Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Windows Internet Explorer 7 probleem

Pagina's : [1] 2

meftah123
20-11-2008, 17:54

Als ik internet explorer 7 op wil starten sluit het vanzelf weer af. Via msn hotmail kan ik er wel gewoon op. Ik heb via firefox gegoogled maar ik kon niks vinden. Ook heb ik tijdelijke internetbestanden gewist. kan iemand helpen aub.:confused:

ismail555
20-11-2008, 19:00
IE, Internet Explorer is in 1 woord KLOTE. Kies voor de nummer 1 Firefox: :goedzo: http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/ http://nl.gizmodo.com/wp-content/uploads/2008/06/firefox_thumbnail.thumbnail.jpg

cotedor
20-11-2008, 23:21
Als ik internet explorer 7 op wil starten sluit het vanzelf weer af. Via msn hotmail kan ik er wel gewoon op. Ik heb via firefox gegoogled maar ik kon niks vinden. Ook heb ik tijdelijke internetbestanden gewist. kan iemand helpen aub.:confused: als het voorheen wel prima werkte, probeer dan Systeemherstel uit. terug zetten naar datum toen het wel werkte. of IE7 via de site van microsoft opnieuw downloaden installeren. mocht je een onderdeel ofzo beschadigt zijn, dan wordt dat hersteld. goodluck

Camouflage
21-11-2008, 10:42
Hetgene wat Jebli SuTaL adviseert niet doen, dit kan namelijk betekenen dat je ook heel veel andere applicaties kwijt raakt. Wat ik je aanraad, is om de map waar de prefetch bestanden terecht komen te verwijderen. Dus volg de onderstaande stappen om dit te kunnen uitvoeren. start/uitvoeren, vervolgens typ je %TEMP% in, enter. En dan het hele mapje legen. (tip. zet alle programma's en bestanden uit). vervolgens ga je naar "C:\WINDOWS\Prefetch" en leeg je ook dat hele mapje. Start je computer opnieuw op, en het moet werken ;)

cotedor
21-11-2008, 14:53

Hetgene wat Jebli SuTaL adviseert niet doen, dit kan namelijk betekenen dat je ook heel veel andere applicaties kwijt raakt. Wat ik je aanraad, is om de map waar de prefetch bestanden terecht komen te verwijderen. Dus volg de onderstaande stappen om dit te kunnen uitvoeren. start/uitvoeren, vervolgens typ je %TEMP% in, enter. En dan het hele mapje legen. (tip. zet alle programma's en bestanden uit). vervolgens ga je naar "C:\WINDOWS\Prefetch" en leeg je ook dat hele mapje. Start je computer opnieuw op, en het moet werken ;) wel handig zo met jou erbij, nieuwe dingen leren. (uiteraard systeemherstel, raak je altijd iets kwijt als je dat hebt geinstalleerd in die tussentijd)

Camouflage
21-11-2008, 14:56
wel handig zo met jou erbij, nieuwe dingen leren. (uiteraard systeemherstel, raak je altijd iets kwijt als je dat hebt geinstalleerd in die tussentijd) Heb ook van joum reacties gezien, waar ik wat van heb opgestoken. Dus van elkaar kunnen wij leren. maar systeemherstel staat ook heel vaak uit, aangezien het veel ruimte vergt op de schijf. Dus bij mij is dat meestal geen prio. En helemaal niet als het om een browser als IE gaat :hihi:

cotedor
21-11-2008, 14:57
Heb ook van joum reacties gezien, waar ik wat van heb opgestoken. Dus van elkaar kunnen wij leren. maar systeemherstel staat ook heel vaak uit, aangezien het veel ruimte vergt op de schijf. Dus bij mij is dat meestal geen prio. En helemaal niet als het om een browser als IE gaat :hihi: ik dacht toch echt even dat je ict doet of gedaan hebt. ik heb enkel ervaring vanuit mijn zelf of van anderen zoals hier enzo op school.

