Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitzending B&W

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
26-02-2004, 11:09

Beste Forum-bezoekers, we zijn nog heel erg druk bezig met de uitzending over de aardbeving, dus zekerheid kan ik nog niet geven. Maar mochten er nog mensen met familie in het getroffen gebied mee willen doen, bel even en we praten er over. Uitzendingen van B&W zijn elke werkdag te zien op Nederland 3 van half acht tot acht.En er zijn heel veel 'kaaskop'-kijkers die het zien....ook veel niet-kaaskoppen trouwens.... vriendelijke groeten, bart Klijberg bart.klijberg@vara.nl 020-5307508.

KING_ZITA
26-02-2004, 13:37
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=229054 Je hebt al een topper kerel... Houd op met meer topics openen. Ik hoop overigens dat je niemand kan vinden die mee wenst te werken aan je programma... Het irriteert me gewoon mateloos zoals de publieke zenders dikwijls allochtonen uitnodigen die een standpunt moeten verdedigen of een groep moeten vertegenwoordigen zonder zich te kunnen verbaliseren in het Nederlands, soms ook zonder het Nederlands te verstaan. Zoek toch niet op het net naar mensen die heel de dag niets beters hebben te doen dan rondhangen op een forum... Benader eens een studievereniging.... Kijk of je wat duurzame contacten kan leggen en zie of je studenten kan vinden die, jong en krachtig, energiek en extatisch, enige kwalitatieve inbreng kunnen hebben... Begrijp je wat het media medium anders aanricht? Dipshit! Zita.

rnaj
26-02-2004, 13:55
Origineel gepost door KING_ZITA http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=229054 Je hebt al een topper kerel... Houd op met meer topics openen. Ik hoop overigens dat je niemand kan vinden die mee wenst te werken aan je programma... Het irriteert me gewoon mateloos zoals de publieke zenders dikwijls allochtonen uitnodigen die een standpunt moeten verdedigen of een groep moeten vertegenwoordigen zonder zich te kunnen verbaliseren in het Nederlands, soms ook zonder het Nederlands te verstaan. Zoek toch niet op het net naar mensen die heel de dag niets beters hebben te doen dan rondhangen op een forum... Benader eens een studievereniging.... Kijk of je wat duurzame contacten kan leggen en zie of je studenten kan vinden die, jong en krachtig, energiek en extatisch, enige kwalitatieve inbreng kunnen hebben... Begrijp je wat het media medium anders aanricht? Dipshit! Zita. Zita toch, B&W doet toch echt zijn best om met alochtonen te praten in plaats van over hun.. Ik hoop werkelijk niet dat de uitzending afhangt van het enthousiasme wat hier op de site ten toon gespreidt wordt.

KING_ZITA
26-02-2004, 14:29
Origineel gepost door rnaj Zita toch, B&W doet toch echt zijn best om met alochtonen te praten in plaats van over hun.. Ik hoop werkelijk niet dat de uitzending afhangt van het enthousiasme wat hier op de site ten toon gespreidt wordt. Typisch genoeg hoop je nu precies hetzelfde als ik. Ik heb het nu gewoon te vaak gezien dat er allochtonen worden uitgenodigd die geen antwoord kunnen geven op vragen omdat ze de vragen niet verstaan. In hoeverre mate doet B&W zijn best dan? Zita.

rnaj
26-02-2004, 14:32

Moet zeggen dat de laatste twee discussie de gasten juist heel goed nederlands spraken en heel goed hun mening konden verwoorden. Ook als deze mening niet helemaal overeenkwam met de mening van de gemiddelde nederlander..... Ik denk dat ze wel hun best doen,maar dat het soms ook moeilijk is om geschikte gasten te vinden (een tv optreden ziet er makkelijker uit dan dat het is). Daarom zou je kunnen zeggen dat ze juist extra hun best doen om niet bijde eerste "mislukte" poging te stoppen...

