Bekijk originele versie : Jawk Rbati
BarakaKeina
27-02-2004, 15:58
Er zijn zoveel Rbati's tegenwoordig, welke van de zoveel is nou juist het beste! HELP HEB EEN FEESTJE TE ORGANISEREN :(
:zwaai:
die van rachid rbati is de beste altijd goed gekleed en zorgen voor goeie sfeer ik heb ze al meer dan 7 keer meegemaakt, is echt een aanrader
en succes verder met je organisatie
groetjes rania
maroccogirl80
28-02-2004, 01:10
de jawk adbellah rbati is uit elkaar gegaan daar zat rachid ook bij sinds dien zijn ze niks meer!!ze weten niet dat ze zonder elkaar niet kunnen.zoek toch een andere jawk zoals:esmailia,sirati enz.enz
maroccogirl80
28-02-2004, 11:34
sorry,maar abdellah zingt helemaal niet .en wat rachid betreft 9v/de 10 keer is hij dronken!!!!!!!!!!!!!!!!!
BarakaKeina
28-02-2004, 17:19
Ik was laatst ook op een bruiloft met Rachid, DRONKEN was hij niet, abdullah, zo heten ze inderdaad eerst, alleen hij zong inderdaad niet, de rest deed dat meer dan hem...maar je hebt ook een Jawad???
anissa_amir
28-02-2004, 20:18
Je hebt tegenwoordig ook een Abderahim Rbatie. Die zijn wel goed! Hun muziek is super ze weten echt wat feesten is. Maar het zijn wel een stelletje versierders, bij het ene feest hebben ze meer respect dan bij het andere feestje. :zwaai:
JAWAD CHAABIA is de beste band van alle banden hier in Nederland hij drinkt nooit :hadj: altijd voor de tijd in zaal speelt goede muziek,ga naar [url]www.chaabia.nl :goedzo:
Een goed advies, zowel Rachid R'bati als Abdelrahim R'bati zijn twee dronkenlappen hebben absoluut geen respect voor de bruiloft en de mensen die op de bruiloft zijn. Daarom is Abdellah R'bati uit elkaar met Rachid R'bati vanwege de drank, Abdellah heeft Rachid en Abdelrahim R'bati uit zijn band gezet omdat ze iedere keer dronken zijn. Rachid R'bati heeft nu een eigen band maar treedt vaak dronken op. Abdelrahim ging met zijn broertje Jawad werken maar omdat hij steeds dronken kwam opdagen heeft Jawad hem ook uit de band gezet.
Ik zou liever voor een band gaan die zich netjes gedraagt en niet drinkt.
En een ieder moet zelf z´n keuze maken wat het uitkiezen van een band betreft.
tempted_2_touch
07-12-2006, 16:42
ik zou voor Rachid Rbati gaan Abdelah is niets aan veel te saai
ik zou dan toch voor iets anders gaan ismaelia ... sirati... slawi
Op een gegeven moment had je ook een aantal verschillende groepen die zich sindibad noemden. Dat gebeurt ook hier.
tempted_2_touch
07-12-2006, 16:48
Op een gegeven moment had je ook een aantal verschillende groepen die zich sindibad noemden. Dat gebeurt ook hier.
sindibad is bekend wie het zijn je moet alleen naar de namen vragen dan weet je genoeg :goedzo:
ik zou voor Rachid Rbati gaan Abdelah is niets aan veel te saai
ik zou dan toch voor iets anders gaan ismaelia ... sirati... slawi
Ik zou dan toch voor iets andes gaan naar de SUPERRRRRR band Jawad Chaabia Of Sirati, als chaabia vol zit
tempted_2_touch
07-12-2006, 17:48
Ik zou dan toch voor iets andes gaan naar de SUPERRRRRR band Jawad Chaabia Of Sirati, als chaabia vol zit
is hij van ww.chaabia.nl ... ging hij trouwen dat hij een creme pak aan had:maf: ... ik heb hem in ieder geval nooit meegemaakt dus kan ik niet over oordelen ... sirati en ismaelia zijn de beste in mijn ogen :banana:
is hij van ww.chaabia.nl ... ging hij trouwen dat hij een creme pak aan had:maf: ... ik heb hem in ieder geval nooit meegemaakt dus kan ik niet over oordelen ... sirati en ismaelia zijn de beste in mijn ogen :banana:
Ik vind dat hij en zijn andere band leden altijd goed gekleed zijn, ik heb meerdere muziekgroepen meegemaakt en ik blijf het zeggen de band van Jawad Chaabia speelt niet alleen maar goed, maar kleed zich ook nog eens SUPER netjes. :wow: :wow: :wow:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.