Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tot hoe ver durf ik te gaan? (WAARGEBEURD)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ilhamma
18-10-2002, 22:00

O neeee. J meent het toch niet. je wilt toch echt niet zeggen dat ik naar zijn bruiloft moet gaan. Je gaat gewoon zegt de moeder van Hafsa je denkt toch echt niet dat ik je hier in oujda achter laat helemaal alleen in marokko je bent er pas een week wat denk je wel niet wat de mensen allemaal gaan zeggen en plats de deur was dicht. Shit d8 hafsa bij zich zelf ze wist als ze naar de bruiloft gaat dat ze dan mohamed zou zien en die wou maar al te graag terug mee naar nederland en haar moeder vond hem ook een geschikte man. Maja het is zijn broers bruiloft misschien is hij dan druk bezig. Hafsa loopt naar de badkamer en begint te douche en vertrekt naar de kapper. Op het feest of shit ik zie me tante al ik besluit haar maar te groeten want al te vrolijk kijkt ze niet. Ze vraagt meteen of ik mohamed heb gezien ik zeg van niet en ze kijkt me nog vuiler aan Soms begrijp ik dat mens gewoon niet. Mijn moeder zit al bij die andere vrouwen en zoals altijd zijn ze aan het bespreken welke jongen bij me past. Ik besluit maar om in de tuin te gaan zitten nog 1 week en dan naar casa ik verheug me er al op opeens zie ik mijn vader een schaap naar binnen slepen .Arme pa hij kan nooit nee zeggen ze hele kostuum is vies. Terwijl ik heb aan kijk zie ik dat een jongen deze kan op loop en gaat naast me zitten. Ik zit gewoon maar voor me uit te staren ik zie dat hij er wat ongemakelijk er bij zit en vervolgs hoor ik hallo ik ben karim ben jij niet hafsa. ik besluit maar om hem aan te kijken voor ik het besef zit ik naar zijn mooie grijze ogen te staren. Hallo hoor ik nog een keer oja sorry ja ik heet hafsa hoe weet je dat. Ilham je wilt toch niet beweren dat je me niet meer kent he. Oja karim ja ik ken je nog wel maar je bent verand de laatste keer toen ik hem zag zat hij helemaal onder de puisten en ik haate hem en weer verdwaalde ik in zijn ogen. Ik hoorde dat ik werd geroepen en of ik wou helpen met dienen maar ik wou niet weg ik wou bij hem zijn waarom? weet ik niet

ilhamma
18-10-2002, 22:03
ja sorry ilham hoort hafsa te zijn ik zou graag jullie op en aanmerkingen willen horen dan weet ik of ik door moet gaan of niet groetjes

riffia4life
18-10-2002, 22:12
Tuurlijk moet je doorgaan. XXX-jes Riffia

riffia4life
18-10-2002, 22:13
Enne je bent toch online, dus kun je meteen een vervolg zetten. XXX-jes Riffia

ilhamma
18-10-2002, 22:28

o shit daar zag ik mo al ooo wat kan hij hij toch overdrijven hij deed net of hij mij jaren lang niet had gezien ik zag mijn moeder me al vuil aan kijken ik beslooot maar om maar gewoon mee te doen. En toen zag ik hoe blij me moeder keek ik kon het maar niet begrijpen het was zon sneakie mannetje hoe kon ze hem toch een geschikte schoonzoon vinden maja. Voor dat ik het door had waren wij de enige n de keuken. Hafsa ik wil je iets iets vertellen Shit d8 ik nee man niet nu O sorry ik ben veregten om te gaan biden kan het later misschien, ja voor jou altijd schat en opdat moment kwam karim binnen. shit waarom op dit moment. Ik ging snel bidden en besloot maar weer buiten te gaan zitten de vrouwen zaten toch te eten ik zat weer alleen waarom vond ik het erg dat karim het hoorde ik haat mo toch dus waarom maak ik me druk. Na een uur piekeren kwam karim oo wat was hij mooi hoe kon ik hem hebben gehaat. hij vroeg of hij mocht zitten tuurlijk vond ik het goed. en daar zaten we dan 2 uur lang over van alles en nog wat te praten ik wou zo graag weten of hij een vriendin had. Ik had ook gehoopt of hij mijn nummer vroeg maar tevergeefs. ik dacht bij me zelf Hafsa waarom vraag je het zelf niet Net op het moment hoorde ik KARimmmmmmm Ik zag dat er een mooie meid kwam aanlopen ze had had mooie blonde krullen en mooie grote ogen en ze ging gelijk naar karim ze gaf hem 4 kussen en omhelsden hem het leek net alsof er een mes in me hart ging ik besloot maar op weg te gaan en hij had het niet eens door Hafsa hoe kon je met je domme kop ooit denken dat hij vrijgzel was.

ilhamma
18-10-2002, 22:29
meiden bedankt ik probeer iedere dag een vervolg te plaatsen

riffia4life
18-10-2002, 22:32
Ja nu wil ik weer een vervolg.:P XXX-jes Riffia

SoumiaT
18-10-2002, 22:34
Ewa ga verder

hasna_the_best
20-10-2002, 15:19
leuk verhaal maar ga snel verderrrr

riffia4life
20-10-2002, 15:30
Komt er nog een vervolg???????? XXX-jes Riffia

miss_berbers
20-10-2002, 16:08
haaaai, leuk verhaal !!! ga gauw verder! liefs miss_berbers

najet
20-10-2002, 18:39
hoi het begin is al leuk ga gauw verder met het vervolg

sweetsara
20-10-2002, 20:20
leuk ga verder!!!!!!!!

ilhamma
20-10-2002, 20:48
meiden heel erg bedankt voor jullie complimentjes maar ik moet jullie teleurstellen ik heb het druk ik bezig met koekjes maken voor een bruiloft vandaar dat ik geen tijd had ik beloof om na de bruiloft een grote stuk te plaatsen groetjes ilhamma

SoumiaT
21-10-2002, 23:38

aaah jammer man maar tot gauw inchaAllah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22