Bekijk originele versie : wat zouden jullie doen
DaNsMaRiEkJe
23-11-2008, 11:18
stel je heb een zware baan, jij en je collega's lopen echt op je eindje.
er zijn veel langdurige zieken noem maar op.
maar je komt erachter dat 1 van die langdurige zieken een spelletje speelt en totaal niet ziek is, maar al maanden toneelspeelt.
zou je hem/ haar verlinken ook al kan je best goed met diegene opschieten??
Coldplay
23-11-2008, 11:20
Los op het op de Marokkaanse manier op. Wacht haar op met je broers, neven, vrienden van je broers én neven.. Doe je mooiste B.A. Baracus ringen om met handschoenen.
_muslima
23-11-2008, 11:23
tuurlijk niet verlinken.. waarom klikken is tochhaar probleem hoe zemet er werk omgaat. Ik zou me er niet mee bemoeien
Shahrazad_aiii
23-11-2008, 12:06
laat zitten, als jij jouw werk naar behoren verricht dan :goedzo:
wat anderen doen, zou jij niet eens iets aan moeten gaan
DaNsMaRiEkJe
23-11-2008, 12:15
ja maar door dat soort mensen krijgen andere het rete druk.
en als je dan iemand die zwaar ziek hoort te zijn gewoon lekker ziet chillen terwijl jij je naad uit je broek loopt dan word je toch gefukt?
ik wel in ieder geval....
MorrocconLady
23-11-2008, 13:53
sorry maar dit vind ik echt laf hoor. so what dat ze het faket? alsof jij nooit es gedaan hebt alsof je ziek was om effe rust te krijgen. door haar (of hem) te gaan verraden laat je jezelf wel echt kennen. ik zou dat in ieder geval niet doen. dat je bazen maar es de handen uit de mouwen steken om het werk wat te verlichten als het echt onmenselijk wordt maar moei je niet met andermans zaken.
wat ben jij toch ves om zo te denken.
als zei ziek thuis ligt of what the fuc krijgt ze bezoek van de arbo
als de arbo haar ziek verklaard kan jij hoog of laag springen zei blijft in de ziektewet.
en jij bent dan gewoon stupid en slijmerig.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.