Bekijk originele versie : luister naar je hart ...
lalanadia
18-10-2002, 22:20
salaam mohalaikoem iedereen is hier welkom
ik ga jullie een waargebeurd verhaal vertellen , eerst ga ik een klein stukje schrijven als het jullie bevalt schrijf ik voort anders laat ik het gewoon zo , mohim ik ga maar vlug beginnen!
het begint allemaal op maandag 3sept.
1e dag vant school , benieuwd wie er nieuw is en oude klasgenoten tegenkomen .
mohim het was al 7h dus stond ik snel op , mijn haar snel kammen en nieuwe kleren aandoen (speciale kleding je weet nooit wie je tegenkomt)
rond 8 h was ik al op school , we kregen allemaal aan de deur een papier waar we moeten gaan staan. ff later kom ik oude vriendinnen tegen . "heee lang geleden hoe was je zomer .... "
RINGGGGGGGGGGGGG de bel ging
"waar zit je in welke klas??" "oh ik zit in men 5de jaar stw, wat volg jij "? "ik zit in kantoor kheb dit jaar stages leuk hé" (opeens komen al de meiden samen) salaam daar salaam hier overal iedereen goeiendag zeggen "lang geleden".... .
Iedereen zit nu in zijn klas bij mij zater er 25 leerlingen ??? veel te veel
en niemand die ik daar ken mohim 2 uurtjes hebben we zitten praten , daarna was het speeltijd ....
de meisjes allemaal samen terug samen in een hoekje .
en aan de andere kant zien we de boys aankomen goeiendag zeggen , er waren heeeeeel veel nieuwe marokanen bij gekomen mohim
ik kende er een paar van de 20 , salaam alles goed hoe was de vakantie wat volg je nu ..... allemaal algemene vragen ...
even later was het middag we gingen met een paar oude vrienden en vriendinnen iets eten niet ver van school .
ik kom opeens een vriendin tegen die ik heb leren kennen in de zomer op mijn werk ( six flags)
"heeee alles goed , ik wist ni dat je in deze school zat , wajaa ik heb je gemist ...."
(sylvia noemt ze )
zegt " he heb je gezien er zijn kei knappe jongens hier op school wajaa
echtwaar knappe gasten , heb je die ene gezien , gespierd bruin mooie ogen , mooi kontje :stout:
mohim onze gestoorde sylvia wat doet ze ,
ze roept die jongen tsssssssss ( je weet wel fluiten naar hem )
hij kijkt achter hem en lacht heeel beschaamd .
(verlegen), (sylvia : italiaans)
en opeens kijk ik naar hem en zeg ik van : eigenlijk is da wel helemaal geene misse!! ... (ik heb er nix over gezegd aan niemand en liet het gewoon zo )
pauze was al gedaan terug een 3uurtjes les ! hatelijk
na school stond iedereen weeer even aan de poort kletsen over nieuwe mensen bij ons op school
ik zat even met die boy in men gedachten , ik zei dag tegen mijn vriendinnen en ging te voet door tot de snackbar waar ik met sylvia had afgesproken . opeens kijk ik achter mij en zie ik die jongen waar sylvia maar niet over kon zwijgen. Ik was heel los en begon opeens met hem te praten.
ik zeg : hee salam ben je marokaans? "ja jij ook ?" " ja hoor zie je dat niet aan mij?" (lachte alle bij) "ja ik weet het ni , ik vroeg het maar "
ik zei : kan het zijn dat je hier vorig jaar ook op school zat ik weet het ni echt zeker?" " ja ik zit hier al 4 jaar op school"
"ja ofwa??" (ikwas verbaasd want hij was pas nu opgevallen)
"en vanwaar ben je van marokko "(vroeg hij )
"ik ben van oujda en nador "
"ja?ik woon ook in oujda waar woon je ergens"? ".........
(toen we opeens aan de snackbar aankwamen wat dus heel snel ging , riep sylvia mij)
ik zei " ale ... euhm ... ja ik moet zo door tot morgen zeker beslama "
" ja beslama tot morgen ofzo (lachte)
s: eh gij vuile ***wijf wat je kent die gast ofwat ?!! luister meid hij is vanmij hoor je da!!
