Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens van mijn wijk

ghorotia
22-11-2008, 16:57

selaam allemaal ik zit met het volgende probleem en ik wil echt jullie advies hierover. Ik was samen met een jongen die 3 jaar was als mij ( maar we zagen elkaar echt graag!!!) Net voor de zomervakantie was het gedaan, geen contact meer. Ik dacht gedurende mij vakantie nog steeds aan hem. toen ik terug ben gekomen vanuit vakantie en hij ook hebben we terug contact gehad. Ik maakte altijd ruzie met hem omdat hij soms op afspraken niet kwam opdagen, of altijd druk bezig!!! Ik hield het altijd vol maar nu is de maat wel vol. Heb gezegd dat ik niks meer wil weten van hem, maar zie hem wel nog doodgraag en hij mij ook!!! :confused: Nu pak ik een heel andere weg om naar huis te komen zodat ik hem niet zie, want als ik hem zie dan voel ik mij weer slecht!! hij bekijkt me steeds aan als we elkaar tegen komen maar ik negeer hem!! pfffff wat moet ik doen??? ik ben ook iemand die toekomstgericht is en echt wel met hem iets moois wil bouwen, maar hij is ook wel jonger als mij!!! wat moe ik doen??? Terug in contact komen met hem? ( heb ondertussen zijn nummer wel gewist) !!!! Help me pleasseeeeeeeee:jammer:

ghorotia
22-11-2008, 17:03
ik bedoelde dus 3 JAAR JONGER DAN MIJ

ghorotia
22-11-2008, 17:24
pleaseee reacties aubbbbbb

Mevr_LipglOsjuh
22-11-2008, 17:49
|Leeftijd speelt geen rol in liefde (A) je hebt 2 verschilledne gevoelens,, denk dat iedereen dat wel eens heeft me gemaakt.. Als hij of jij geen toekomst ziet in een relatie dan zou ik het maar hier bij laten en heb maar proberen te vergeten.. 1 vraagje mag ik weten hoe oud jij bent? Hou je rustiggg(K)

Escaatje
22-11-2008, 22:20

Als je het gevoel hebt dat er geen toekomst is tussen jou en hem, kan je beter je relatie beƫindigen. Beter beƫindigen dan de heletijd rondjes lopen rennen met een jongen die toch niet serieus is. Life goes on. Snap je wat ik bedoel?

lamyaa
23-11-2008, 12:43
Als hij pas 14 is en jij 17 is het natuurlijk een ander verhaal dan wanneer jij 25 bent en hij 22 bij wijze van

Nueva
23-11-2008, 12:56
GOI....get over ittttt