Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil arabische leren praten

Berberse_Meid18
23-11-2008, 03:35

Kan me dat lukken in 1 jaar tijd? ik heb het dringend nodig ik kan wel gewoon marokkaanse spreken. Maar ik wil arabische kunnen van de Koran. Ik wil geen lessen volgen ofzo. daar heb ik geen tijd voor ik wil het gwn via internet leren. Zijn er geen arabische films ofzo met nederlandse of engelse ondertiteling

antwerpen03
23-11-2008, 03:44
Schatteke denk niet dat klassiek arabisch te leren is in een jaar. In Berchem duurt die opleiding jaren. Maar allesinds veel succes ermee ;)

Malhas_Hall
23-11-2008, 13:29
Schatteke denk niet dat klassiek arabisch te leren is in een jaar. In Berchem duurt die opleiding jaren. Maar allesinds veel succes ermee ;) Klopt' Dat is niet te doen in een jaar' :jammer:

Ansariya
24-11-2008, 16:04
In één jaar? Het échte 'fousha', standaard Arabisch, leer je zeker niet in zo'n korte termijn. Wil je toch, ga naar t buitenland en studeer in landen als Egypte of Saoudie Arabie.. Daar zul j waarschijnlijk wél na 1 jaar t arabisch onder de knie krijgen! En anders, doe net als ons, en studeer gewoon op't gemak t arabisch... Want veel keus zul j volgens mij niet hebben??