Bekijk originele versie : In en rond Al Hoceima wonende moslims worden NU op de proef gesteld door Allah!
Allah beproeft met deze aardbeving de moslims die in en rond Al Hoceima wonen.
Een aya uit de Koran:
"En Wij zullen hen op de proef stellen met datgene wat uit ANGST, HONGER, VERMINDERING in de hoeveelheid van WAARDEVOLLE BEZITTINGEN, VERMINDERING in het aantal MENSENLEVENS en VERMINDERING in wat zij nodig hebben in hun LEVENSONDERHOUD en diegene die volharding hebben, bericht hen met iets GOEDS. Alleen dan voor diegene die volharding hebben voor hun catastrofe en zegt: "Ik behoor tot ALLAH en ik zal tot HEM terugkeren!"
ALLAH is met jullie mijn moslimgenoten in het rampgebied, en wees ervan bewust dat ALLAH juist nu heel dichtbij jullie is en jullie zal belonen.
Dj..
AlHoceima_Leila
27-02-2004, 18:49
Juist Jah :goedzo:
islamicgirl3
27-02-2004, 20:23
MASHALLAH!! DazakAllahoe gairan!
AAAbracadaver
27-02-2004, 20:33
Tjonge jonge nou wat een bofkonten daar in Al hoceima en als ze het zelf niet zien hebben ze gelukkig hun volgevreten en er veilig warmpje bijzittende broeders en zusters zoals jullie nog, die het ze wel even duidelijk maken.
Wat zullen jullie jaloers zijn als je vanavond in dat vervelende warme bedje ligt i.p.v. lekker buiten in de kou en nattigheid 'dicht bij' allah.
Origineel gepost door Djoelaibib
Allah beproeft met deze aardbeving de moslims die in en rond Al Hoceima wonen.
Een aya uit de Koran:
"En Wij zullen hen op de proef stellen met datgene wat uit ANGST, HONGER, VERMINDERING in de hoeveelheid van WAARDEVOLLE BEZITTINGEN, VERMINDERING in het aantal MENSENLEVENS en VERMINDERING in wat zij nodig hebben in hun LEVENSONDERHOUD en diegene die volharding hebben, bericht hen met iets GOEDS. Alleen dan voor diegene die volharding hebben voor hun catastrofe en zegt: "Ik behoor tot ALLAH en ik zal tot HEM terugkeren!"
ALLAH is met jullie mijn moslimgenoten in het rampgebied, en wees ervan bewust dat ALLAH juist nu heel dichtbij jullie is en jullie zal belonen.
Dj.
Dat zeiden ze in de jaren 70 ook in de buurt van staphorst toen er een polio epidimie heerste.
Als ongelovige kan ik mij daarniet zoveel bij voorstellen, maar dat zal mijn gebrek dan wel zijn
jah dat klopt wle wat je zegt Djoelaibib!
hij stelt ons inderdaad op proef!ik hoop dat ze door ""deze""
test zullen slagen en allah ze zal belonen.
ALLAHOE AKBAR!!
AlHoceima_Leila
27-02-2004, 21:39
Origineel gepost door Abracadaver
Tjonge jonge nou wat een bofkonten daar in Al hoceima en als ze het zelf niet zien hebben ze gelukkig hun volgevreten en er veilig warmpje bijzittende broeders en zusters zoals jullie nog, die het ze wel even duidelijk maken.
Wat zullen jullie jaloers zijn als je vanavond in dat vervelende warme bedje ligt i.p.v. lekker buiten in de kou en nattigheid 'dicht bij' allah.
Geen woorden voor hoor. Wanneer gaan jullie de islam nou eindelijk eens accepteren het geldt ook voor RNaj
Origineel gepost door Abracadaver
ALS ALLAH DAT HEEFT VOORGESCHREVEN VOOR ME DAN BEN IK TEVREDEN EN DAN ZEG IK: ALAHOE AKBAR!!!
Fitfwyuh
27-02-2004, 23:43
ik denk niet dat we te maken hebben met een test ..op de proef gesteld ?? ok als je het anders bekijkt kun je ook zeggen Allah laat aan de hele wereld zien hoe laks de overheid reageert op zijn berbervolk ...en hoe zij tekortschieten in het bieden van directe hulp ..hoe berbers weer voor de duizendste keer de straat op moeten gaan en in opstand moeten komen omdat ze niet goed geholpen worden !!!! en gelukkig maar in deze tijd worden deze arme burgers hopelijk niet door de leger gestraft omdat ze in opstand komen want 30 a 40 jaar geleden zouden ze gewoon neergeschoten worden als ze in opstand kwamen ..je kan het dus van vele kanten bekijken he
Jeblia_Tetouania
28-02-2004, 10:50
Origineel gepost door istoreco
De islam betekent dus onder je huis bedolven worden, je vrienden en familieleden kwijtraken en daarvoor dan ook nog dankbaar zijn jegens god.
ALS het dat zou betekenen, ZOU de islam een achterlijke religie zijn.
Maar het IS NIET zo, gelukkig maar.
Wanneer gaan mensen nou eens zelfstandig nadenken? :rolleyes:
De islam is iets wat jullie nooit willen of zullen begrijpen!
Het enige wat jullie kunnen doen is woorden verdraaien, zo verdraaien dat ze de islam belachelijk maken!
Ciao:wijs:
AAAbracadaver
28-02-2004, 10:58
Ook allemaal lekker geslapen vannacht ?
En vanochtend goed ontbeten ?
Balen he ? Terwijl je broeders en zuster zo'n fijne test hebben gekregen van Allah.
