Bekijk originele versie : Een Marokkaan of een Niet- Marokkaan??
loeloesch
26-02-2004, 13:21
Salaam Aleikoum,
Zou willen weten wat de meningen zijn, tegenover een gemengd huwelijk, zou jij ooit kunnen trouwen, met een niet- marokkaan(se)??
Vanzelfsprekend, hebben we het dan over niet- marokkaanse moslims/ moslima's, dus dit mag je dus effe niet als argument gebruiken, van: ''Als hij/ zij maar moslims is..." :)
Dus waar het eigenlijk om gaat, voel jij je aangetrokken, tot niet- Marokkanen, of val je juist alleen op Marokkanen? En dan heb ik het echt over een huwelijk.......
:zwaai:
Zerhounia_style
26-02-2004, 13:25
Mijn voorkeur gaat naar een Niet-Marokkaan :) Maar moet nog zien wa me mekteb is
DOUKALIA18
26-02-2004, 13:26
ik wil een pure marokkaan
miss_hijab
26-02-2004, 13:32
salaam moeleikoem lieve zuster...........
Maar natuurlijk gemengd huwelijk is toegestaan in de islam........
maar persoonlijk zou ik het niet doen omdat het nou eenmaal zo is dat mijn ouders meer met cultuur meegaan dan islam en die keus heb ik niet ......dus het wordt zoiezo een marokaan......
ma3salaam
Sweet_Yasmin
26-02-2004, 13:44
Voor mij ook Pure Marokkanen,
maar ja je weet t maar nooit he? Mekteb.
mokhtarilover
26-02-2004, 13:56
ik wil heel graag met een irakees of egyptenaar mijn laatste keuzen is marokkaan behalve al youseffe mokthari voor de deur staat in me dromen..
ik val op vooral Nederlanders....maar ook Marokkanen!
we zullen zien wat er mekteb is....
esmaatjuuh
26-02-2004, 14:22
Voor Mij Doet De Cultuur Van M`n Toekomstige ( Als Ik Ooit Ga Trouwen.. ) Niet Toe..Maar Of Mijn Ouders Dat Zullen Accepteren Is Nog Een Raadsel Voor Mij...
ik val persoonlijk op marokkanen
maar ik vindt dart er absoluut nix mis is met een niet marokaan
we zijn toch allemaal mensen
in mijn familie zitten ook niet marokkanen
sooo F*ck discrimination
Lady_moi
26-02-2004, 16:02
Liever een marokkaan..
tazaghiniagirl
26-02-2004, 16:09
pure marokkaan...:D...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.