Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : relatie's hoe moet je er mee om???

Pagina's : [1] 2

moslimastyling
18-10-2002, 23:15

salaam, Mensen ik heb wat hulp nodig zouden jullie me iets kunne verduidelijken. Ik hoor veel mensen zeggen wil je soms met een totaal vreemde trouwen? Nee!!! Dan moet je wel relatie beginnen...... Vind je ook dat om te kunne trouwen met iemand die je kent dat je eerst een relatie met die persoon moet hebben?? Maar wat is een relatie eigenlijk...??? Kan gewoon een goed contact met iemand, lekker gezellig babbelen zonder meer........??? Tegenwoording willen jongens allemaal meer, ze willen dat je mee uitgaat, wat zoenen voor gezelligheid,.... Waarom?? Als ik nu gewoon een soort relatie wil die juist niet is om te zoenen of uit te gaan, gewoon mekaar goed leren kennen en natuurlijk kan je zeggen ik ben van jou en jij van mij, maar is het zo nodig om toch die stappen te zetten voor de jongens content zijn.... Nadien willen ze meisje die maagd is maar ze vragen wel meer voor trouw..... Ik weet niet meer hoor, maar 1 ding is zeker, geen relaties voor mij... geef me maar dan vreemde jongen.... Ik zou willen weten wat jullie van vinden laat me weten elk mening is welkom, ieder mening is een positief inbreng...

Hindaatje
18-10-2002, 23:22
ik vind het persoonlijk wel handig om de jongen te leren kennen waar ik mee ga trouwen..gewoon een relatie zonder s.ex,is toch nie moeilijk? en als hij meer wil dan is het EINDE voor mij..makkelijk zat.. Liefs Hinda

Hindaatje
18-10-2002, 23:23
p.s begrijp nie verkeerd hoor...voordat je denkt dat ik makkelijk een vriend neem als t nie met ene lukt hup naar andere,..zo bedoel ik het namelijk niet. Als hij mij niet respecteert dan is hij mij ook niet waard:) Hinda

kickboxgirl
18-10-2002, 23:29
ja ik ga echt niet trouwen met een gozer die ik niet kan,ik neem gewoon een relatie en zonder sex en als hij het will is het finitooo. je kan dat heus wel doen.maar any wayy beslama

-Reda-
19-10-2002, 00:40

ik doe dat dus nooit...trouwen zonder eerst een relatie hebben gehad...pfff...neej dank je feestelijk...

Teaser
19-10-2002, 00:41
laat je moeder alles regelen, niemand die het beste voor je wilt dan je moeder.

-Reda-
19-10-2002, 00:47
Origineel gepost door Teaser laat je moeder alles regelen, niemand die het beste voor je wilt dan je moeder. die regelt alleen het feest...verder wilt ze dat ik alles zelf doe...:D:D:D

Teaser
19-10-2002, 00:50
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO die regelt alleen het feest...verder wilt ze dat ik alles zelf doe...:D:D:D jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

-Reda-
19-10-2002, 00:51
Origineel gepost door Teaser jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr beter juist...nu kan ik met wie ik wil nemen...:D:D:D...en zij is tog negaffa...ze weet wat ze doet...:D

Teaser
19-10-2002, 00:57
wie is neggaffa?

Angel17
19-10-2002, 00:59
Mannen zijn niet te vertrouwen, dat is een ding wat zeker is. En daarom moeten wij dames het ook goed voor ons zelf maken, en onszelf niet laten verpesten door hun. Dus, als een man van je houd, echt van je houd, wacht hij op je en komt hij om je hand te vragen. Ik geloof echt niet meer in relaties.

Teaser
19-10-2002, 01:08
Vrouwen kijken te veel Xfiles, trust no one Het beste is gewoon je verliefdheid controlleren. Stap je in een relatie als een verliefde gek dan zal je zeker gekwetst raken.

Fatomaat
19-10-2002, 01:26
Niet naar hem luisteren hij wil duidelijk niet het beste voor je :D Een schoonmoeder is er om haar schoonzoon te irriteren, daar krijg jij zeker nog wel eens last van Teaser :D Geintje hoor hoop het niet voor je. Nee meid het is niet noodzakelijk om iemand door en door te kennen. Er zijn zat relaties op de klippen gelopen ook al hebben ze een relatie van tevoren gehad. Zo kunnen ze natuurlijk ook uiteindelijk wel goed aflopen hoor daar niet van. En zo ken ik mensen die b.v. uitgehuwelijkt zijn die nog steeds (gelukkig, of niet of half/half) samenzijn. Ikzelf hoef niet iemand echt heel lang te kennen. Meestal als je iemand een paar x gesproken hebt zou je ongeveer wel kunnen merken of het klikt of niet. Dan zou het verstandig zijn om gewoon maar afspraken te maken ja of nee, hoe laat, wanneer. Wanneer je getrouwd bent heb je meer sbar, als het goed is, dus is de kans dat een relatie stuk gaat om een ruzie vanwege een slechte eigenschap b.v. minder groot. Verder heb je dan ook niet het probleem van illegale sex voor het huwelijk ja of nee. Je kan het gewoon lekker legaal doen. Maar goed regels die in de heilige koran staan, staan er niet voor nix. Het nut ervan is altijd te beredeneren. Volg je hart nadat je naar je verstand geluisterd hebt. Succes en take care.

ReaLFaatjuH
19-10-2002, 01:45
Origineel gepost door Teaser laat je moeder alles regelen, niemand die het beste voor je wilt dan je moeder. pff even hoor...Krijg ik dan zoiets als me vader? Lekker ding hoor :verliefd: :D Goed, ik zou in iedergeval niet kunnen trouwen met wildvreemde, of me moeder hem nu heeft uitgezocht of niet. Ik wil iemand kennen en zeker weten dat hijvoor mij heeft gekozen, maar jah, ook hier weer: ik wacht wel me mektab af.

Junkie
19-10-2002, 03:08

Origineel gepost door Fatomaat Nee meid het is niet noodzakelijk om iemand door en door te kennen. Wil je met me trouwen? :p

Pagina's : [1] 2