Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat mooi begon eindigde als een hel..........

MoCrOcHiCa
18-10-2002, 23:22

Ik ga ook proberen om een verhaal te schrijven ,et de nadruk op proberen , reageer maar gewoon als jullie het nie leuk vinden of juist wel xxxxx Dikra smeet de deur achter zich deed en stortte zich op haar bed waarom moet mij dit overkomen dacht zei? Ze begon te huilen, nadat haar vader 2 maanden geleden stierf veranderde alles. Adil, Dikra's broer die voor haar vader's dood haar beste vriend was, was nu haar ergste nachtmerie. Hij speelde de baas over haar, en het ergste was dat hij het ontkende In zijn ogen was het zo dat hij zijn 2 jaar jonger zusje probeerde te beschermen, beschermen tegen iest dat er niet was. Dikra was altijd een ijverige student die veel om haar vrienden gaf en probeerde zo goed mogelijk op het juiste pad te blijven. Het lukte haar redelijk, ze gaf niets maar dan ook niets om jongens, wat moet je er mee op 19 jarige leeftijd vond zij? Dikra huilde zichzelf in slaap , om vervolgens gewekt te worden door ht geschreeuw en gescheld van haar broer Hij beval haar om onmiddelijk de deur open te doen, Dikra was nooit eerder bang geweest maar nu maakte haar broer haar echt bang. Ze opende de deur voor hem en ging een stap achteruit staan........... Ik laat het hier voorlopig maar even bij, ik hoop snel wat reacties van jullie te kunnen lezen ik zou het heel erg leuk vinden als jullie wat op of aan t merken hebben , dan weet ik wat ik de volgende keer anders kan doen beslema

Endless
18-10-2002, 23:29
je moet echt door gaan ik ben misschien wel de eertste die nu een reactie schrijft maar ik weet wel zeker dat er wel meer zullen volgen! liefs sarah

amina19
23-10-2002, 20:26
HE MEID GELOOF IN JEZELF, ALLES WAT JE DOET IS GOED! :D SCHRIJF GEWOON WANT ER IS ALTYD WEL IEMAND DIE JOU VERHAAL LEEST! ALS IS HET MAAR EEN HET IS DE MOEITE WAARD TOCH? NOU VEEL SUCSES MET JE VERHAAL OVER DIKRA HET WAS EEN MOOIE BEGINSTUK. :zwaai: :zwaai: :zwaai:

sweetsara
23-10-2002, 20:40
DOOR GAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! groetjes sara

hasna_the_best
23-10-2002, 20:41

meid ga snel verderrrrrrrrrrrrr je verhaal begint leuk

hasna_the_best
27-12-2003, 23:13
ga verder

Casaw0men
27-12-2003, 23:52
Jallah type met die vingertjes :hih: we want m0re

Manwa
27-12-2003, 23:52
heeej leuk het begint leuk ga snel verder xxx manwa

LaiLaaTJuH
28-12-2003, 00:11
wuahhahaa dat is vorig jaar getypt die gaat cker niks meer schrijven.