Bekijk originele versie : Wil JIJ elke dag dat jij op m.nl zit een groenpuntje van MIJ klik dan hier!
Madm0iselle
18-11-2008, 22:23
[Maar dan wel eerst helpen:D
Zit namelijk met een klein probleempje en misschien dat iemand mij kan helpen.
Mijn functies van Microsoft Office Word 2007 doen het al een tijdje niet meer, omdat er telkens naar een productcode gevraagd wordt. Ik begrijp het niet meer en ik moet aantal verslagen typen] wie kan mij helpen?
Wie voor mij een oplossing heeft zal telkens wanneer ik op m.nl een groenpuntje krijgen:hadj:
I promise:nerd:
Gr. Madm0iselle
Madm0iselle
18-11-2008, 22:34
weyeww weyeww up up up
Wie o Wie
groene puntjes zijn tegenwoordig niks meer waard
Mocrorifboy
18-11-2008, 23:34
:lol:
Tegenwoordig wil men een andere kleur puntjes zien yek..
Ik raad al welke puntjes je bedoelt,, hebben ze een goud/zilveren kleur? :hihi:
Mocrorifboy
18-11-2008, 23:36
En Madm0iselle, je hebt hoogst waarschijnlijk gewoon een probeer-versie van Word.. Dus je moet gewoon de product code daarvan hebben lijkt mij..
Of een andere Word downloaden met patch erin..
:hihi: :hihi:
Madm0iselle
19-11-2008, 19:31
En Madm0iselle, je hebt hoogst waarschijnlijk gewoon een probeer-versie van Word.. Dus je moet gewoon de product code daarvan hebben lijkt mij..
Of een andere Word downloaden met patch erin..
Ik heb wel een product code alleen kan er niets mee? Hij word wel geaccepteerd alleen als ik mijn word dan opnieuw opstart doet die het alsnog niet.
Maarjah ik hou dr mee op, heb van alles en nog wat geprobeerd denk dat ik gewoon een andere versie ga downloaden.
Maar bedankt:o
Madm0iselle
19-11-2008, 19:32
:stout:
Zeg het maar goud of zilver:o
ILI_Amazigh
19-11-2008, 19:40
groene puntjes zijn tegenwoordig niks meer waard
wuahah gemeen... je kan haar ook gewoon een seriecode geven met instructies:hihi:
Madm0iselle
19-11-2008, 19:48
wuahah gemeen... je kan haar ook gewoon een seriecode geven met instructies:hihi:
Misschien dat jij mij dan kan helpen?:traan1:
Ik kom er gewoon niet uit en ik moet nog zoooooveeeellll typen, ik ben nou op zoek naar word 2003 want ik moet iets hebben!
je ziet het, mevrouwtje moet nog zoooooo veel typen :hihi:
Madm0iselle
19-11-2008, 21:28
je ziet het, mevrouwtje moet nog zoooooo veel typen :hihi:
Waj0oo jij soliciteerd naar e3moed:maf:
Niet dat je gwn ff behulpzaam doet:o
Waj0oo jij soliciteerd naar e3moed:maf:
Niet dat je gwn ff behulpzaam doet:o
Laat em maar komen die e3moed van jou :hihi:
Vorige week had ik nog een topic van Microsoft Office Plus Nederlands 2007, maar kreeg haat reacties, dus heb em maar verwijderd ..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.