Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vervolg

lalanadia
19-10-2002, 11:52

ik zeg : he ***wijf jij zelf ***** , als je hem wil ga er dan mee praten ik ben niet geintresseerd in die gast ! sylvia: ma ikwas maar ant zeveren zenne (lachte) ik vind het gewoon een krokante jongen das al je kent me toch ik ben zo , ewa kom op ik zet je wel af met mijn brommertje kom! ik ging mee achterop ze zette me af waar ik mijn busje moet nemen , mohim daar staat zoals altijd heeeel veel volk , sylvia zette haar brommertje ergens en kwam bij mij zitten waar de andere meisjes zaten , we waren allemaal een beetje over ons vakantie ant vertellen en grappige dingen . een 10 tal minuutjes later stond er nog meer volk , iets verder van ons stonden onze marokaane jongens , en de jongen van op school stond daar ook . Ik natuurlijk ant kijken , hij had mij niet gezien maar ik hem lekker wel :D ik was de hele tijd naar hem ant kijken opeens zag hij mij en zwikte , hij had zo een mooie lach en was zo knap. ik keek terug naar mijn vriendinnen en lachte over de zomer, opeens was mijn bus daar en nam ik afscheid , kstapte de bus in en wie zat daar?? die jongen ....

SoumiaT
19-10-2002, 12:51
Hey waarom heb je het vervolg hier gezet en niet bij de oorspronkelijke topic?

lalanadia
19-10-2002, 13:01
ja sorry ik heb me gewoon vergist maar ik het is nu allemaal inorde sorry

mocro_siham
24-08-2005, 11:17
[B]Jaaah want ik d8 al wat is dit:S