Bekijk originele versie : Decoratie van Catering Saada in Ede
Hasna_real
27-02-2004, 09:46
Hallo,
Heeft er iemand ervaring met de decoratie van catering Saada in Ede? Dus niet het eten van hun maar de decoratie van de zaal, dadels/melk tafel, bruidstaarttafel, bediening en servies. Wie o wie heeft ervaring hiermee. Ik heb ze namelijk geboekt, maar omdat ze in Ede zitten, wil ik weten of het de moeite waard is om een kijkje te nemen?
BarakaKeina
27-02-2004, 15:57
1x meegemaakt, Netjes, verzorgd, mooi, schitterend!
Ja, ik vond het wel goed, erg netjes!
Vriendelijke bediening, zowel de heren, als de dames!
PS: LEUKE DAMES IN DE BEDIENING, maar dat staat hier los van :$
Succes
Tsa_inou
27-02-2004, 18:33
Haaai wijffies,
Nou als je ook t eten van hun neemt is t wel een goede combinatie denk ik. Maar als je alleen deco wil kun je misschien ook een kijkje nemen bij sultan decorations. Dat is geen cateraar. want die zitten in Almere en jij gaf aan dat je EDE te ver vindt??/ Maar als je ze al borg betaald hebt zou ik wel naar ede gaan hoor om eea te bespreken.
maroccogirl80
27-02-2004, 22:31
Dag Dames,
graag wil ik reageren op catering saada uit Ede, helaas hebben wij niet zulke goede ervaringen met deze mensen ze zijn erg onvriendelijk en beloven gouden bergen maar komen die niet na, dus ik adviseer iedereen om een afspraak te maken en datgene wat is besproken zwart op wit te zetten.
Het kan natuurlijk zijn dat ze een slechte dag hadden dus misschien verdienen ze nog een tweede kans.
succes.
nour2003
27-02-2004, 23:03
hallo
ik heb ook ervaringen met deze catering en decorateur. mijn nicht had ze op haar bruiloft ..nou ze hadden de zaal gewoon omgetoverd..!! het zag er prachtig uit allemaal..wij hadden ook het eten bij hun..was ook goed!! kortom ik heb alleen maar positieve ervaringen ...natuurlijk is het beter om langs te gaan en alles te bespreken maar dat is bij elke catering ***** band etc...natuurlijk moet je alles zwart op wit zetten...
de reden waarom we ze hadden genomen was om al die positieve reacties en ervaringen van andere mensen..we hadden eerst hier op dit forum gekeken en natuurlijk van mensen om ons heen het een en ander gehoord over saada.
maar ja je moet zelf maar langs gaan en zelf je oordeel vormen...ik vind ze in ieder geval goed!!(Y)
beslama
:Iluvu:
xxxHannan
27-02-2004, 23:31
Ik ben het met NOUR2003 eens...Trouwens, die Marocgirl80 of wat dan ook, is niet echt te spreken over Catering Saada, ook bij andere forums...
Dont take her serieus zou ik zeggen...
maroccogirl80
27-02-2004, 23:39
Beste Hannan, het enige wat ik doe is mijn mening en mijn ervaring met julie delen, ik heb niets persoonlijks iets tegen Catering Saada maar alleen een slechte ervaring. Mensen mogen dit wel of niet serieus opvatten ieder voor zich en Allah voor ons allen.
xxxHannan
27-02-2004, 23:43
Je bent de enige zo te lezen...Vreemd????
BarakaKeina
28-02-2004, 17:20
Ben het precies eens met XXXHANNAN en NOUR2003, Saada staat juist bekend om al die vriendelijkheid...zal wel aan jou liggen dat ze niet vriendelijk tegen je waren! Ghihihihi..
Tsa_inou
28-02-2004, 22:19
NOu jaaaa waar slaat dit op? Iedereen mag zijn mening geven toch?
En verder vind ik dat je altijd vriendelijk moet zijn tegen jouw opdrachtgever ( daar word je voor betaald )
Anyways, Als je saada goed vinden gewoon nemen die hap. Klaar is kees.
Ik neem sowieso geen cateraar vind ik veel te duur ( of ze nou wel of niet vriendelijk zijn )
Ciao bellas
BarakaKeina
15-03-2004, 12:23
0613034998 heb ik staan!
weet iemand hoe duur ze zijn?
tabtabgirl
15-04-2004, 22:51
Ze vragen alleen voor decoraties incl. 4 serveersters en een thee mannetje ongeveer 1600 euro.
Tenminste bij mijn wel.
wowwwww
ik betaal 1100 incl 4 meiden in de bediening en de gehele aankleding van de zaal. maar dan wel bij sultan decorations. 0612186364
sultandecor@consultant.com 1600 vind ik echt te veel hoor.
RkempoeLady
16-04-2004, 15:17
Toevallig ken ik de mensen die bij saada werken persoonlijk en ik moet je zeggen ze hebben egt mooie decor het is wel duur, maarre voor wat hoort wat ennee hun koekjes zijn ook heel lekker!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.