Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : problemen smartcard kpn digitale tv !!!!

lamya_22
22-11-2008, 18:54

Salaam dames/heren, Ik heb een ingebouwde tuner op mijn lcd scherm. Ik heb een smartcard van kpn gekocht. Die is geactiveerd. Ik heb alleen nl1.nl2.nl3 de rest van de zenders krijg ik een signaal van gescrambeld programma..... heeft iemand dit eerder ook gehad???? Ik heb kpn gebeld maar die weten er niks van. Kan iemand me helpen???? Groetjes

flifla82
22-11-2008, 19:02
meid je hebt een kat in de zak waarschijnelijk is er waar jij woont nog geen digitenne mogelijk... Die gasten van KPN doen er alles aan om je een abbo aan te smeren... Maar het is wel een reden om je abbonement te beeindigen

lamya_22
22-11-2008, 19:06
Salaam. Bedankt voor je reactie! Ik heb al digitale antenne van kpn thuis. Ik heb een extra tv voor mn kamer genomen en daar heb ik dan nog een voor moeten aanschaffen en heb dus een smartcard genomen voor lcd scherm. Maar abbonement heb ik al een jaar van KPN. Dan zou het toch gewoon moeten werken. Alleen heb ik alleen de eerste 3 nl kanalen. De rest staat gescrambeld als signaal. Groetjes

flifla82
22-11-2008, 19:15
ooh dan moet je effe bellen met kpn waarschijnelijk is je kaart niet geactiveerd. En als dat niet het geval is krijg je een nieuwe smartcard thuisgestuurd. Maar pas op dat ze je geen tweede smartcard aansmeren dus de ene moet geblokeerd worden en een nieuwe aanvragen. Elmohiem bel 09000244 en vraag naar de tv team