Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames met een beugel

RiffiaGirl87
20-11-2008, 21:36

Alle meiden die een beugel hebben ik heb jullie hulp nodig.. Ik wil een beugel nemen nu vraag ik me af welke ziekenfonds de kosten het meeste dekt?Heb nu Menzis en ik denkt als ik alles op 3 zet dat ik dan 75% terug krijg van me kosten als ik het goed heb begrepen.. Welke ziekenfonds raden jullie mij aan nu ik nog kan veranderen van ziekenfonds..en hoeveel krijg ik dan ongeveer terug? Hoe zit het met verstandskiezen die nog niet helemaal door gekomen zijn? Heb info nodig girls:D Alvast bedankt!

Voo__
20-11-2008, 21:47
MENZIS ! ik krijg 75 % terug dan moet je wel snel zijn want over 2 jaar willen ze het afschaffen ! xx

RiffiaGirl87
20-11-2008, 21:54
MENZIS ! ik krijg 75 % terug dan moet je wel snel zijn want over 2 jaar willen ze het afschaffen ! xx 75% van alles kosten? ik ga binnenkort even een afspraak maken en insallah na de zomer vakantie een beugel nemen weet jij wat over verstandskiezen? moet je die laten trekken als ze nog niet (helemaal) gegroeid zijn?

zanoeba
20-11-2008, 21:59
als je 75% terug krijgt is dat echt goed, ik krijg ook zoveel vergoed en je kan echt geen verzekering vinden die meer dan dat gaat vergoeden vooral als je 22+ bent.. en over je verstandkiezen ik heb er aan moeten geloven om ze alle 4 weg te halen 2 bij de tandarts 2 bij de kaakchirurg 3 zijn al gedaan alleen 1 nog die niet doorgekomen is en die gaan ze opereren ja klinkt eng maar is het denk ik niet je wordt goed verdooft met een prik of 4 dus ja :D

RiffiaGirl87
20-11-2008, 22:04

als je 75% terug krijgt is dat echt goed, ik krijg ook zoveel vergoed en je kan echt geen verzekering vinden die meer dan dat gaat vergoeden vooral als je 22+ bent.. en over je verstandkiezen ik heb er aan moeten geloven om ze alle 4 weg te halen 2 bij de tandarts 2 bij de kaakchirurg 3 zijn al gedaan alleen 1 nog die niet doorgekomen is en die gaan ze opereren ja klinkt eng maar is het denk ik niet je wordt goed verdooft met een prik of 4 dus ja :D oke dus ik moet bij Menzis blijven en op welke categorie moet ik dan alles doen? heb nu namelijk alles op 2 staan zeg maar en betaal elke maand 110 ik neem aan dat het dan meer wordt en dat ik wel iets moet veranderen aan mijn pakket.. nou heb ik 1 verstandskies die nog niet helemaal gegroeid is 1 is er voor de helft en groeit scheef die moet denk ik er sowieso uit en 2 andere nog niks..af en toe beetje pijn..kaakchirurg klinkt heel ENG:eek: prikken wajoooow:(

RiffiaGirl87
20-11-2008, 22:05
up:nijn: meiden met een beugel meld je ff a.u.b.

zanoeba
20-11-2008, 22:47
oke dus ik moet bij Menzis blijven en op welke categorie moet ik dan alles doen? heb nu namelijk alles op 2 staan zeg maar en betaal elke maand 110 ik neem aan dat het dan meer wordt en dat ik wel iets moet veranderen aan mijn pakket.. nou heb ik 1 verstandskies die nog niet helemaal gegroeid is 1 is er voor de helft en groeit scheef die moet denk ik er sowieso uit en 2 andere nog niks..af en toe beetje pijn..kaakchirurg klinkt heel ENG:eek: prikken wajoooow:( ja ik betaal 115 euro in de maand dus ik denk dat jij ook ongeveer rond dat bedrag uitkomt..welke effe zekerheid hebben dat het 75% is over gehele bedrag en dus niet tot een max van 500 euro of zo.. nee joh d8 ik eerst ook maar is echt niet zo is een werk van 5 min dus don't worry :D

Shahrazad_aiii
20-11-2008, 22:52
dat draadj 8er je tanden is nie mooi

Voo__
20-11-2008, 23:22
75% van alles kosten? ik ga binnenkort even een afspraak maken en insallah na de zomer vakantie een beugel nemen weet jij wat over verstandskiezen? moet je die laten trekken als ze nog niet (helemaal) gegroeid zijn? direct er uit hallen !:nerd:

Tangaouiia__
21-11-2008, 14:42
dat draadj 8er je tanden is nie mooi bedoel je dat draadje dat je naar je beugel achter je tanden krijgt?

zanoeba
21-11-2008, 21:54
dat draadj 8er je tanden is nie mooi ja klopt dat vindt ik ook wel minder alleen ja dan blijven je tanden voor de rest van je leven wel zeker recht..:D

OuJda_
21-11-2008, 22:07
krijg je dat draadje na de beugel, boven of beneden?? kan je kiezen

Tangermoslima
21-11-2008, 22:09
-Notificatie.

RiffiaGirl87
22-11-2008, 21:13
Bedankt voor al jullie info meiden!! Shoukran:nijn:

zanoeba
22-11-2008, 21:25

krijg je dat draadje na de beugel, boven of beneden?? kan je kiezen de meesten krijgen hem onder en voor boven een nachtbeugel maar volgens mij is dat afhankelijk van de ortho zelf..