Bekijk originele versie : Inzamelings actie Al-hoceima
Hi Allemaal,
Ik ben erg geraakt door het tragische gebeuren in ons stadje Al-Hoceima en
omstreken..
Aangezien de meeste mense hun huizen zijn verloren famillie leden wat nog
erger is!
Heb ik bedacht wat alles ieder wat inzamelt voor de mensen die getroven
zijn het enige wat we voor hun kunne doen is geld sturen en kleding wat de
mens hard nodig heeft..
Vind je dit een goed idee en heb je kleding die je wel wil afstaan laat dan
wat van je horen en heb je een idee hoe we dit kunne gaan doen dan lees ik
jullie graag!
s.v.p:Alle ideeën zijn welkom op sanae82_1@hotmail.com
Ik hoop op veel reactie's
Heel veel sterkte voor de nabestaande.
Groetjes
een goed idee... alleen worden er morgen overal in nederland al inzamelingsacties gehouden.. Marokko.nl heeft een aanleverpunt in amsterdam.
We moeten niet te veel eigen acties gaan uitvoeren maar met z'n allen de acties die er al zijn tot een succes brengen om onze broeders en zusters daar te helpen.
Gelukkig maar..
Ik voel me echt machteloos wil wat voor me stadsgenoten doen!
Zelf is mijn famillie gelukkig niets overkomen de stad Hoceima zelf heeft niet echt veel schade..
het ergste is dat er nog steeds aardbeving is ik kreeg zojuist een berichtje vanuit hoceima dat er vandaag weer een zware beving is..
Dit raakt mij!!!
hee, ik wist niet dat er een inzamelingsactie was .
wanneer waar en wat word er verwacht???
kijk op de verschillende sites zoals tans.nl en www.**************** daar zag ik dezelfde tekst staan..over inzamelingsacties...
wat bedoel je nou??geef eens een duidelijk site!!
Origineel gepost door Rouadi
een goed idee... alleen worden er morgen overal in nederland al inzamelingsacties gehouden.. Marokko.nl heeft een aanleverpunt in amsterdam.
We moeten niet te veel eigen acties gaan uitvoeren maar met z'n allen de acties die er al zijn tot een succes brengen om onze broeders en zusters daar te helpen.
We moeten inderdaad niet allemaal individuel gaan inzamelen, samen staan we sterker
HOI,
IK ZAT NET OP WWW.MAGHREBONLINE.NL EN ZIJ BESTEDEN ER TOTAAL GEEN AANDACHT AAN DE RAMP IN MAROKKO.
EN **************** EN WWW.************* OOK AL NIET...KLOTE SITES....ZEKER VAN ARABIEREN...
DE ENIGE WAAR WAT OVER EVENTUELE ACTIES ZIJN:
WWW.***********
WWW.TAWIZA.NL
WWW.MAROKKO.NL
WWW.****************
WWW.*****************
ZELF WWW.MAROC.NL VIND IK TEGEN VALLEN... haaaaaaaaaaalllllllllllllllllllloooooooooooo WAKKER WORDEN ER HEEFT ONLANGS EEN AARDBEVING PLAATS GEVONDEN IN MAROKKO.
WAAROM ZIE IK STERRETJES...MOGEN hier geen andere sites genoemd worden... wat is dit voor bullshit... typische marokkanen weer...
Ik heb het gevoel dat Al-hoceima in de steek word gelaten!!!!
Wanneer is Hoceima aan de orde geweest nooit ik erger me hier echt aan!Idiooten dat ze zijn!!!!!!
he onze koning heet daar zehma een huis in al hoceima... waar stelt hij dat niet beschikbaar aan de vele daklozen.
Wie denkt er aan mense uit Hoceima NOBODY
Ik heb nog nooit meegemaakt dat hoceima aandacht kreeg allah zal hun insa allah bij staan!meer kan ik niet wensen..helaas:-(
Het is toch te gek voor woorden dat er gisteren bij de demonstratie de politie in actie kwam,waarom alleen omdat ze de waarheid spraken..ik snap er echt niets van,ik bedoel waar gaat dit in godsnaam heen.er is buitenlands hulp en die mogen gewoon niets doen..Ach ja wat kan hun het schellen dat er mensen onder het puin liggen...dit is te gek voor woorden!!!!!!!!!!!!!!!
maroc_chica
27-02-2004, 11:37
de overheid in marokko heeft een lakse houding tegenover de slachtoffer en de hulpacties komen traag op gang
maroc_chica
27-02-2004, 11:39
ik wil de nabestaanden van de overledenen veel geduld wensen. ALLAH rahmoe
ALLAH moe3izol islamoe wa moslimien
rustige_oujdia
27-02-2004, 11:49
ik vind het echt verschrikkelijk wat er gebeurt is bij ons op school heb ik ook een inzamelings actie gehouden en ik moet je zeggen er zijn heel weinig mensen die zich voor dit intereseren dat vind ik het ergst van allemaal maar de marokkaanen doen wel goed hun best ervoor veel liefst ghislan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.