Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Shab Drugs/Overval/Inbraak/Fraude .......hier melden deel je ambities!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Zakenman18
20-11-2008, 22:33

ewa wie zit er in.. geef hier goeie tips aan elkaar en vertel wat je het beste kunt doen om dingen te voorkomen

marocmaatje
20-11-2008, 22:48
geef een antilillaan geen bolletjes als je voor het politiebureau staat zolas mijn buurjongen deed. dan heb je namelijk de kans dat de politieagenten je door de ruiten heen zien :moe: idioot

Zakenman18
20-11-2008, 22:50
geef een antilillaan geen bolletjes als je voor het politiebureau staat zolas mijn buurjongen deed. dan heb je namelijk de kans dat de politieagenten je door de ruiten heen zien :moe: idioot haah ha kk dom wie doet dat nou !!

n0rdin
20-11-2008, 23:56
zorg dat de agenten die bij je in de buurt komen, geen wc papier meer nodig hebben, doormiddel van hun kont te likken:) voorkomt veel elende!

Maroc_Tresure
21-11-2008, 00:01

ewa wie zit er in.. geef hier goeie tips aan elkaar en vertel wat je het beste kunt doen om dingen te voorkomen Hoor jij niet als hardwerkende veelpleger niet al in bed te liggen.. morgen weer hard gaan fietsen stelen.. :moe:

Opvallende
21-11-2008, 00:09
Werk je concurrentie weg, hard bikkelen en doorwerken .. Ijzersterk vermogen om te bereiken wat je wilt bereiken, doen wat nodig is om datgeen te bereiken dat je wilt.. Principes en eisen stellen aan je eigen en degenen die onder je werken! Zorg dat je altijd een alibi hebt en zorg dat je altijd je zaakjes goed op orde hebt!

Ben_taib_2007
21-11-2008, 00:22
ewa wie zit er in.. geef hier goeie tips aan elkaar en vertel wat je het beste kunt doen om dingen te voorkomen Eey hoe kom je aan zoveel geld man jij hebt het echt gemaakt :hihi:

Zakenman18
21-11-2008, 00:23
Hoor jij niet als hardwerkende veelpleger niet al in bed te liggen.. morgen weer hard gaan fietsen stelen.. :moe: neej wie doen het niet allemaal op joun manier ik had je vader gratis kunnen zijn morgen brengt je zusje mij weer 350 euro elke dag ze neukt wel goed hier in noord.. zie je haar niet elke dag scheef thuis lopen?

Zakenman18
21-11-2008, 00:24
Eey hoe kom je aan zoveel geld man jij hebt het echt gemaakt :hihi: was gewoon geld van mijn broer heb wel kleine percentage gekrege maar klikte die foto tijdens tellen en die zielige jaloerse apen denken weer dat ik van internet heb gehaald.

Ben_taib_2007
21-11-2008, 00:26
was gewoon geld van mijn broer heb wel kleine percentage gekrege maar klikte die foto tijdens tellen en die zielige jaloerse apen denken weer dat ik van internet heb gehaald. neej man tazz wie gaat dat nou denken jij bent tog zakenman

Naughtygirly
21-11-2008, 00:36
Beste advies: Hou je misdaad taferelen voor je. Loop er niet mee te koop en al helemaal niet op het net tenzij je de stomste crimineel van Nl bent. Je weet maar nooit wie ermee kijkt he (justitie is overal). En de meeste domme criminelen lullen zichzelf de gevangenis in door hun stoere praatjes.

Faicell
21-11-2008, 00:38
neej man tazz wie gaat dat nou denken jij bent tog zakenman Echt he, ewa ja mattie. Vieze mensen beledigen hem man... Afgunst en jaloezie man :jammer:

2girls1cup
21-11-2008, 00:39
geen base uitkoken met manitol

Faith19
21-11-2008, 08:28
amateurtje..

Verdacht
21-11-2008, 09:32

ewa wie zit er in.. geef hier goeie tips aan elkaar en vertel wat je het beste kunt doen om dingen te voorkomen Tazzz een zakenman die loopt op te scheppen.:auw: :zweep: Echte mannen praten niet zoals jij doet!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5