Camouflage
21-11-2008, 14:59
ik dacht toch echt even dat je ict doet of gedaan hebt. ik heb enkel ervaring vanuit mijn zelf of van anderen zoals hier enzo op school. ben vanaf mijn 10e al bezig met computers. En heb daarnaast een ICT opleiding gevolgd, en volg momenteel webdesigning en werk in de IT. Dus vandaar. maar vind het knap van je, uit eigen ervaring.

cotedor
21-11-2008, 15:05
ben vanaf mijn 10e al bezig met computers. En heb daarnaast een ICT opleiding gevolgd, en volg momenteel webdesigning en werk in de IT. Dus vandaar. maar vind het knap van je, uit eigen ervaring. kijk dat bedoel ik. je hebt ICT gedaan en je werkt er ook in. nee toen ik 16 was wilde ik ict gaan doen, toen was ict in NL nog nieuw 1996 heb ik het dan over. opleiding was 5000,- gulden. per jaar. waar moest ik dat toch vandaan halen, had nog niet eens recht op studiefinanciering. en dan nog de lesmateriaal en werkmateriaal :maf: die decaan keek mij nog vrolijk aan van, ja jongen je lijkt mij best slim maar denk niet dat jij het financieel kunt opbrengen. wilde bijna zeggen; waarom doe je mij geen plezier en betaal jij het voor me :hihi:

Camouflage
21-11-2008, 15:07
kijk dat bedoel ik. je hebt ICT gedaan en je werkt er ook in. nee toen ik 16 was wilde ik ict gaan doen, toen was ict in NL nog nieuw 1996 heb ik het dan over. opleiding was 5000,- gulden. per jaar. waar moest ik dat toch vandaan halen, had nog niet eens recht op studiefinanciering. en dan nog de lesmateriaal en werkmateriaal :maf: die decaan keek mij nog vrolijk aan van, ja jongen je lijkt mij best slim maar denk niet dat jij het financieel kunt opbrengen. wilde bijna zeggen; waarom doe je mij geen plezier en betaal jij het voor me :hihi: even ruim uitgerekent, je bent in de 28? iwa ja, die tijd was inderdaad heel financieel roereikend. Maar het is er nooit te laat voor. Je kunt nog altijd naar school :goedzo:

cotedor
21-11-2008, 15:09
even ruim uitgerekent, je bent in de 28? iwa ja, die tijd was inderdaad heel financieel roereikend. Maar het is er nooit te laat voor. Je kunt nog altijd naar school :goedzo: ja tijd vliegt. maar ik kan mijzelf redden en zo nu en dan anderen. ja, alleen ict is niet meer zo top zoals voorheen. toendertijd, kreeg je een functie en een dik salaris.. ik weet nog, iedereen ging massaal ict volgen. toen had ik al een andere richting gekozen.

Camouflage
21-11-2008, 15:14
ja tijd vliegt. maar ik kan mijzelf redden en zo nu en dan anderen. ja, alleen ict is niet meer zo top zoals voorheen. toendertijd, kreeg je een functie en een dik salaris.. ik weet nog, iedereen ging massaal ict volgen. toen had ik al een andere richting gekozen. nog steeds kun je er veel mee verdienen. Alleen moet je er wel wat voor doen. Want ICT is heel geanvanceerd. En hoe meer jij weet van verschillende dingen, hoe hoger de salaris.

cotedor
21-11-2008, 15:21
nog steeds kun je er veel mee verdienen. Alleen moet je er wel wat voor doen. Want ICT is heel geanvanceerd. En hoe meer jij weet van verschillende dingen, hoe hoger de salaris. ik zat te denken in marokko, want daar zijn ze nog niet zo ver met ict. dus wanneer daar ict een gat in de markt wordt, dan hoor je daar al 1e te zijn. maar ja.. marokko... ik zie die douane al voor mij... naaaaaaaa :haha: vakantie is meer dan genoeg daar :gniffel:

Camouflage
21-11-2008, 15:26
ik zat te denken in marokko, want daar zijn ze nog niet zo ver met ict. dus wanneer daar ict een gat in de markt wordt, dan hoor je daar al 1e te zijn. maar ja.. marokko... ik zie die douane al voor mij... naaaaaaaa :haha: vakantie is meer dan genoeg daar :gniffel: ik ben bezig met een netwerk bedrijf daar te beginnen. Heb thuis een aantal CISCO switches staan. En even kijken hoe ver ik daar mee kan komen :haha:

cotedor
21-11-2008, 15:29

ik ben bezig met een netwerk bedrijf daar te beginnen. Heb thuis een aantal CISCO switches staan. En even kijken hoe ver ik daar mee kan komen :haha: zegt mij niets... ik heb wel kennis gemaakt met de Server"kasten" van de buurman.. maar misschien bedoel je dat?

Pagina's : [1] 2