Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gewonden bij protest slachtoffers aardbeving in Marokko

appie666
26-02-2004, 18:50

In Marokko is een nog onbekend aantal mensen gewond geraakt toen militairen een demonstratie tegen de regering opbraken. Aan de demonstratie deden zeker 1500 mensen mee. Woede na aardbeving Boos op regering De demonstranten laken de reactie van de regering op de aardbeving van afgelopen dinsdag. Ze vielen onder meer overheidsgebouwen aan. De regering zou te weinig doen aan hulpverlening. Naschok Tijdens de demonstratie werd de regio ook getroffen door een zware naschok van 5,3 op de schaal van Richter. Volgens de eerste berichten zijn er door die schok geen gewonden gevallen.

an3sdej
26-02-2004, 19:13
Toch wel fijn dat je in Nederland wel mag demonstreren, en je boosheid mag uiten op bijv. de TV en radio.

Tempelier
26-02-2004, 19:14
Het wordt steeds gekker in Marokko, ondertussen staan de Nederlandse hulpverleners klaar om te helpen maar die laten ze niet toe.

appie666
26-02-2004, 20:09
Origineel gepost door an3sdej Toch wel fijn dat je in Nederland wel mag demonstreren, en je boosheid mag uiten op bijv. de TV en radio. Dat is niet zo gek, aangezien ze zeggen dat Nederland een democratie is.

AlHoceima_Leila
26-02-2004, 20:20

Zo erg man wollah ik snap ze wel hoor. Echt zielig :huil:

IFRIQUIA
26-02-2004, 22:44
Blokkades maken en hulp tegenhouden dat helpt en een demostratie houden is ook zeer doeltreffend ipv mensen te helpen gaan ze staan en kijken en demostreren.... voor wat ? je bent man of niet help en draai niet alles naar de politiek en voor de mensen die zoveel commentaar hebben over de koning en marokko wat de f*ck doen jullie hier in nederland (niet iedereen) dan behalve rotzooi trappen en rellen ipv dat je een vak leert en je arif helpt ........dit is niet slecht bedoeld ....maar vraag wat je voor je land kan doen ipv wat de land voor jou moet doen ..

IFRIQUIA
26-02-2004, 22:48
ja tijdens een crisis gaan rellen en demostreren in nederland kijken hoe snel de ME je terug slaat naar waar je vandaan komt ..... en wat betreft de hollanders die zijn gekomen om te helpen het is een groot gebied en we hebben het over meer dan 80.000 mensen dat kost tijd om te coordineren zelfs in nederland ....

appie666
27-02-2004, 01:41
Origineel gepost door IFRIQUIA ja tijdens een crisis gaan rellen en demostreren in nederland kijken hoe snel de ME je terug slaat naar waar je vandaan komt ..... en wat betreft de hollanders die zijn gekomen om te helpen het is een groot gebied en we hebben het over meer dan 80.000 mensen dat kost tijd om te coordineren zelfs in nederland .... Bijna elke riffie helpt de slachtoffers, de een via geld, de ander via kleding, wij komen voor elkaar op, kan je van de meeste Arabs niet zeggen. Het gaat er gewoon om dat Marokko een rijk land is, maar het geld zit gewoon verstopt in de oude sokken van die stinkende Arabieren. Elke jaar brengen de 2 miljoen Marokkanen in Europa daar geld, maar waar gaat dat geld heen? Er wordt niets gedaan aan de armoede, infrastructuur etc. En ook nu zie je dat de hulp moeilijk op gang komt, ik begrijp die frustraties van die mensen wel?

arabchrstn
27-02-2004, 02:28
Origineel gepost door IFRIQUIA ....maar vraag wat je voor je land kan doen ipv wat de land voor jou moet doen .. ...tsja, weet je van wie die uitspraak komt? Overigens ben ik het er wel mee eens...

CitriC
27-02-2004, 02:33
een kleinere demonstratie was uitgelopen op plunderingen van vrachtwagens met hulpgoederen voor de wat minder bereikbare dorpen, gepast geweld om herhaling te voorkomen.. niets mis mee toch?

appie666
27-02-2004, 02:36
Origineel gepost door arabchrstn ...tsja, weet je van wie die uitspraak komt? Overigens ben ik het er wel mee eens... Van JFK! :D

doc25
27-02-2004, 02:38
Origineel gepost door appie666 Bijna elke riffie helpt de slachtoffers, de een via geld, de ander via kleding, wij komen voor elkaar op, kan je van de meeste Arabs niet zeggen. Het gaat er gewoon om dat Marokko een rijk land is, maar het geld zit gewoon verstopt in de oude sokken van die stinkende Arabieren. Elke jaar brengen de 2 miljoen Marokkanen in Europa daar geld, maar waar gaat dat geld heen? Er wordt niets gedaan aan de armoede, infrastructuur etc. En ook nu zie je dat de hulp moeilijk op gang komt, ik begrijp die frustraties van die mensen wel? wat een stinkende tekst zeg. WIJ dit, en ZIJ dat. Je blinde ogen laten je niet zien dat er ook arabieren mee zijn gaan helpen en goederen en geld sturen ;) dat er nog achterlijken zijn die onderscheid maken tussen arabieren en riffies. Ik kende dat onderscheid niet tot ik naar nederland kwam.

DazDillinger
27-02-2004, 02:49
Origineel gepost door appie666 Bijna elke riffie helpt de slachtoffers, de een via geld, de ander via kleding, wij komen voor elkaar op, kan je van de meeste Arabs niet zeggen. Het gaat er gewoon om dat Marokko een rijk land is, maar het geld zit gewoon verstopt in de oude sokken van die stinkende Arabieren. Elke jaar brengen de 2 miljoen Marokkanen in Europa daar geld, maar waar gaat dat geld heen? Er wordt niets gedaan aan de armoede, infrastructuur etc. En ook nu zie je dat de hulp moeilijk op gang komt, ik begrijp die frustraties van die mensen wel? :jammer: zo maar oordeel je.. :jammer:

arabchrstn
27-02-2004, 02:51
Origineel gepost door appie666 Van JFK! :D ...en by the way voor het laatst gebruikt door Sjors Dobbeljoe Boes...