Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat was er nou aan de hand met jullie meiden vanavond?

Pagina's : [1] 2

LZN
26-02-2004, 20:46

Jullie waren allemaal weer eens super lekker! Zo heb ik het lang niet meer meegemaakt. Het viel me gewoon ontzettend op. Zag er allemaal heel erg goed en kwalitatief uit! :goedzo: :verliefd:.

lhouceimagirl1
26-02-2004, 21:27
alah iglih asel3a

zinelbedawi
26-02-2004, 21:36
Origineel gepost door rifmonster Jullie waren allemaal weer eens super lekker! Zo heb ik het lang niet meer meegemaakt. Het viel me gewoon ontzettend op. Zag er allemaal heel erg goed en kwalitatief uit! :goedzo: :verliefd: Wat the **** bedoel je nou daarmee. Lay star waar ze tegenwoordig mee afkomen. :confused: :confused: :confused:

miss_chaimae
26-02-2004, 21:44
Origineel gepost door rifmonster Jullie waren allemaal weer eens super lekker! Zo heb ik het lang niet meer meegemaakt. Het viel me gewoon ontzettend op. Zag er allemaal heel erg goed en kwalitatief uit! :goedzo: :verliefd: allah ihsen 3wen..:jammer:

miss_chaimae
26-02-2004, 21:54

Origineel gepost door rifmonster Ik moet jou ook zeker lekker hebben gevonden! Misschien heb ik jou nummer wel hier. Hahaha jah denk het ook... :rolleyes: IN YOUR BIG DREAMS..!!!!!!!!!!!!!!

salina83
26-02-2004, 22:09
Origineel gepost door rifmonster Ik bedoel was je vandaag gaan winkelen met koopavond dan was je heel erg lekker! Snap dat :D Nee sorry. Was me zorgen aan het maken om alle mensen die leiden onder de aardbeving in Marokko :kwaad: !

miss_chaimae
26-02-2004, 22:11
Origineel gepost door rifmonster Hahahahaha!! wejouw jij zet mijn aan het lachen. Ik heb jou in een handomdraai asjeblieft hou je mond. Ik heb geen zin om met jou te spelen je bent 17! :D :D tazzz..:ego: neej sorry ben niet zo goedkoop...als die andere die je wel in een HANDOMDRAAI..!! te pakke hebt..

miss_chaimae
26-02-2004, 22:14
Origineel gepost door salina83 Nee sorry. Was me zorgen aan het maken om alle mensen die leiden onder de aardbeving in Marokko :kwaad: ! :goedzo:

naisha
26-02-2004, 22:17
:haha: Shie chickies versierd oulla..

salina83
26-02-2004, 22:19
Origineel gepost door rifmonster Haha wa dat is heel lief van jou, maar toch de tijd tikt door en je kan niets voor hun doen. Beter doe je die ellende allemaal vergeten en concentreer jij je helemaal op mijn. :D Beter voor jou dat ik me niet op jou concentreer :) . Ik wil geen slachtoffer maken!

miss_chaimae
26-02-2004, 22:20
Origineel gepost door rifmonster Haha goedkoop of niet, heb het allemaal heel erg vlot bemachtigt en gecontrolleerd! Ik ga nie eens achter jou aan. Kijk jezelf je bent 17 :D duss.. :confused: waar slaat dat op en je hebt helemaal nix bemachtigd... tazz..:ego:

miss_chaimae
26-02-2004, 22:31
Origineel gepost door rifmonster Ik kan je ook gewoon voor me winnen en dan net wanneer ik grip over jou heb dan laat ik je weer heel hard vallen. Maar dan ga je huilen, wil jou dat niet aan doen :) en hoe wil je dat gaan doen my voor je winne.. :rolleyes:

salina83
26-02-2004, 22:33
Origineel gepost door rifmonster Haha! Je durft gewoon niet, je bent gewoon bang voor mijn! Hoedan ook ik wil tegenover jou komen staan. Al zou ik het slachtoffer kunnen worden, heb veel voor jou over. Jij hebt iets waar ik naar op zoek ben. Echt vergis je niet je bent niet veilig voor mijn, ik lust je rauw! Bereid je voor :) Het is de vraag of jij veilig bij mij bent en niet andersom. Sorry, ben zulke jongetjes zoals jij zat. Van die luidruchtige jongetjes die denken dat ze all that zijn. Een vieze blik en ze zijn stil.

minatje83
27-02-2004, 10:51
rifmonster ik heb je berichten aandachtig gelezen. En ik heb maar een reactie kunnen vormen: allehi hesel 3aun samen met die miss..nog wat die de moeite neemt om steeds te reageren. A sallam ou eilleikum

soumaya_meftah
28-02-2004, 21:52

Wallah illa :goedzo:

Pagina's : [1] 2