....
als je het vervolg wil weten laat iets weten
Kom maar op meid met je vervolg. Tot nu klinkt het leuk dus ga je gang
riffia4life
18-10-2002, 22:37
Ja, ga door.
Het is een leuk begin.
XXX-jes Riffia
lalanadia
19-10-2002, 11:58
ik zeg : he ***wijf jij zelf ***** , als je hem wil ga er dan mee praten ik ben niet geintresseerd in die gast !
sylvia: ma ikwas maar ant zeveren zenne (lachte) ik vind het gewoon een krokante jongen das al je kent me toch ik ben zo , ewa kom op ik zet je wel af met mijn brommertje kom! ik ging mee achterop ze zette me af waar ik mijn busje moet nemen , mohim daar staat zoals altijd heeeel veel volk , sylvia zette haar brommertje ergens en kwam bij mij zitten waar de andere meisjes zaten , we waren allemaal een beetje over ons vakantie ant vertellen en grappige dingen .
een 10 tal minuutjes later stond er nog meer volk , iets verder van ons stonden onze marokaane jongens , en de jongen van op school stond daar ook . Ik natuurlijk ant kijken , hij had mij niet gezien maar ik hem lekker wel :D
ik was de hele tijd naar hem ant kijken opeens zag hij mij en zwikte , hij had zo een mooie lach en was zo knap. ik keek terug naar mijn vriendinnen en lachte over de zomer, opeens was mijn bus daar en nam ik afscheid , kstapte de bus in en wie zat daar??
die jongen ....
hasna_the_best
19-10-2002, 12:07
wooow ga snel verderrrrrrrrrr
leuk verhaal!!
lalanadia
19-10-2002, 12:12
jaaaa
hij was het samen met zijn grote broer
(even voorstellen: jongen van op school = brahim)
: zijn broer = mohamed (momo)
als jullie iets niet begrijpen moet je het maar vragen dan antwoord ik met alle plezier
beslama straks komt er nog een vervolg (langer)
K dan hij staat er toch. Dus kom op weer een vervolg
lalanadia
19-10-2002, 12:57
mohim waar zaten we ... euhm ff denken
oke ik weet het terug ;)
de bus was vol en hij en zijn broer hadden een plaats gevonden VOOR ZICHZELF , maar dus niet voor mij mohim ik zwikte van ver en vroeg " is er geen plaats bij jullie"? brhm: nee walloe ge zult moeten rechtstaan"hahhaha" . momo lachte .
even later riep momo mij en zei : er is plaats kom maar als je wil hahha.
er waren 4plaatsen , en ik ging over brahim zitten en opeens kwam mijn zus er ook bij , ze is over momo gaan zitten (zij kennen mekaar dus begonnen vlotjes te praten)
brahm zei tegen mij : welke richting volg je eigenlijk?
ik zei : ja ik volg 4de jaarsociaal technish wetenschappen en wat volg je ?
brahm: ik zit al in mijn 7de jaar auto mechanica das dus mijn laatste jaar (lachte blij)
hij was eigenlijk zo een verlegen type dus veel durfde hij niet te zeggen . ik zei : zeg sinds wanneer neem je deze bus ? brhm: ah als ik naart stad ga , ik en mijn broer
opeens was ik zo heel diep in zijn ogen ant kijken en hij naar mij
ik voelde mij heeeel raar en kreeg kriebels in mijn buikje
hij lachte naar mij en ik lachte terug ...
toen moest ik opeens uitstappen tfoe !!
ik gaf hem een hand en zei :beslama 3tal gheda al oujdi
brahm: beslama (lachte weer )
ik en mijn zusje moesten nog ff stappen voor we thuis waren en hier begint zusje gesprek (zusjes naam = essma)
essma zegt : zeg de broer van momo ik wist ni dat hij bij jullie op school zat ? hete gast vind je nie?
ik zei : vind je dat , ik vind het dus helemaal geen knappe jongen hoor!
bah!!! (in mijn eigen : tfoe mijn zusje vind hem ook al knap!!de trut)
essma zegt : tez 3liek vind je da echt ne lelijke ofwa? ik wil er wel kennis meemaken .
