Bekijk originele versie : vriendschap nummer 1
Hakimrifi
18-10-2002, 20:23
VRIENDSCHAP NUMMER 1
waarom kunnen marokaanse dames geen vrienden blijfen na een relatie WAAROM NIET :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:[COLOR=royalblue]
3ebergrechts
29-01-2003, 19:56
misschien hebben ze daar geen behoefte aan, kijk als het voorbij is dan is het toch gewoon voorbij
mimi3000
29-01-2003, 20:04
sorry maar ik had juist dat idee van jongens!!!! In groep acht had ik een vriendje ( wat je een vriendje wil noemen, op schoolplein handjes vasthouden) Mohiem toen het uit was deed ie heel gemeen :( :( ging ie iedereen tegen me opzette!!!
yasminne
29-01-2003, 20:11
Meestal ligt het aan de jongens en niet aan de meisjes............
Chatefemqemamu
29-01-2003, 20:17
Denk dat het ligt aan de manier waarop het uitgaat.. als je uit elkaar gaat met ruzie is het bullshiit om vrienden te blijven werkt toch niet.. :rolleyes:
Als 't om iets anders is weetikveel wat, without any hard feelings.. dan moet t kunnen togg..
Gekke_SofSof
29-01-2003, 20:23
Origineel gepost door mimi3000
sorry maar ik had juist dat idee van jongens!!!! In groep acht had ik een vriendje ( wat je een vriendje wil noemen, op schoolplein handjes vasthouden) Mohiem toen het uit was deed ie heel gemeen :( :( ging ie iedereen tegen me opzette!!!
Ach meissie :(...Wedden dat ie nu spijt heeft dat ie je heeft laten gaan :rolleyes:....:gnifflel:
Kizz Kizz SofSof :maf2::maf2::maf2:
ik dacht het ook meer om jongens ging..want als een meisje het uitmaakt gaat de jongen rondstrooien dat hij met haar dit en dat ..heeft gedaan..dus daarom nemen ze dan gewoon afstand. en zoals men al eerder zei "when it's over, it means :IT IS OVER!!!
Origineel gepost door Hakimrifi
VRIENDSCHAP NUMMER 1
waarom kunnen marokaanse dames geen vrienden blijfen na een relatie WAAROM NIET :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:[COLOR=royalblue]
een aantal zeggen hier dat het aan de jongens ligt en niet aan de meiden, maar daar ben ik het niet mee eens.
Het heeft denk ik meer te maken met de manier waarop het is uitgegaan. En dit kan dan aan de jongen of het meisje liggen. Als er wat is gebeurd, wat gewoon niet kan in een relatie dan heb je ook geen reden om vrienden te blijven. Maar als het gewoon niet gaat en jullie gaan vriendschappelijk uit elkaar dan kunnen ze gewoon vrienden blijven.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.