Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie weet of er een versteging is van bank chaabi of wafa bank open is in Amsterdam

Pagina's : [1] 2

RIFFI_POWER
24-11-2008, 02:57

ik zoek een vesteging van bank chaabi of wafabank om dat ik een levensverzekering wil afsluiten en ook om dat ik geen prive rekening heb en wil eentje openen:traan1:

Hassieboy
24-11-2008, 05:24
Die van de stad is op dit moment gesloten toch............. Ik heb gezien op de clerqstraat dat ze daar bezig zijn met bank chaabi maar nog niet af is op de overtoom is er geen bank

sa_mia
24-11-2008, 09:58
Als het goed is, in zuid bij de Van Woustraat op de hoek.. Succes!

Azhaar
24-11-2008, 10:45
In Nederland sluiten ze geen levensverzekeringen af en helemaal geen rekeningen meer, je moet naar Antwerpen of Brussel.

siham_fungirl
24-11-2008, 12:02

Er Is 1 In Adam-zuid Ceintuurbaan Daar Kan Je Komen Met De Tram 3 :)

menoesh
24-11-2008, 12:28
en is er een in utrecht open wie weet dat

Shoot_bank_2
24-11-2008, 13:04
Nee alle banken zijn gesloten dat vanwege de licenties die ingetrokke zijn omdat marokkaanse banken niet mee willen werken je moet egt na belgie gaan

Shoot_bank_2
24-11-2008, 13:04
teveel criminele geld op de banken in marokko en nederland wil lekker de plukzekaal wet toepassen maar dat laten ze niet toe

elmokaddam1
24-11-2008, 13:13
Ik heb ook laatst gehoord dat ze weer open gaan in nederland, maar dat zou toch ook betekenen dat ze ook rekeningen en/of levensverzekeringen openen? Wil het graag ook weten, om me me bij hen aan te sluiten. groet M.

Wasjeprobleem
24-11-2008, 13:20
Belgie..

Tanger456
24-11-2008, 14:02
In Nederland sluiten ze geen levensverzekeringen af en helemaal geen rekeningen meer, je moet naar Antwerpen of Brussel. Klopt helemaal! :goedzo:

RIFFI_POWER
25-11-2008, 00:18
Klopt helemaal! :goedzo: bullchit allemaal ik bn vandaag naar van wou straat gegaan heb rekening geopend en die man zei je kan tot 50.000 euro op je rekening zetten voor meer dan moet wafa bank contact opnemen met de nederlandse bank en wat betreft levensverzekering hij heeft zelf gezegt dat je het kan afsluiten ook bij van wou ze zijn weer open aleen vandaag toen ik daar was wallah echt druk voor de meiden en jongens waarom helemaal naar antwerpen gaan om daar je levens verzekering af te sluiten terwijl je gewoon eve langs kan gaan bij vanwou straat Amsterdam

RIFFI_POWER
25-11-2008, 00:22
Klopt helemaal! :goedzo: bullchit allemaal ik bn vandaag naar van wou straat gegaan heb rekening geopend en die man zei je kan tot 50.000 euro op je rekening zetten voor meer dan moet wafa bank contact opnemen met de nederlandse bank en wat betreft levensverzekering hij heeft zelf gezegt dat je het kan afsluiten ook bij van wou ze zijn weer open aleen vandaag toen ik daar was wallah echt druk voor de meiden en jongens waarom helemaal naar antwerpen gaan om daar je levens verzekering af te sluiten terwijl je gewoon eve langs kan gaan bij vanwou straat Amsterdam hier het Adres: Attijariwafa Bank Europe. Bezoek adres: Ceintuurbaan 400: 1073 EN Amsterdam. Telefoonnummer: Tel.020 - 6647551 Website: www.attijariwafabank.com wa selem aleikoum;)

nordin_nador
25-11-2008, 01:23
bullchit allemaal ik bn vandaag naar van wou straat gegaan heb rekening geopend en die man zei je kan tot 50.000 euro op je rekening zetten voor meer dan moet wafa bank contact opnemen met de nederlandse bank en wat betreft levensverzekering hij heeft zelf gezegt dat je het kan afsluiten ook bij van wou ze zijn weer open aleen vandaag toen ik daar was wallah echt druk voor de meiden en jongens waarom helemaal naar antwerpen gaan om daar je levens verzekering af te sluiten terwijl je gewoon eve langs kan gaan bij vanwou straat Amsterdam Serieus? dus morgen zijn ze dan ook open en kan ik een rekening openen? Hoe zit dat precies krijg ik direct een rekeningnummer en een pinpas? Liep er twee weken geleden nog langs en het zag er echt uit alsof het een lange tijd dicht was.

jebliatje26
25-11-2008, 09:33

er zit toch eentje in het centrum van Amsterdam?

Pagina's : [1] 2