Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met pijn in mijn hart...

BrokenHeart25
27-02-2004, 11:47

...neem ik afscheid van jou Laila. Het heeft me bijna 1 jaar gekost om over jou heen te komen en nu kan ik eindelijk zeggen: het is voorbij. Ook al brak mijn hart toen ik hoorde dat hij al getrouwd was en ik jouw tranen zag. Maar zoals jij aan het lijntje bent gehouden, zo heb je mij ook behandeld. Voor jou geen tranen meer. Ik heb mijn leven weer opgepakt. Onze verloving was een facade. Maar nu ben je hard op je bek gegaan. Allah swt straft meteen wordt er vaak gezegd, in dit geval is dat ook zo. Ik was misschien naief, maar ik vertrouwde je. Net zoals jouw vertrouwen is beschaamd, zo is ook mijn vertrouwen beschaamd. En nu, nu ben je met niets geƫindigd en wil je mij terug. Te laat, Laila, te laat. Vaarwel.

chicamaroquia
27-02-2004, 12:13
:goedzo: Ben trots op je Snoetie... :p Fayen mshiti bel7a'. Moda ma dharti hneya! 3abdo mselem e3leik. Oultlou 'mobalag', ou ma tiya'nishi... :hihi: Dus als je 'm spreekt, ik heb het doorgegeven! En heel marokko.nl is mijn getuige... :D Beslama al merdi. Allah (swt) ey zjiblek e tisir inch'allah... :)

shakira_lopez
27-02-2004, 12:22
Zo erg al begrijp ik het niet helemaal wil je niet het hele verhaal vertellen ik ben best wel nieuwsgierig geworden... je zegt "ook al brak me hart toen IK hoorde dat HIJ al getrouwd was" of bedoelde je ZIJ??? groetjes

chicamaroquia
27-02-2004, 12:30
Korte samenvatting aangezien onze BrokenHeart al weer gevlogen is... :hihi: Hij was verloofd met een meisje. Na twee jaar (vlak voor het huwelijk) blies ze alles af. Ze had al een tijdje een ander. Nu blijkt dat hij al lang getrouwd is. Hij heeft iets van 2 kinderen volgens mij. Zij werd gek van verdriet en wilde 'ineens' weer met BrokenHeart trouwen. :jammer: Het heeft hem veel tijd gekost (en ik kan het weten!) om over haar heen te komen. Dus dit is zijn afscheidsbrief voor haar. (zij is ook lid van deze site, maar we noemen geen namen!) :) Dat was het zo'n beetje. Hij zal het vanavond nog wel verder aanvullen denk ik.

chicamaroquia
27-02-2004, 12:38

Ach ja, ieder z'n meug. Ben blij voor Reda dat hij van haar af is! :jammer: Gestenigd of niet. Niemand zal zijn straf ontlopen. Tenzij Allah (swt) dat wil. P.S. moest van BrokenHeart25 zeggen dat hij straks weer ff langskomt. Hij heeft nu college.

sammmy
27-02-2004, 16:39
mlih mlih.... :goedzo:

Glimlachje
27-02-2004, 16:43
Welke Reda die in het ziekenhuis ligt walla? :(

chicamaroquia
27-02-2004, 17:03
Nee, Reda is BrokenHeart25. Een broeder uit Utrecht.

MiffrouwLoubna
27-02-2004, 17:26
Asallaam Aleikoum wa rahmatulaah, Waarom doen mensen elkaar zoveel pijn.... SoubhanAlllah, zo zie je maar weer, wat je een ander aandoet, zal regelrecht terugkomen naar jezelf! Maar het erge is dat onschuldige mensen hier vaak ook het slachtoffer van zijn! :( BrokenHeart25, moge Allah(swt) je veel Sbe3 geven & Incha'Allah komt er een oprechte moslima in je leven, die zoiets niet doet. Al-ghair Incha'Allah Aleikoum Sallaam :zwaai:

Zolodo
27-02-2004, 17:28
internetliefde zeker :hihi:

BrokenHeart25
27-02-2004, 17:49
Origineel gepost door chica*******a :goedzo: Ben trots op je Snoetie... :p Fayen mshiti bel7a'. Moda ma dharti hneya! 3abdo mselem e3leik. Oultlou 'mobalag', ou ma tiya'nishi... :hihi: Dus als je 'm spreekt, ik heb het doorgegeven! En heel marokko.nl is mijn getuige... :D Beslama al merdi. Allah (swt) ey zjiblek e tisir inch'allah... :) Ehlen bel merdia. :hihi: E beba 3abdelilah shj7el hedi ma tjoufto. Ba9i bero7, dekel mfeles. :p Koun henya, ena mesh en 9olelo. Hedek 7ma9 etrata9. Ida 3awetlek shenou 3melna fe sayf, ed mout be t7ik! hedek geso l comieseria. :D Dankzij jou heb ik het gered al fruta! :goedzo: Respect for my sis, Emanah!

BrokenHeart25
27-02-2004, 17:50
Je hebt me aangestoken met je overmatig smileygebruik, dame!

BrokenHeart25
27-02-2004, 17:52
Origineel gepost door Zolodo internetliefde zeker :hihi: Als dat jou gelukkig maakt.