Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vrouw is niet altijd vrouwelijk?!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Solid
25-02-2004, 23:29

Als je een vrouw bent, betekent niet gelijk dat je ook vrouwelijk bent?! Een vrouw is naar mijn mening vrouwelijk wanneer ze tenminste aan de volgende eisen voldoet: 1. ze heeft altijd half lang tot lang haar, zodat ze met haar vingers die lange mooie haren achter haar oren duwt!(het kan zijn dat ze hoofddoek draagt, misschien ook niet!) 2. Draagt wel eens een rok(je), het is niet zo dat ze altijd een broek draagt!. 3. Gedraagt zich vooral lief, zorgzaam en gevoelig!. scheldt nooit uit, je hoort nooit lelijke woorden uit haar mond komen!. 4. Ze kan verlegen worden!. 5. ze onderscheidt zich bij alle andere zaken duidelijk van de mannen! De laatste tijd zie je veel van die meiden/vrouwen die beter in chi mannenlichaam verplaatst moeten worden!?.

Shahirah
26-02-2004, 00:02
hahahah ziek

Solid
26-02-2004, 00:05
Origineel gepost door Shahirah hahahah ziek ik meen het echt :( die vrouwen zijn blijkbaar uitgestorven!

Shahirah
26-02-2004, 00:11
nee hoor je moet haar alleen nog tegenkomen. Komt goed hoor niet zo negatief

SweetRose
26-02-2004, 01:17

Vroeger hadden vrouwen niet zoveel voor het zeggen als nu. Ik persoonlijk vind dat de man nog steeds DE MAN moet zijn en de vrouw DE VROUW. Okeej klinkt logisch. Maar daarmee bedoel ik dat de man de vrouw niet moet aanzetten tot werken etc voor meer geld. Of dat de vrouw de man moet aanzetten tot huishouden enzovoort. Hij kan gerust wel helpen. Maar als hij zit te dweilen terwijl madame shie soap zit te zien...:zweep:...Dan zijn we niet goed bezig. Maar jah.. Zo zit de wereld nu eenmaal ineen. Door deze topic gaan ze heus niet veranderen hoor.;)

Solid
26-02-2004, 01:20
dat mag je zeggen Sweetrose chek even de Mannenafdeling (http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=229340) zou ik zeggen ;)

BintElmagreb
26-02-2004, 20:35
Een vrouw is niet altijd vrouwelijk. Daar heb je gelijk in. Ik zie zat meiden om mij heen lopen en praten als gasten. Kan ik niet verdragen. Maar ook jongens gedragen zich niet mannelijk genoeg. Jongens met dat handje en bepaald soort kleding. Gelukkig zijn er van beide sexen indivuduelen die zich naar hun geslacht gedragen. Alhamdouilah.

Solid
26-02-2004, 21:53
Origineel gepost door BintElmagreb Een vrouw is niet altijd vrouwelijk. Daar heb je gelijk in. Ik zie zat meiden om mij heen lopen en praten als gasten. Kan ik niet verdragen. Maar ook jongens gedragen zich niet mannelijk genoeg. Jongens met dat handje en bepaald soort kleding. Gelukkig zijn er van beide sexen indivuduelen die zich naar hun geslacht gedragen. Alhamdouilah. Sommige van hen kunnen nog veranderen, althans.. als ze wat ouder worden! maar sommige blijven hetzelfde, das pas erg!

Ain_Sfa_Sscarr
26-02-2004, 22:21
Origineel gepost door Solid Als je een vrouw bent, betekent niet gelijk dat je ook vrouwelijk bent?! Een vrouw is naar mijn mening vrouwelijk wanneer ze tenminste aan de volgende eisen voldoet: 1. ze heeft altijd half lang tot lang haar, zodat ze met haar vingers die lange mooie haren achter haar oren duwt!(het kan zijn dat ze hoofddoek draagt, misschien ook niet!) 2. Draagt wel eens een rok(je), het is niet zo dat ze altijd een broek draagt!. 3. Gedraagt zich vooral lief, zorgzaam en gevoelig!. scheldt nooit uit, je hoort nooit lelijke woorden uit haar mond komen!. 4. Ze kan verlegen worden!. 5. ze onderscheidt zich bij alle andere zaken duidelijk van de mannen! Wat grappig dat je mij als voorbeeld neemt :rolleyes: euhm euhm euhm :D

BintElmagreb
26-02-2004, 23:02
Origineel gepost door Solid Sommige van hen kunnen nog veranderen, althans.. als ze wat ouder worden! maar sommige blijven hetzelfde, das pas erg! Ik hoop dat ze geestelijk ouder worden en na gaan denken..... :( Das heel erg................. Very sad :( Cursus hoe gedraag ik me naar mijn geslacht? Zou dat helpen denk je? Maybe.......... :rolleyes: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Solid
26-02-2004, 23:09
Origineel gepost door Ain_Sfa_Sscarr Wat grappig dat je mij als voorbeeld neemt :rolleyes: euhm euhm euhm :D Als je echt zo bent, dan heb ik respect voor je :goedzo:

Solid
26-02-2004, 23:11
Origineel gepost door BintElmagreb Ik hoop dat ze geestelijk ouder worden en na gaan denken..... :( Das heel erg................. Very sad :( Cursus hoe gedraag ik me naar mijn geslacht? Zou dat helpen denk je? Maybe.......... :rolleyes: :zwaai: :zwaai: :zwaai: hmmm, ik denk het wel, of liever gezegd: ik hoop het wel! laten we eerst met ons beginnen!

BintElmagreb
26-02-2004, 23:13
Origineel gepost door Solid hmmm, ik denk het wel, of liever gezegd: ik hoop het wel! laten we eerst met ons beginnen! Ons.........................? :confused: Wie zijn 'ons'? Bedoel je jezelf? :rolleyes: Act je als een vrouw? No hard feelings.

Solid
26-02-2004, 23:23
Origineel gepost door BintElmagreb Ons.........................? :confused: Wie zijn 'ons'? Bedoel je jezelf? :rolleyes: Act je als een vrouw? No hard feelings. :confused: ik bedoel mannen en vrouwen in het algemeen en ik ben een man, dat zie je toch aan mijn avater!! :kwaad:

Berberia83
27-02-2004, 12:01

Origineel gepost door Solid Als je een vrouw bent, betekent niet gelijk dat je ook vrouwelijk bent?! Een vrouw is naar mijn mening vrouwelijk wanneer ze tenminste aan de volgende eisen voldoet: 1. ze heeft altijd half lang tot lang haar, zodat ze met haar vingers die lange mooie haren achter haar oren duwt!(het kan zijn dat ze hoofddoek draagt, misschien ook niet!) 2. Draagt wel eens een rok(je), het is niet zo dat ze altijd een broek draagt!. 3. Gedraagt zich vooral lief, zorgzaam en gevoelig!. scheldt nooit uit, je hoort nooit lelijke woorden uit haar mond komen!. 4. Ze kan verlegen worden!. 5. ze onderscheidt zich bij alle andere zaken duidelijk van de mannen! De laatste tijd zie je veel van die meiden/vrouwen die beter in chi mannenlichaam verplaatst moeten worden!?. Helemaal gelijk a goya! gelukkig ben ik een vrouw en blijf een vrouw!

Pagina's : [1] 2 3 4 5