Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen en veel haar uitval

PobriSita
20-11-2008, 13:32

:maf: Dag dames, Laatste tijd val ik steeds meer af terwijl ik veel eet hamdoulilah. Ik eet gewoon 3 x per dag, en eet veel snoep/koek tussendoor:hihi: Maar toch val ik af...Vroeger had ik juist aanleg voor om dik te worden. Maar daarnaast heb ik hele erge last van haar uitval, en vaak last van me lichaam:( Ik ben nog niet naar de dokter geweest, wat betekend dit allemaal? En ik ben erg moe de laatste tijd :( Woog 1 week geleden nog 68kilo, gisteren ging ik wegen was het opeens 65,5kilo.

insaf18
20-11-2008, 13:41
vitamine of ijzer te kort????????? je moet gezond eten hé eet veel fruit en groente en drink water/thee..

PobriSita
20-11-2008, 13:57
vitamine of ijzer te kort????????? je moet gezond eten hé eet veel fruit en groente en drink water/thee.. Oke, ja indd eet niet veel fruit of groente probeer het wel. Oke dus vaker fruit en groente eten, en veel water drinken..thanks:kus:

kacem2
20-11-2008, 14:49
zo snel mogelijk naar de arts... Wanneer is gewichtsverlies alarmerend? Als het gewichtsverlies binnen een maand meer dan 5% bedraagt en binnen 6 maanden meer dan 10%. Bij een gemiddeld normaal gewicht voor volwassen vrouwen en mannen van respectievelijk 65 en 70 kg, kan dit praktisch worden vertaald in een verlies van gewicht van meer dan 3 kg in een maand en/of 6 kg binnen zes maanden.

Bizzzey
20-11-2008, 14:56

je kan ook gewoon vitamine pillen innemen. Zoals centrum ofzo

PobriSita
20-11-2008, 14:58
zo snel mogelijk naar de arts... Wanneer is gewichtsverlies alarmerend? Als het gewichtsverlies binnen een maand meer dan 5% bedraagt en binnen 6 maanden meer dan 10%. Bij een gemiddeld normaal gewicht voor volwassen vrouwen en mannen van respectievelijk 65 en 70 kg, kan dit praktisch worden vertaald in een verlies van gewicht van meer dan 3 kg in een maand en/of 6 kg binnen zes maanden. dankjewel, dat je dit voor me opgezocht hebt. IK ga insha allah zo snel mogeijk naar mijn huisarts:)