Bekijk originele versie : Help Aub Spoed Spoed!!!!!!!!!!!!
misstomatisch
27-02-2004, 10:17
Hoi Dames,
3 weken geleden heb ik HABIBA telefonisch gesproken. Zij is een fotograve voor bruiloften uit Utrecht. Ze zou mij terugbellen maar heeft dit nooit meer gedaan. ?????????????????????????? Ik heb haar vaak geprobeerd te bellen, telefoon gaat over maar ze neemt niet op?????????? Ik heb ook al de voicemail ingesproken maar niets helpt!
Wie weet waar ze is? Doet ze dit vaker bij klanten? Vreemd? :confused:
Wie kan mij nu helpen aan een andere fotograve in Utrecht en omgeving. PLEASSSSEEEEEEEEEE HELP :( :( :(
Hasna_real
27-02-2004, 10:19
Voor wanneer heb je haar nodig?
Hasna_real
27-02-2004, 10:22
Probeer Majdouline uit Amsterdam (komt ook in Utrecht) 020-7730508
Nejwa: 06-27313204
Fatiha uit almere (alleen foto's) 06-50527799
Nadia uit Lelystad 06-27312107
Bahija: 06-51108600
misstomatisch
27-02-2004, 10:25
Origineel gepost door Hasna_real
Voor wanneer heb je haar nodig?
Hoi Hasna,
Voor April. Hoezo? Weet je waarom ze niet te bereiken is?
Hasna_real
27-02-2004, 11:47
Nee ik weet niet waarom ze niet te bereiken is. Heb je haar wel een harboen (voorschot) gegeven?
Het was gewoon interesse. Tot april heb je nog genoeg fotograves die vrij zijn! Probeer gewoon een andere....... Beter dat je er nu al achterkomt dan dat ze niet op je bruiloft komt opdagen.
:kwaad: Dit vind ik nou zo jammer van marokkanen die hun afspraak niet na kunnen komen. Ik zou haar niet eens bellen en gewoon een andere nemen. Probeer nejwa mischien is ze nog vrij voor april 0627313204 een aanrader.
succes verder meid. :zwaai:
Lieve Meid,
Habiba weet niet eens hoe ze een fototoestel moet vasthouden laat staan een echte fotoreportage maken. Ze is echt heel slecht ze heeft de mooiste dag van mijn buurmeisje verpest en van vele anderen. Als je een afspraak met haar maakt laat ze altijd mooie foto's zien die volge3ns mij door andere fotograven genomen zijn en zo probeert ze klanten te werven om maar te zijgen over haar mentaliteit Ik zou je echt aanraden om iemand anders te nemen. Er zijn er genoeg. En trouwens als je niet per see een vrouw moet hebben dan zijn er genoeg goede mannelijke fotograven die echt geweldig zijn.
Succes meid
[QUOTE]Origineel gepost door TARIFIT2000
[B]GAAN WE WEER IZAAT NIET ALLE MAROKANEN ZIJN HETZELFDE
Als je goed leest dan zie je dat ik het specifiek heb over de marokkanen die zich niet aan de afspaark houden. En niet alle Marokkanen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.