Bekijk originele versie : Hypocriete Marokkanen
Atlasleeuw
27-02-2004, 12:53
Ik heb heel wat topics gezien waarop men kritiek heeft op de koning sinds de aardbeving. Daarvoor heb ik nooit wat gehoord of gelezen, behalve van mezelf dan :D . Maar goed, pas als er wat gebeurt komt er commentaar, pas als je er zelf mee te maken hebt komt er commentaar. Stel er zou in aardbeving zijn in Al Ajoun (sahara) zouden jullie dan ook zo kankeren op de koning? ik denk het niet....
Het gaat mij om heel Marokko, ons land wordt beroofd en bestolen en iedereen kijkt ernaar en zegt Je7hja al Malik...tja....moeten jullie zelf maar weten..
Ik zeg niet dat ik beter ben dan iemand, maar denk er eens over na....
atlas, ik den dat de meeste van ons kritiek hebben op de overheid en niet de marokkaanse bevolking. naar wat ik heb gezien hebben de marokkaanen in maroc ook inzaamlingen gedaan en bloed afgegeven. en een landgenoot is een landgenoot in de bergen of in de woestijn.zelfs buiten marokko.
AlHoceima_Leila
27-02-2004, 15:12
Goed gezegd a3ir :goedzo:
Origineel gepost door Aflalo74
God zij dank dat de amerikanen of de joden niet de schuld krijgen :)
Geef het nog maar een paar dagen de tijd.:hihi:
WHAT EVER!
Nu vreselijk meeleven en in de vakantie de mensen de ogen uitprikken met auto's en dergelijke..
inderdaad Hypocriet
Barbarije
27-02-2004, 17:39
Eerlijk gezegd begrijp ik de negativiteit niet. Atlasleeuw, jij weet niet wat de meeste denken, dus denk dan ook niet voor anderen. kijk dat jij graag een reet in je veer gedouwd wil hebben, dat moet je zelf weten, maar om deze aardbeving hiervoor te gebruiken vind ik smakeloos.
CitriC, jou begrijp ik al helemaal niet: vreselijk meeleven..ogen uitprikken met auto's...hypocrisie?
Barbarije
27-02-2004, 17:43
vindt dit overigens ook smakeloos!
Barbarije
27-02-2004, 17:45
Origineel gepost door Daelan
Geef het nog maar een paar dagen de tijd.:hihi:
en dit ook!
Origineel gepost door Barbarije
Eerlijk gezegd begrijp ik de negativiteit niet. Atlasleeuw, jij weet niet wat de meeste denken, dus denk dan ook niet voor anderen. kijk dat jij graag een reet in je veer gedouwd wil hebben, dat moet je zelf weten, maar om deze aardbeving hiervoor te gebruiken vind ik smakeloos.
CitriC, jou begrijp ik al helemaal niet: vreselijk meeleven..ogen uitprikken met auto's...hypocrisie?
Waarom nu pas zo vreselijk zitten zeuren, was daar een aardbeving voor nodig? Komende zomer zie je de mensen die hier nu het hardst schreeuwen op de plaza's en stranden rondwandelen in peperdure kleding en rondjes rijden in peperdure wagens terwijl de bevolking moet hozzelen voor haar eten Bazzzzzz..
Snap je het nu wel?
mojojojo
27-02-2004, 18:04
Origineel gepost door CitriC
Waarom nu pas zo vreselijk zitten zeuren, was daar een aardbeving voor nodig? Komende zomer zie je de mensen die hier nu het hardst schreeuwen op de plaza's en stranden rondwandelen in peperdure kleding en rondjes rijden in peperdure wagens terwijl de bevolking moet hozzelen voor haar eten Bazzzzzz..
Snap je het nu wel?
Jij kunt zo in de Marokkaanse regering gaan weet je dat??
Alles rechtpraten wat krom is??
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Origineel gepost door mojojojo
Jij kunt zo in de Marokkaanse regering gaan weet je dat??
Alles rechtpraten wat krom is??
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Is dat een compliment?
DonAgewan
27-02-2004, 18:42
mensen kunnen beter kritiek op hun eigen leveren . Koning bouwt die huizen niet maar je eigen pa misschien wel. Die gasten die anderen omkopen voor een goedkoper huis dat minder veilig is die moeten ze ook nu maar aanpakken.
WomenInBlack
27-02-2004, 18:44
ik vond de Marokkaanse regering nooit op wat trekken, aardbeving of niet..
hun grootste probleem is dat ze geen idee hebben hoe ze zich moeten organiseren en ze steken bovenop alles in eigen zak....
en ge kunt wel zeggen van Allemaal marokkanen of allemaal moslims maar spijtig genoeg is dat niet zo in praktijk...
Vorige koning deed geen fluit voor de Berberse bevolking. Er waren nie eens deftige wegen laat staan van asfalt. wat heeft ie dan gedaan voor zen volk als ze niet eens electriciteit of water hebben....
Maar dan tegenwoordig is er dan zijn zoon die hier en daar een wegje laat aanleggen of een schooltje opent en dan zwijgt da volkje weer ff tot ze dan weer zoals nu in een crisissituatie zitten omdat er mensen aan het sterven zijn of gewoon op "straat" staan omdat de hulpverleners er niet aan kunnen
ik bewonder al die mensen in imzouren die op dees moment betogen, het werd tijd dat ze wat van zich laten horen en als daar een aarbeving voor nodig was so be it....
bedaouia
27-02-2004, 19:06
wat ik niet snap er is altijd kritiek op de Koning, maar de bevolking die moeten ook wat doen actie nemen en bedoel vooral jongens uit Rif die hier wonnen en BMW rijden dus kom maar op met die geld en help onze mensen in Rif gebergte in plaats van kritiek geven en probereer je land te bouwen bijvoorbeeld wegen(want jullie gaan toch ieder zomer naar Marokko) in plaats van showen met je nieuwste BMW...!!! en voor de duidelijkheid broerders en zusters ik bedoel het allemaal goed en vat niet verkeerd.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.