Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : alles samen doen of niet?

Pagina's : [1] 2

ChOcOtOfFfF
25-02-2004, 23:35

hoeveel tijd zou je besteden(buiten werk/school) zonder je man of vrouw dus met je vriendinnen en voor de man met zijn vrienden wat vind jij gezond en wat niet meer.... of wil je alles samen doen? :zwaai:

maghrebgirl20
25-02-2004, 23:44
ik zou niet alles samen doen, is ook niet goed denk ik.... maar ik zou niet weten hoeveel tijd ik met vriendinnen zou doorbrengen. jij?

ChOcOtOfFfF
25-02-2004, 23:54
Origineel gepost door maghrebgirl20 ik zou niet alles samen doen, is ook niet goed denk ik.... maar ik zou niet weten hoeveel tijd ik met vriendinnen zou doorbrengen. jij? nou als mijn man werkt kunnen mijn vriendinnen gewoon komen, voor de rest zoveel mogelijk samen doen denk ik. maar af en toe apart wat doen vind ik heel gezond. Als het maar niet te vaak is...

MocrowGirlBella
25-02-2004, 23:55
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF nou als mijn man werkt kunnen mijn vriendinnen gewoon komen, voor de rest zoveel mogelijk samen doen denk ik. maar af en toe apart wat doen vind ik heel gezond. Als het maar niet te vaak is... :zwaai: Ja, dat vind ik nou ook ;) :zwaai:

ChOcOtOfFfF
25-02-2004, 23:56

Origineel gepost door gebrokenhartje door de weeks zijn ik en mijn man altijd met z'n tweeen. Na t werk hebben we maar 3 a 4 uurtjes met elkaar. zaterdagmiddag gaat hij meestal naar zijn vrienden, ik naar vriendinnen. Zaterdagavond gaan we naar mijn ouders of naar zijn ouders. Zondag varieert, soms thuisblijven, soms vrienden, soms familie.... Over het algemeen ziet een ons "weekschema" er zo uit ;) Maar dus vrienden geven we niet veel tijd meer :stout: :zwaai: :goedzo: klinkt perfect! :zwaai:

ChOcOtOfFfF
25-02-2004, 23:57
Origineel gepost door MocrowGirlBella :zwaai: Ja, dat vind ik nou ook ;) :zwaai: :zwaai: :blauwkus:

MocrowGirlBella
26-02-2004, 00:00
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF :zwaai: :blauwkus: :zwaai: Kidejra eh Chocotof? :zwaai:

maghrebgirl20
26-02-2004, 00:01
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF nou als mijn man werkt kunnen mijn vriendinnen gewoon komen, voor de rest zoveel mogelijk samen doen denk ik. maar af en toe apart wat doen vind ik heel gezond. Als het maar niet te vaak is... zekers, is zeker niet goed als jij alleen maar je eigen doet en hij zijn dingen. maar wat doen jullie dan als jullie samen wat leuks gaan doen? en dan bedoel ik niet.... :stout:

ChOcOtOfFfF
26-02-2004, 00:09
Origineel gepost door MocrowGirlBella :zwaai: Kidejra eh Chocotof? :zwaai: Alhamdoulilah en met jou :zwaai:

ChOcOtOfFfF
26-02-2004, 00:12
Origineel gepost door maghrebgirl20 zekers, is zeker niet goed als jij alleen maar je eigen doet en hij zijn dingen. maar wat doen jullie dan als jullie samen wat leuks gaan doen? en dan bedoel ik niet.... :stout: haha samen boodschappen doen, samen lekker op de bank, samen verstoppertje spelen samen koken ja wat kun je niet samen doen Alles :Iluvu: hij voetbal kijken ik achter de pc:jammer: don`t thinks so;)

MocrowGirlBella
26-02-2004, 00:13
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Alhamdoulilah en met jou :zwaai: Okeeey dan :goedzo: Me gaat slecht :jammer: Ik heb geen leve :maf: Begin weer marokko.nl ziek te worden:D Was ik net afgekickt begint het weer :maf2: :zwaai: Je zult me weer vaak tegenkomen dus:hihi:

ChOcOtOfFfF
26-02-2004, 00:21
Origineel gepost door MocrowGirlBella Okeeey dan :goedzo: Me gaat slecht :jammer: Ik heb geen leve :maf: Begin weer marokko.nl ziek te worden:D Was ik net afgekickt begint het weer :maf2: :zwaai: Je zult me weer vaak tegenkomen dus:hihi: ah welkom thuis:hihi: ow nee dat meen je niet he:jammer:

MocrowGirlBella
26-02-2004, 00:27
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF ah welkom thuis:hihi: ow nee dat meen je niet he:jammer: :ego: Yepz meen het wel :ego: Enneh je wilt tog niet zeggen dat jij nog steeds niet afgekickt bent he:jammer: Moet ik marokko.nl MJLR nog steed met jouw delen :hihi:

ChOcOtOfFfF
26-02-2004, 00:30
Origineel gepost door MocrowGirlBella :ego: Yepz meen het wel :ego: Enneh je wilt tog niet zeggen dat jij nog steeds niet afgekickt bent he:jammer: Moet ik marokko.nl MJLR nog steed met jouw delen :hihi: na het weekend heb je deze site helemaal voor jezelf:hihi: dus wees niet bang :cool: dan ga ik een leven downloaden ;)

MocrowGirlBella
26-02-2004, 00:39

Origineel gepost door ChOcOtOfFfF na het weekend heb je deze site helemaal voor jezelf:hihi: dus wees niet bang :cool: dan ga ik een leven downloaden ;) ;) :zwaai::zwaai: Ik heb al een leve gevonden aha van me moeder aangeboden gekregen genaamd>> ga nu slapen:D :zwaai:

Pagina's : [1] 2