KING_ZITA
26-02-2004, 14:43
Origineel gepost door rnaj Moet zeggen dat de laatste twee discussie de gasten juist heel goed nederlands spraken en heel goed hun mening konden verwoorden. Ook als deze mening niet helemaal overeenkwam met de mening van de gemiddelde nederlander..... Ik denk dat ze wel hun best doen,maar dat het soms ook moeilijk is om geschikte gasten te vinden (een tv optreden ziet er makkelijker uit dan dat het is). Daarom zou je kunnen zeggen dat ze juist extra hun best doen om niet bijde eerste "mislukte" poging te stoppen... Let op rnaj... Zodra je iemand het podium op stuurt doe je dat als televisie maker pas nadat hij gescreened is.... en als blijkt dat het gaat om iemand die geen vragen begrijpt stuur je hem het podium niet op en cancel je eventueel de uitzending. No other way around it. Zita.

rnaj
26-02-2004, 14:47
Dat zie ik regelmatig ook bij autochtonen TV-gasten totaal mislukken, en vergeet niet dat B&W live wordt uitgezonden dus zodra hij/zij op het podium zit kan het niet meer gecanceld worden. Misschien wel een leuk vraagje aan Bart van de VARA. Komt het vaak voor dat gasten tijdens de uitzending veel minder communicatief is, dan in het voorgesprek (screening)? Maar kennelijk zie jij een complot, waarbij het doel is om alle allochtonen zo slecht mogelijk af te spiegelen. Kijk jij wel eens paar PremTime, ook op de publieke omroep?

sahira
26-02-2004, 14:49
Worden gasten überhaupt gescreend eer ze het podium betreden?

KING_ZITA
26-02-2004, 14:53
Origineel gepost door sahira Worden gasten überhaupt gescreend eer ze het podium betreden? Nou... als dat niet gebeurt weten we onmiddellijk waarom het het geval is dat er sprake is van waar ik me zo aan stoor. Rnaj: Ik had het niet over een complot. Dat kun je nergens uit opmaken... Ik had het over de waardeloze manier waarop gasten voor een uitzending geronseld worden... Ach, ik heb geen zin meer om tegen een homo te praten als je zo begint. Zita.

Moroccan25
26-02-2004, 15:08
Bartje, hoe staat het met de show van vanavond? :) M.

KING_ZITA
26-02-2004, 15:09
Origineel gepost door Bart_VARA Verder moet ik zeggen dat King Zita bijna suggereert dat wij doelbewust mensen op tv 'te kakken' zetten. Dat ontken ik ten stelligste, zo'n programma zijn we niet. Bovendien zouden we door dat te doen doelbewust voor een slechter programma kiezen. Wel... Het lijkt erop dat Bart verklaart dat B&W zonder voorbedachten rade voor een slechter programma kiest.... Door onnozele gasten toe te laten op het scherm worden niet alleen individuen maar hele volkeren 'te kakken' gezet. Way to go moron! Zita.

rnaj
26-02-2004, 15:17
Zal zeker kijken

KING_ZITA
26-02-2004, 15:25
Ik heb uitstekend gelezen wat je schreef... Heb jij goed gelezen wat ik hier postte? De wijze waarop jij verantwoord dat er zulke waardeloze gasten in B&W toegelaten worden is buitensporig mager. 'Een onderwerp is soms gewoon heel belangrijk'... Blijkbaar niet belangrijk genoeg om fatsoenlijke gasten te zoek, isn't it asshole? 'De mensen willen zo graag, toch bewonderingswaardig ook al doen ze het slecht'... Fout! Ze halen hele volkeren neer met behulp van de media... En ik acht de media hoofdschuldige. Op de hoogte van de meritocratiseringsthese? Mensen die heel graag willen en niet kunnen mogen gewoon niet! End of story. Ik heb geen enkel respect voor domme mensen en daarom ook niet voor jou! F.uckhead! Zita.

rnaj
26-02-2004, 15:33
Origineel gepost door KING_ZITA Ik heb uitstekend gelezen wat je schreef... Heb jij goed gelezen wat ik hier postte? De wijze waarop jij verantwoord dat er zulke waardeloze gasten in B&W toegelaten worden is buitensporig mager. 'Een onderwerp is soms gewoon heel belangrijk'... Blijkbaar niet belangrijk genoeg om fatsoenlijke gasten te zoek, isn't it asshole? 'De mensen willen zo graag, toch bewonderingswaardig ook al doen ze het slecht'... Fout! Ze halen hele volkeren neer met behulp van de media... En ik acht de media hoofdschuldige. Op de hoogte van de meritocratiseringsthese? Mensen die heel graag willen en niet kunnen mogen gewoon niet! End of story. Ik heb geen enkel respect voor domme mensen en daarom ook niet voor jou! F.uckhead! Zita. Maar wat jij dus eigenlijk zegt Zita is dat mensen die niet goed uit hun woorden komen geen stem mogen hebben...

sahira
26-02-2004, 15:36

Hoe zou Zita het doen op 'zo'n podium'?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6