Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : slijm

Pagina's : [1] 2

LZN
26-02-2004, 01:40

heb een vraag over als je zin heb in sex dan word je nat maar dat ruikt niet als te fris ik wil weten wat een jongen daarvan vind. jongens vinden jullie dat vies enweten jullie wat er aan te doen,meisjes jullie mogen ook reageren. ik hoop dat iemand tips weet. W..

socialedienst
26-02-2004, 14:46
Denk je dat we tijdens sex aan je gaan snuffelen?

minatje83
26-02-2004, 18:36
Origineel gepost door Bloeiende_bloem heb een vraag over als je zin heb in sex dan word je nat maar dat ruikt niet als te fris ik wil weten wat een jongen daarvan vind. jongens vinden jullie dat vies enweten jullie wat er aan te doen,meisjes jullie mogen ook reageren. ik hoop dat iemand tips weet. W. nou zo vies ruikt het ook niet ;)

mojojojo
27-02-2004, 00:24
Normale meisjes ruiken naar perzikjesgeur. Maar als je jezelf te veel vinger t , veranderd die perzikjes naar een vissengeur. Je weet wel net zoals een gezouten haring die je bij de haringkar koopt. Ruikt die van jouw naar gewoon haring of naar haring met zilveruitjes?? :D. De enigste oplossing is er niet meer aan zitten!

marogaan22
27-02-2004, 00:58

dus je wilt een mening van een jongen horen over die nare geurtje, ik persoonlijk ga over me nek als ik dat ruik en is gelijk een afknaper, het ruikt inderdaad naar vis geur verrotte vis en niet gezoute haring , er zijn medicijnen er voor, dus ga naar de dokter, het is onaangenaam voor je partner

sawt_atlas
28-02-2004, 22:17
ik heb geen nare geurtjes geroken. Waarschijnlijk werd niet goed genoeg gewassen ofsjo ?????????????????? of is het puur natuur?

Ciham
28-02-2004, 22:48
Origineel gepost door socialedienst Denk je dat we tijdens sex aan je gaan snuffelen? Hahahahahah :giechel: die is grapig zeg!

zoowzoow
29-02-2004, 00:01
Zoowzoow Wat een onderwerp, maarja uh..wat dacht je van je goed wassen en de woedoe doen... misschien ligt het ook aan verkeerd ondergoed, te strakke kleding, zodat het niet kan luchten ofsoo... ik zeg maar wat!!

Lady_moi
29-02-2004, 02:31
U foef krijgt geen lucht door al da strakke kledij :rolleyes:

youssefmaghrabi
01-03-2004, 12:14
Ik weet niet of het aan jullie ligt of aan jullie ouders! "allah yen3el ali meyehchem" soory dat ik het zeg, maar wat men nu over marokkans meisjes zegt klopt voor een deel.

lella_salsa
01-03-2004, 13:57
volgens mij scheelt er dan iets met je als het vies ruikt want ik denk nie da het bij iedereen vies ruikt. dokter raadplegen is mijn advies voor jou

SweetTalker
01-03-2004, 14:09
Origineel gepost door Bloeiende_bloem heb een vraag over als je zin heb in sex dan word je nat maar dat ruikt niet als te fris ik wil weten wat een jongen daarvan vind. jongens vinden jullie dat vies enweten jullie wat er aan te doen,meisjes jullie mogen ook reageren. ik hoop dat iemand tips weet. W. Ik weet niet wat voor oerwoud jij daar beneden hebt hoor. Maar ik adviseer je om je schaamhaar regelmatig te scheren (een stuk hygienischer) en voor de rest als je je daar beneden wast geen normale zeep gebruiken.

Maghrabia18
01-03-2004, 18:48
Hahahaha wallah grappig! Waar mensen zich druk om maken!!! Get a life!!!

Ismahane82
01-03-2004, 19:08
Origineel gepost door socialedienst Denk je dat we tijdens sex aan je gaan snuffelen? wij verwachten zelfs dat je meeeer zult doen dan alleen snuffelen :D

boebie
01-03-2004, 19:29

Ik snap niet waarom sommige mensen zo reageren..... het is een dood normale vraag en dit kan bij iedereen voorkomen. Nou ten eerste meid je man die vind niks vies wat van jou komt, misschien vind jij het vies en hij vind het juist opwindend. Maar als je het echt vervelend vind dat zou je bij de apotheek kunnen navragen voor een middeltje voor je vagina om schoon te houden van binnen. Want zoiets is gewoon iets natuurlijks en heeft niks met hygiene te maken, want ik ga er vanuit dat je af en toe woedoe doet, en een douche neemt. trouwens iedereen heeft z´n eigen geurtje, er is niemand waarvan de onderkant geurloos is.

Pagina's : [1] 2