Bekijk originele versie : Rijlessen...
Fabalous_F
21-11-2008, 14:16
Ik had vandaag de 2de les....we hebben afgesproken om 1 uurtje te rijden hij gaat gewoon 2 uur door..Voor de rest vraagt hij me vaak van wil je wat drinken koffie ofzo dan gaan we drinken halen...hij zingt heel hard mee met de radio hij smst met vrienden hij is nog 25 ofzo...na de les heb ik de rijschool gebeld en heb het gemeld bij hun en heb ook een andere rijinstructeur gevraagd....Ben ik slecht?
Bogossa20
21-11-2008, 14:23
Hahahaha nee wat is dat voor rijinstructeur hahaha.
Waarom heb je hem niet daarop gesproken ?
Die van mij komt 10 min kwartier te laat en ik moest ook kwartier eerder stoppen terwijl ik voor 90 min 55 euris moest betalen , heb haar erop gesproken , Ik zei ik ga niet 1 uur rijden en voor anderhaf betalen !
liefmeisje1984
21-11-2008, 14:35
Je hebt gelijk meid!!!!!!!!!
LaghGirl
21-11-2008, 14:37
je had het eerst met hem moeten bespreken dat het niet door de beugel kan, waar hij mee bezig is.:)
Kijk hier op mensen .... www.rijschoolfirstclass.nl
en voor de mensen die al bezig zijn veel su6666!!!!
Fabalous_F
21-11-2008, 14:41
Ik ben een verlegen persoon en wil niemand kwetsen..Ik werd vandaag echt chago van hem...Ik mocht ook alleen maar sturen en de laatste half uur remmen...thats it....En dan zet hij renb nummers op en gaat hij zitten zingen en hij vraagt te veel van mijn persoonlijke leven....
Ik ben een verlegen persoon en wil niemand kwetsen..Ik werd vandaag echt chago van hem...Ik mocht ook alleen maar sturen en de laatste half uur remmen...thats it....En dan zet hij renb nummers op en gaat hij zitten zingen en hij vraagt te veel van mijn persoonlijke leven....
Als ik jou was zou ik een ander rij-instructeur nemen.. want als jij aan het rijden bent en hij zit te zingen en met muziek enz... dan kun jij ook niet geconcentreerd rijden en opletten op het verkeer want dat is in het begin erg belangrijk... mag ik vragen hoeveel lessen je al hebt gehad en waar jij lest?
veel su6 verder!
www.rijschoolfirstclass.nl
Fabalous_F
21-11-2008, 14:53
Als ik jou was zou ik een ander rij-instructeur nemen.. want als jij aan het rijden bent en hij zit te zingen en met muziek enz... dan kun jij ook niet geconcentreerd rijden en opletten op het verkeer want dat is in het begin erg belangrijk... mag ik vragen hoeveel lessen je al hebt gehad en waar jij lest?
veel su6 verder!
www.rijschoolfirstclass.nl
Ik heb 4 lessen gehad..bij cum laude in dordrecht...Shoukran meis...Ik heb ze gebeld en word nog teruggebeld voor een andere rij instructeur..
Kijk hier op mensen .... www.rijschoolfirstclass.nl
en voor de mensen die al bezig zijn veel su6666!!!!
Het is helaas in Eindhoven , Wie kent een goede rijschool in Rdam of Dordrecht (vrouwelijke instr) ?
Ik heb 4 lessen gehad..bij cum laude in dordrecht...Shoukran meis...Ik heb ze gebeld en word nog teruggebeld voor een andere rij instructeur..
Ja dat is beter dat je een ander krijgt .. ik wens je veel su6666!!!!
Roos_vicee
23-11-2008, 14:06
Ik had vandaag de 2de les....we hebben afgesproken om 1 uurtje te rijden hij gaat gewoon 2 uur door..Voor de rest vraagt hij me vaak van wil je wat drinken koffie ofzo dan gaan we drinken halen...hij zingt heel hard mee met de radio hij smst met vrienden hij is nog 25 ofzo...na de les heb ik de rijschool gebeld en heb het gemeld bij hun en heb ook een andere rijinstructeur gevraagd....Ben ik slecht?
Nee, hoezo zou je slecht zijn? :)
Het gaat erom dat jij tevreden bent met de diensten waarvoor jij betaalt.
Zo niet, dan is het heel erg goed van je dat je dat gemeld hebt want ken genoeg meiden die dat niet durven.
Wat een enorm domme sukkel zeg! Als ik jou was zou ik meteen van rijschool wisselen mochten ze geen nieuwe rijinstructeur voor je kunnen regelen.
Jij rijdt niet met een instructeur maar met een sukkel die 2 vliegen in 1 klap wil slaap, is mijn vermoeden. 1 snel geld verdienen en tegelijkertijd lol hebben en 2 dames versieren om zijn behoeften te stillen.
wat is dat voor vraag, ben ik slecht :gniffel: je hebt toch geen misdrijf gepleegd
GoudAppeltje20
23-11-2008, 20:08
Sooo wat een aso mannetje zeg !! Ik heb alhamdolilah mijn rijbewijs gehaald en mijn rij instructeur was een schat van een man. Altijd op tijd, geduld met leerlingen en weet hoe hij moet zijn als instructeur. Ik zou me dus niet kunnen concentreren wanneer iemand naast me zit die aan het zingen is. En mijn persoonlijke leven gaat hem helemaal niks aan! Kom nouuu zoek een andere instructeur.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.