ik zei opeens kei hard : nee jij hebt je momo laat hem gerust vuile trut! ik wil bij hem , waarom val je altijd op jongens op wie ik val!! kehba!
essma: ma ik moet hem al nimeer hebben en trouwens ik heb je al gezegd momo is ni mijn type en ik wil die ni je weet goed genoeg dat ik mijn schatje ni kan vergeten! ( haar schatje is dus een jongen die toufik heet , ze kennen mekaar al 5 jaar maar hij heeft het een tijdje geleden uitgemaakt omdat hij geen tijd meer had want hij is namelijk ant werken elke dag werkt hij voor geld te verdienen , hij wil een huisje kopen voor hij getrouwd is !meskien )
mohim essma zegt opeens : dus je bent toch geintresseerd in hem hahahhaha . ik zeg : ja ik ben geintresseerd , en ik wil niet dat je met hem praat ik praat toch ook niet met je "momo"
essma : ewa saffi soekti over momo , doe ermee wat je wil ik moet die boy niet! en waarom mag ik ni met brahm praten is dat zo een ramp!?
ik zeg: jaaaaa want elke jongen waar ik iets voor voel mag je niet leren kennen , anders praten ze niets anders dan over jouw!! je weet da goed genoeg kehba!
essma : ja zuske ik kan er ook niks aan doen dat ik zo (aantrekkelijk )irresistible ben semhili ( met een big smile)
ik zeg : tfoe dan heb je nog een dikke nek ook nog wolah essma ik heb je verwittigd als je hem tegenkomt negeer je hem punt.
je kijkt niet eens naar hem, ik kijk ook niet naar gasten die je intresseren. essma: saffi saffi baaraka , die@ ( tis goed , genoeg neem hem maar )maar als ik je zie met de mijne praten oet shoefi (zal je zien )!
ik zeg : ik dacht dat momo jouwe niet was (lachte)
essma : nadia weet je wat bel3hi femoek (hou jemond) ja3la bent(wat een meid) damn!
essma : ik zeg je gewoon maar zo hou je bezig met jouwe , trouwens meskiena mischien wil hij je niet eens hahahahaha stel je voor hahahhaha
nadia: soekti a shietana (zwijg duiveltje) tfoe aan wat je toch denkt , ik ben je zus denk toch iets goed voor mij trutje!
essma: tis al goed geef de sleutels van thuis ik ben mijn vergeten.
we gingen naar binnen ....
Angel_fatima
19-10-2002, 20:16
hey lalanadia,
Ik wil je niet afkraken ofzo maar zou je wat duidelijker willen schrijven, het is wel een leuk begin, maar een beetje onduidelijk geschreven. Mohiem schrijf gauw een vervolg
liefs fatima
lalanadia
19-10-2002, 23:44
Sorry als ik niet echt duidelijk schrijf ik ben namelijk niet van hollanda maar belgie en ja soms gebruiken we andere woorden snapje dus sorry
ik zal proberen zo mooi mogelijk te schrijven , bedankt
ze gingen naar binnen , ik ging naar men kamer en begon over de mooie prins te dromen :Iluvu:
mohim even later rond een uur of 10 in de avond hoor ik mijn gsm piepen?? prive nummer ook nog ??? wie zou dat zijn?? :confused:
ik neem op en zeg "allo "? "euhm ... allo... ja tis hier met youssef van bij jouw op school "
ik zeg : ja sorry maar ik weet nie wie je bent?
youssef: ik ben de broer van brahim en ik euhm ... ja ik wil je spreken morgen op school kan dat?
nadia: euhm ja waarom niet , mag ik weten over wat het gaat?
youssef: ik vertel je da morgen wel zoiets vertelje ni via telefoon
nadia : is het goed of slecht nieuws?
youssef : tot morgen saffi beslama
(hij haakte gewoon af ? wat zou er zijn ? zou het goed nieuws zijn of slecht nieuws??ik heb heel de nacht ni geslapen want ik wist niet meer wat te denken??? hij deed zo raar aan de telefoon??
