Bekijk originele versie : prachtige siisijurk
beste bruidjes ik heb een hele mooie sissijurk in mijn collectie,die je zowel op je verloving of op je trouwdag aan kan .hij is in het creme met heel subtiel zilver glitter aan de onderkant en op je borsthoogte.ik zal zeggen als jullie hem willen zien.kom dan gauw langs hij is zeker de moeite waard! ik woon in denhaagxxxxx :zwaai:
SweetRose
25-02-2004, 22:50
Walou foto's? Ik ben van Belgiƫ. En zonder foto kan ik onmogelijk komen. :(
oh lieverd de jurk heb ik pas nieuw deze week binnen vandaar dat ik er geen foto,s van heb op het moment :(
Oujdia4Ever
25-02-2004, 23:36
Lolla kun je mij een pm sturen met wat je allemaal in je collectie hebt.
Voor een bruiloft dan. Ik wil graag een keer langskomen
SweetRose
26-02-2004, 00:54
Origineel gepost door lolla
oh lieverd de jurk heb ik pas nieuw deze week binnen vandaar dat ik er geen foto,s van heb op het moment :(
Kan je er plzzzzzzzzzzzz voor zorgen plzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ik denk dat ik slaap krijg ,grapje hoor meid ik pest je maar .ikga een van deze dagen weer opnieuw foto's maken want ik heb ook een andere prachtige rode taksitta met hoepel onder binnen en ben ik nu nog op zoek naar modelletjes meisjes bedoel ik.zodra ik het heb stuur ik je de foto's .maar soms komt de kleur van de jurk andrs over op de foto dan in het echt. :rolleyes:
SweetRose
26-02-2004, 01:30
Origineel gepost door lolla
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ik denk dat ik slaap krijg ,grapje hoor meid ik pest je maar .ikga een van deze dagen weer opnieuw foto's maken want ik heb ook een andere prachtige rode taksitta met hoepel onder binnen en ben ik nu nog op zoek naar modelletjes meisjes bedoel ik.zodra ik het heb stuur ik je de foto's .maar soms komt de kleur van de jurk andrs over op de foto dan in het echt. :rolleyes:
Ahhhh plzzzz dank u wel :melig:...Braafdutske@hotmail.com stuur mar foto's van alles wat je hebt ;)...:D thnx
UndercoverAngel
26-02-2004, 08:26
Zou je mij dan ook een foto kunnen sturen van die Sisi-jurk in het creme! :)
Ik pm je mijn email-adres.. :blauwkus:
.:UcA:.
heey salam,
Kun je mij ook die foto's sturen zodra je ze hebt? Ik ga insallah binnenkort verloven.
Che3bia@hotmail.com
Soukran
:zwaai:
als je foto's hebt zou je me die ook aub kunnen doorsturen
mala23@hotmail.com alvast bedankt
Samira_C
06-04-2004, 12:57
Samira_22@lycos.nl
wardaroosje
06-04-2004, 13:06
mij ook graag wardaroosje@hotmail.com
Meryam20
06-04-2004, 13:19
Hey meid,
Vraagje,
Zoals je weet trouw ik van de zomer in marokko, zou je het erg vinden als ik hem mee neem om hem daar aan te trekken. in vorm van huur natuurlijk.
Ik kijk uit naar je antwoord.
Groetjes
Meryam
Mag ik ook foto's aub ???
stuur maar naar yasmine_ree@hotmail.com
Thanks!!!
lieve myriam'
ik wil hem je best verhuren maar het probleem is hij is mega wijd en hoepel onder ,zelf als ik een bruidje heb dan doe ik hem niet eens in een hoes,omdat ik het zonde vind voor de stof van de jurk.er zitten namelijk alllerlei glittertjes op .die makkelijk af gaan als je de jurk op zou vouwen.ik zelf hang hem altijd op in een apart ingerichte kamer voor de jurken .dus bij deze sorry meid ;) .maar er is vast wel een goede negafa in marok die een mooie siisjurk heeft .xxxxxxxx soraya :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.