Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een man is niet altijd mannelijk!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Solid
25-02-2004, 23:25

Als je een man bent, betekent niet gelijk dat je ook mannelijk bent?! Een man is naar mijn mening mannelijk wanneer hij tenminste aan de volgende eisen voldoet: 1. Heeft altijd kort haar! 2. staat altijd sterk op zijn schoenen, hij weet wat ie doet en wat er gedaan moet worden, heeft altijd een eigen mening! 2. Draagt wel eens traditionele Marokkaanse kleding! zoald jellaba en zo! 3. Gedraagt zich vooral netjes! kan een keertje boos worden of een keertje uitschelden! hij straalt macht uit! 4. Hij is bijna nooit verlegen! 5. hij onderscheidt zich bij alle andere zaken duidelijk van de vrouwen! De laatste tijd zie je veel van die jongens/mannen die beter in chi vrouwenlichaam verplaatst moeten worden!?

Solid
25-02-2004, 23:36
Origineel gepost door Wolverine De profeet vrede zij met hem had zelf lang haar Totaal geen vergelijking! wat vergelijk je de profeet met de mannen van deze tijd!!! weet je waarom??? omdat hij el nour had in zijn achterhoofd/nek! vandaar dat ie zijn haar liet groeien! PEACE!

zinelbedawi
25-02-2004, 23:37
wolahila. Soms denk ik zo van oh please doe er iets aan en snel want pfffffffffff net een vrouw hoor. Een man hoeft geen groot ding zoals jij dat noemt te hebben (mag altijd hoor maar ja zoals allah het wil) en hoeft geen geld te hebben, borsthaar of het laatste woord. Hij moet een uitstraling hebben, een groot en goed hart, zorgzaam zijn, er verzorgt uitzien, een moslim zijn ,hij moet er gewoonweg man uitzien dus geen afgewassen jeans en truien met vlekken op enzo. ok dat is mijn mening. boussa xxx

Solid
25-02-2004, 23:44
tjah... de smaken/meningen kunnen zwaar verschillen van elkaar! maar denk erom mensen, beschrijf je droomprins niet, maar zeg gewoon wanneer een man mannelijk genoeg kan zijn!!!

Shahirah
25-02-2004, 23:45

Een man kan zich pas een man noemen. Als hij respect toont voor zijn ouders respect toont voor zijn naaste. Een man kan zich pas een man noemen als hij het gemaakt heeft in de maatschappij en dat wil niet zeggen een wereld baan. Maar eten voor zijn kids en vrouw op tafel een dak boven hun hoofd. Plus een man kan zich pas een man noemen als hij de islam volgt.

zinelbedawi
25-02-2004, 23:47
Origineel gepost door gebrokenhartje Een mannelijke man vind ik iemand die: 1. die zichzelf weet te beheersen bij woede. 2. die anderen laat uitpraten, en luistert, en weet waar hij over praat als hij aan het woord is. 3. die van zijn moeder houdt, en dit duidelijk laat merken (ongeacht wat zijn vrouw van zijn moeder vind :D) 4. die verzorgt uiterlijk (inderdaad kort haar, gepoetste tanden :hihi:, onthaarde oksels, fris ruikend, etc........ ) 5. die lief is voor zijn gezin, maar toch een sterke persoonlijkheid heeft (dus ook een eigen mening) 6. die regelmatig over de islam praat, en islam praktiseert 7. die werkt :rolleyes: 8. die zijn vrouw ook laat werken (maar mag zich wel bemoeien over WAAR ze werkt..........) 9. die graag lacht :D dat was mijn ideale man.............. VOORLOPIG, ik ben vast wel een aantal eigenschappen vergeten................... :zwaai: right on sister :zwaai:

Solid
25-02-2004, 23:57
Misschien moet je hierin een kijkje nemen:Vrouwen afdeling (http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=229347)

SweetRose
26-02-2004, 01:25
Origineel gepost door gebrokenhartje a3oedoe billah aminasheetan arazjiem allah igzi sheetan :zwaai: :goedzo:

zinelbedawi
26-02-2004, 20:47
Moet er nu echt altijd een ruzie ontstaan. Lay star ik denk niet dat SOLID dit zo interessant vind en daarom deze topic heeft geopend. Ewa Hou er dan mee op ok.

Solid
26-02-2004, 21:59
Origineel gepost door zinelbedawi Moet er nu echt altijd een ruzie ontstaan. Lay star ik denk niet dat SOLID dit zo interessant vind en daarom deze topic heeft geopend. Ewa Hou er dan mee op ok. als wij nou met ruzie maken wat konden bereiken, dan had ik het misschien ook gedaan! het is zinloos en het blijft zinloos. laten we gewoon van elkaar leren in plaats van elkaar afkraken! goed dat je het even zegt :goedzo:

Ain_Sfa_Sscarr
26-02-2004, 22:19
Origineel gepost door rifmonster Haha dames, ik ben ook niet altijd zo vaak de man aan het uithangen, maar kan je wel verzekeren dat ik wel de aller grootste sex kan leveren die een man maar kan geven. Dat doet het wel! Dames hou je bek! leveren van man naar man :rolleyes: :hihi:

lalla_fatima147
26-02-2004, 23:07
een man is een echte man als hij van zijn familie houdt voor hen zorgt en ervoor zorgt dat hen niets gebeurt dat hij van zijn vrouw houdt en hiervoor durft uit te komen iemand die zijn ouders eert en die een praktiserende moslim is dat is een echte man

Solid
26-02-2004, 23:30
Origineel gepost door lalla_fatima147 een man is een echte man als hij van zijn familie houdt voor hen zorgt en ervoor zorgt dat hen niets gebeurt dat hij van zijn vrouw houdt en hiervoor durft uit te komen iemand die zijn ouders eert en die een praktiserende moslim is dat is een echte man Dan zijn onze vaders de echte mannen!

SweetRose
27-02-2004, 00:24
Origineel gepost door Solid Als je een man bent, betekent niet gelijk dat je ook mannelijk bent?! Een man is naar mijn mening mannelijk wanneer hij tenminste aan de volgende eisen voldoet: 1. Heeft altijd kort haar! 2. staat altijd sterk op zijn schoenen, hij weet wat ie doet en wat er gedaan moet worden, heeft altijd een eigen mening! 2. Draagt wel eens traditionele Marokkaanse kleding! zoald jellaba en zo! 3. Gedraagt zich vooral netjes! kan een keertje boos worden of een keertje uitschelden! hij straalt macht uit! 4. Hij is bijna nooit verlegen! 5. hij onderscheidt zich bij alle andere zaken duidelijk van de vrouwen! De laatste tijd zie je veel van die jongens/mannen die beter in chi vrouwenlichaam verplaatst moeten worden!? Een man dat boos word, vind ik niet leuk. Ik ben zo iemand die direct in tranen uitbarst als haar geliefde op haar roept. Mijn verloofde is ALTIJD verlegen. Dat vind ik zo schattig :D. Een man moet gewoon zoals mijn fiancé zijn.:o. :D

hajatie2
27-02-2004, 10:49

als het een man is is die manelijk en als het een vrouw is is die vrouwelijk amai wa voor domme vragen stel jij

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8