Het leven is ook oneerlijk voor al die arme moslims hier, zij zouden ook zo graag die test ondergaan.
Als de Islam niet achterlijk is dan is die indruk waarschijnlijk onstaan doordat de meest achterlijke en idiote aanhangers blijkbaar hier wortel hebben geschoten.
Er is geen persoon in Al Hoceima te vinden die nu niet met 1 van jullie hypocrieten hier zou willen ruilen.
Ik geloof er niets van dat dit een straf van Allah is.
Of worden de moslims nu misschien tóch gestraft. Misschien omdat achter ze mensen als Osama Bin Laden aanlopen.
Op 11 september liepen er over de hele wereld een hoop moslims te juichen omdat Osama ruim 3000 mensen de dood in had gejaagd.
Daarna zijn er zware aardbevingen geweest in Indonesiƫ, Turkije, Iran en nu Marokko, allemaal Islamitische landen.
Misschien wil Allah jullie wel duidelijk maken dat er geen onschuldige mensen gedood worden en straft hij de moslims voor de misdaden die Bin Laden heeft uitgehaald???
Bush (ik vind het een klootzak hoor) heeft Irak sindsdien bevrijd van Satan Hoessein. Maar in Amerika (waar toch een paar heel gevoelige aardbevingsgebieden liggen) zijn nog geen zware aardbevingen geweest.
Jeblia_Tetouania
28-02-2004, 12:06
Origineel gepost door istoreco
Maar, is dit nu de islam?
WIJ verdraaien niets.
Maar schijnbaar is het normaal voor sommigen, zo'n god die voor een aardbeving zorgt waarbij ontzettend veel leed onstaat, en waar men dan gaat beweren dat het een proef is waar men dan ook nog dankbaar moet voor zijn.
Uh..
Als het echt zo moest zijn is de mensheid al een pak beter dan god, en die is al niet zo schitterend. :rolleyes:
Aardbeving is van Allah swt gekomen, ik zou niet weten of men daar dankbaar voor zou moeten zijn, ik ben Allah swt zeker niet dankbaar voor het leed wat die mensen is aangedaan.
Wij moeten wel Alhamdoelilah zeggen voor alles wat ons word gegeven maar ik heb niet geleerd om Alhamdoelilah te zeggen bij alles wat ons word weggenomen, kinderen die hun ouders kwijt zijn etc etc etc.
Als ik mijn ouders kwijt raak zal ik Allah swt niet dankbaar zijn, maar ik denk (ik weet het niet zeker) dat degene die deze topic heeft geopend niet bedoeld dat je Allah swt dankbaar moet zijn voor het verlies! Ik neem aan dat degene die deze topic is begonnen zelf Allah swt niet dankbaar zal zijn als zijn ouders (allahster) een keer betrokken zullen zijn bij een aardbeving en zo overlijden!
Jeblia_Tetouania
28-02-2004, 12:16
Origineel gepost door Peej
Ik geloof er niets van dat dit een straf van Allah is.
Of worden de moslims nu misschien tóch gestraft. Misschien omdat achter ze mensen als Osama Bin Laden aanlopen.
Op 11 september liepen er over de hele wereld een hoop moslims te juichen omdat Osama ruim 3000 mensen de dood in had gejaagd.
Daarna zijn er zware aardbevingen geweest in Indonesiƫ, Turkije, Iran en nu Marokko, allemaal Islamitische landen.
Misschien wil Allah jullie wel duidelijk maken dat er geen onschuldige mensen gedood worden en straft hij de moslims voor de misdaden die Bin Laden heeft uitgehaald???
Bush (ik vind het een klootzak hoor) heeft Irak sindsdien bevrijd van Satan Hoessein. Maar in Amerika (waar toch een paar heel gevoelige aardbevingsgebieden liggen) zijn nog geen zware aardbevingen geweest.
Laat ik allereerst duidelijk maken dat Turkije GEEN moslimland is!
Er wonen moslims ja maar het is zoiets als Nederland!
Wat Osamma Bin Laden heeft laten doen 11 september is niet goed te praten, wat Al Qaida nu nog steeds over de hele wereld doet is geen Islam.
Zulke mensen maken hun eigen regels, hun gedachte is "Alles wat geen moslim (ongelovig) is moet uit de weg".
De islam zegt niet dat je ongelovige moet vermoorden, de islam zegt juist dat je andere geloven moet respecteren, respect staat voorop in de islam.
Onze profeet vzmh leefde ook samen met joden.
Vroeger was Jihaad gewoon een "oorlog" die werd gevoerd door te communiceren met elkaar, er werd maar zelden iemand vermoord.
Ossama Bin Laden is een tiran, zo ook Bush, Saddam Hoessein, Blair en die gozer van israel ben even vergeten hoe die heet.
Allah swt is degene die levens neemt en Allah swt is degene die oordeelt, heel jammer dat er "moslims" zijn die hun eigen regels maken binnen de islam waardoor het westen de islam ziet als een geloof die op gruwelijke wijze mensen vermoord.
dat slaat helemaal nergens op!!
wij zijn van allah en zullen tot hem terugkeren.je moet blij zijn dat de mensen van deze wereld verlost zijn en niet nog meer foute zonden begaan!ik begrijp dat als je ouders dood zijn je eranders overdenkt, maarrr hij wou zijn mensen terug en je weet dat je hier niet eeuwig leeft en daar wel.je moet gewoon sbar hebben.
hij beproeft ons geloof in hem, en ik zeg allahoe akbar.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.