wie denkt dat hij het weet ???? tis spannend hé ( I now )
morgen komt er zeker een vervolg
slaapwel iedereen
Angel_fatima
20-10-2002, 13:00
[QUOTE]Origineel gepost door lalanadia
[B]Sorry als ik niet echt duidelijk schrijf ik ben namelijk niet van hollanda maar belgie en ja soms gebruiken we andere woorden snapje dus sorry
ik zal proberen zo mooi mogelijk te schrijven , bedankt
Ik weet dat jullie in belgie bepaalde woorden anders uit spreken maar ik bedoel jij schrijft de woorden op zoals je ze uit spreekt en ik neem aan dat jullie schrijf taal toch op dat van het nederlandse lijkt, of heb ik het mis, dus "tis' wil eigenlijk zeggen ''het is'' dat is wat ik bedoel met duidelijk schrijven. ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!
liefs fatima
riffia4life
20-10-2002, 13:18
vervolg!!!!!!!!!!!!!
lalanadia
20-10-2002, 14:19
oke ik zal mijn best doen om duidelijk te schrijven SORRY
ik ging naar school en wachte aan de poort op youssef.
het was koud en ik bleef maar wachten , de bel ging bijna gaan en hij was er nogaltijd niet ???
opeens zie ik hem lopen naar mij ?
youssef: sorry dat ik te laat ben.
nadia: is niet erg zeg me eens wat er scheeld?? je hebt me zenuwachtig gemaakt.
youssef: ik weet niet wat jij er van denkt maar brahim heeft gevoelens voor jouw
(ja kan al niet geloven hoe ik mij voelde :verliefd: )
nadia: ( :Iluvu: ) meen je dat waaw dit kan niet waar zijn ik ben aan het dromen.
youssef lachte en zei : nee je bent niet aan het dromen het is echtwaar maar voel je ook iets voor hem ?
nadia : eerlijk gezegd ja , maar waarom komt hij dat mij niet zeggen?
youssef: hij is nogal een verlegen type , maar hij wil je straks na school wel zien als dat gaat voor jouw natuurlijk?
nadia : ja tuurlijk waar ?
youssef: euhm ... ken je het driemolenparkja? nadia: ja oke ik zal daar zijn , (blij)
youssef : mohim er is nog iets maar dat moet hij aan jouw vertellen straks oké ik ga nu door beslama (liep snel naar zijn klas)
het had ondertussen al gebeld en de directeur liep in de gangen , ik voelde mij zo goed :love:
mohim ik ging de klas binnen en de directeur begon te roepen tegen mij "waarom ben je nu weer telaat , als ik je hier nog 1x tegen kom in de gangen zal je een sanctie krijgen heb je dat goed begrepen!!"
(ik was gewoon niet aan het luisteren en bleef verder dromen.... .
iedereen bekeek me van "wow ze is precies goed gezind"
... heel de tijd was ik aan het dagdromen
pauze :
sylvia: hé copineke alles cavakes? (he vrieninnetje alles ok)
nadia: bij mij kan het gewoon ni beter echtwaar je raad nooit wat er is gebeurd !
ik vertelde haar alles....
sylvia : da kan niet , ik geloof je niet :eek:
nadia : toch wel het is waar en ik zie hem straks :)
middag: ik zag zijn mooie ogen naar mij kijken maar deed als of ik hem niet zag en liet hem verder kijken ...
soms keek ik ook wel . wajaa ik was echt zo blij maar waarom komt hij nu niet naar me toe!! oooh hij is gewoon verlegen ...
mohim na ik en sylvia een frietje zijn gaat eten gingen we terug naar school , toen opeens youssef mij riep .
ik hoop maar dat het nog doorgaat vroeg ik hem
youssef: ja wil je even hier wachten hij wil je spreken?
nadia : ( :Iluvu: )nu?? euhm... jaja zeg... ja kom.
mijn hart sloeg zo snel , hij kwam naar me toe en joussef zei : ewa beslama ik moet nog iets gaan doen tot straks ;)
waja hij lachte zo sexy :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
ik voelde mij zooooooo goed
en hij gaf me een hand en zei : salaam nadia (lachte)
hij bleef mijn hand maar houden en ik voelde mij in de 7de hemel
nadia: het gaat toch nog door straks?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.