Bekijk originele versie : Saudisch meisje huilt stenen
Saudisch meisje huilt stenen
Gepubliceerd op vrijdag 27 februari 2004
MEKKA (ANP) - Artsen in Saudi-Arabië onderzoeken een achtjarig meisje dat sinds een maand stenen huilt. Tot nu toe heeft de medische wetenschap daar geen verklaring voor kunnen vinden, zo meldde vrijdag de Saudi Gazette.
Het verschijnsel is vastgelegd op een videoband. Volgens de artsen is Mara kerngezond. Haar vader heeft tot nu toe acht stenen geteld die uit haar ogen rolden, zo groot als een graankorrel.
Laboratoriumonderzoek heeft aangetoond dat het niet om stenen gaat zoals die in de natuur voorkomen. De harde tranen bestaan grotendeels uit calcium, magnesium, koolstof en urinezuur. De materie is nu voor verder onderzoek naar een geologisch instituut gebracht
bron: planet.nl
Vaag verhaal, het staat op video dus we zullen het wel op het nieuws zien......
AlHoceima_Leila
27-02-2004, 15:27
Zeker vaag ??????????????????????????
Er was toch ook ooit een meid die glasscherven huilde?
Darine_Chamalia
27-02-2004, 17:11
Soebhana Allah!
Darine,
Stelltje oplichters gewoon, netals dat meisje dat glas huilde. Bleek gewoon dat ze een stof toegediend kreeg waardoor haar traanvocht een andere subtantie kreeg. Allemaal opgezet, een en al puur voor geld.
SOEBHANNALLAH, DAT ZEG JE!
Mn ouders zijn dit jaar naar Mekka geweest. Als jullie wisten wat ze daar met de monumenten van de Islam deden, zouden jullie nu ook stenen of bloed huilen. Hieronder zal ik een paar voorbeelden noemen.
Zo is het huis waar profeet Mohammed (vzmh) en zijn vrienden vergaderden omgetovert tot een toilet ruimte.
Een andere voorbeeld, De plaats waar het huis van de ouders van de profeet Mohammed (vzmh) stond is nu een brandweerkazerne. En zo zijn er vele voorbeelden.
M'n ouders huilen er nog steeds om.
IFRIQUIA
28-02-2004, 01:50
ik huil nooit ga het ook proberen misschien kan ik jullie verblijden met een baksteen hihhi
ik vind er niks grappigs aan.
zazaro, ik weet daar helemaal niks van,waar stonden die huis enz.dan eerst.en allah zal ze straffen,want onze profeet is lekker in de hemel.
hasna_the_best
28-02-2004, 15:13
Origineel gepost door Zazaro
Mn ouders zijn dit jaar naar Mekka geweest. Als jullie wisten wat ze daar met de monumenten van de Islam deden, zouden jullie nu ook stenen of bloed huilen. Hieronder zal ik een paar voorbeelden noemen.
Zo is het huis waar profeet Mohammed (vzmh) en zijn vrienden vergaderden omgetovert tot een toilet ruimte.
Een andere voorbeeld, De plaats waar het huis van de ouders van de profeet Mohammed (vzmh) stond is nu een brandweerkazerne. En zo zijn er vele voorbeelden.
M'n ouders huilen er nog steeds om.
wayoow zo erg dit heb ik nog nooit gehoord :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.