Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : beeldresolutie

Pagina's : [1] 2

playette
21-11-2008, 09:20

ik heb een probleempje als ik op internet zit is de inhoud van het scherm te groot om in een keer weer t e geven, ik zie de hele pagina niet in eenkeer ik moet steeds schuiven om alles te kunnen zien. Ik zoom al geprobeerd bij opties ik zet hem dan op 75 maar dan is alles echt klein letters etc ... wie kan me helpen?:goedzo:

Camouflage
21-11-2008, 10:38
ctrl ingedrukt houden, en dan scrollen!

playette
21-11-2008, 11:33
hey camouflage thnx voor de tip maar als ik dat doe is hetzelfde als zoom, als ik dan de explorer sluit en opnieuw open, dan is het het hetzelfde ...

Camouflage
21-11-2008, 11:42
internet browser openen, beeld en dan tekengrootte op 'normaal' zetten. en trouwens, welke IE gebruik je?

playette
21-11-2008, 11:44

ie 8 beta ik ga ff proberen van tekengrootte :goedzo:

Camouflage
21-11-2008, 11:50
IE8 BETA, ik denk dus een BUG. Wees behulpzaam en hou IE hiervan op de hoogte. Dan kunnen ze aan de bug werken ;)

cotedor
21-11-2008, 14:35
ik heb een probleempje als ik op internet zit is de inhoud van het scherm te groot om in een keer weer t e geven, ik zie de hele pagina niet in eenkeer ik moet steeds schuiven om alles te kunnen zien. Ik zoom al geprobeerd bij opties ik zet hem dan op 75 maar dan is alles echt klein letters etc ... wie kan me helpen?:goedzo: heb je dat alleen met internet of ook op je bureaublad en met andere programma's op je computer, zo ja: ga via Bureaublad, rechtermuisknop, eigenschappen. dan naar tabblad Instellingen. en pas daar even de juiste beeldschermresolutie aan die je wilt. meestal is dit wel (1024 x 768). goodluck

Camouflage
21-11-2008, 14:36
ik heb een probleempje als ik op internet zit is de inhoud van het scherm te groot om in een keer weer t e geven Jebli SuTaL?! :rolleyes:

cotedor
21-11-2008, 14:39
Jebli SuTaL?! :rolleyes: dat ben ik! vertel.

Camouflage
21-11-2008, 14:44
lees de citaat, zal deugd doen!

cotedor
21-11-2008, 14:47
lees de citaat, zal deugd doen! ik heb het gelezen, jij gaat er vanuit dat ze dat alleen heeft als ze internet gebruikt. (dat kan) soms vergeet men ook op te noemen wat er éérst gebeurt is, voordat het probleem is ontstaan of andere relevante info. gebeurt mij ook. dus preventie, gelijk laten checken of dat ook goed is.

Camouflage
21-11-2008, 14:51
ik heb het gelezen, jij gaat er vanuit dat ze dat alleen heeft als ze internet gebruikt. (dat kan) soms vergeet men ook op te noemen wat er éérst gebeurt is, voordat het probleem is ontstaan of andere relevante info. gebeurt mij ook. dus preventie, gelijk laten checken of dat ook goed is. dat klopt, uitsluiten binnen computer problemen is heel handig. Maar zij benadrukte 'internet'. Dus vandaar dat ik het zei, dus ik ga er van uit dat het niet de beeldscherm resolutie is.

playette
21-11-2008, 15:02
heb je dat alleen met internet of ook op je bureaublad en met andere programma's op je computer, zo ja: ga via Bureaublad, rechtermuisknop, eigenschappen. dan naar tabblad Instellingen. en pas daar even de juiste beeldschermresolutie aan die je wilt. meestal is dit wel (1024 x 768). goodluck thnx!! ga het nu doen idd de beeldresolutie is nu 800 x nog iets

playette
21-11-2008, 15:06
ik heb een lcd scherm die moest ik ff aanpassen zie ik nu, hetis zon scherm wat je ook voor tv kan gerbruiken. allen bedankt the problem is solvedgreen points are on their way!

cotedor
21-11-2008, 15:07

ik heb een lcd scherm die moest ik ff aanpassen zie ik nu, hetis zon scherm wat je ook voor tv kan gerbruiken. allen bedankt the problem is solvedgreen points are on their way! bravo meid :o :hihi:

Pagina's : [1] 2