/kaartjewater.htm
oh en ik woon in het blauwe gedeelte :eek: dat word zwemmen
:D
Dat wordt zeker zwemmen, zoals gezegd, ik woon op het hoogste stukje nederland, eer het water onze kant op komt, zit ik waarschijnlijk al aan de grens van Duitsland, wat maar enkele km. verderop is.
Nabila20
27-02-2004, 22:36
Origineel gepost door contradiction
Salem,
antwoord!!!!!!!!!!!!!!
sraam
Hahahhaah.....wallah je hebt me echt laten lachen. Jij bent echt droog :)
Wassalamoe alaikoem
Tempelier
27-02-2004, 22:40
Origineel gepost door Corrie
Verder, ik verhuis toch over een tijdje weer terug naar de utrechtse heuvelrug, daar hou ik het wel droog totdat ik ga emigreren ;)
Gezellig Corrie, mijn ouderlijk huis staat er vlakbij.
Kom maar een keer een kopje thee drinken, mooi gebied hoor. De Grebbeberg en De Betuwe gescheiden door die eeuwig stroomende Rijn.
Mmmh, the place where I belong :)
Origineel gepost door Dave202
dan maar een link
http://www.natuurdichtbij.nl/kennismaken/drassigedelta/kaartjewater.htm
oh en ik woon in het blauwe gedeelte :eek: dat word zwemmen
Utrecht wordt dus zotezien een badplaats :D
Origineel gepost door CitriC
Utrecht wordt dus zotezien een badplaats :D
Heel Nederland lijkt een badplaats te worden, kan iedereen zwemmen btw?
Origineel gepost door Iraqboy
Ik heb mijn diploma in NL gehaald. Me ouders vonden het nodig met al die sloten en kanalen hier :D
Verstandig van je ouders, ik heb zelf geen zwemdiploma, we kregen toendertijd nog schoolzwemmen en ik had altijd wel een smoesje om niet het water in te gaan. :)
contradiction
03-01-2005, 21:56
Niet alle nederlanders zijn racisten, net zoals niet alle marokkanen k*t-marokkanen zijn. Je gunt een ander nogal wat zeg.. :rolleyes:
.
ik schreef ook : Voor de racisten onder de nederlanders, snappie????
HollandseVriend
03-01-2005, 21:59
Salem,
antwoord!!!!!!!!!!!!!!
sraam
Hahahaha... je hebt het wel tegen Hollanders he.. het enige volk wat zijn stukken land zelf heeft geschapen.... uit water... net als.... :nijn: ;)
mohammedALI
03-01-2005, 22:06
Dat zou best kunnen.
advies : verkoop je huis en ga huren ;)
of ga in amesfoort wonen :)
Nederlanders zijn net onkruid, er niet onder te krijgen http://www.freethinker.nl/forum/images/smiles/eusa_dance.gif
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.