Bekijk originele versie : de marokkaanse regering tazzz!!
Rabatboy
25-02-2004, 22:05
TAZZZZZZ hier baal ik van JAH!!!
de regering doettttttt nikss geen eene moer wollah
waar staan ze dan voor....
ze deden net als of er niks is gebeurt neriee...
ze3hma altijd koning koning tfoeee terwijl je nu hem hulp nodig hebt!!:jammer:
er moesten al lang reddingwerker's zijn en al lang
eten/voedsel.... kijk ze houde nu een demonstratie daar
en wat de ergte is toen ik...
hoorde dat zieke mensen en gewonden naar
de noorde werden gebracht naar ziekenhuizen voor behandeling, en daar werden ze tegengehoude!!!!!! :kwaad:
moetoe wla kelzoe!! :eek:
MAAR NOGMAALS;politiek,regering,rijk,macht en Corruptie!!!!
mi_lou_da82
25-02-2004, 22:09
Rabatboy je moet hoofdletters TAZZ gebruiken
regering wejoow kapotschande voor ons.
Vrouwenrechten heeft hij zehma ingevoerd laat maar eerst mensenrechten invoeren
Rabatboy
25-02-2004, 22:15
Origineel gepost door mi_lou_da82
Rabatboy je moet hoofdletters TAZZ gebruiken
regering wejoow kapotschande voor ons.
Vrouwenrechten heeft hij zehma ingevoerd laat maar eerst mensenrechten invoeren
jah wollahila!!
K.A.P.O.T .S.C.H.A.N.D.E van de regering!!
echt...!! ik kan er gewoon niet tegen!!
mi_lou_da82
25-02-2004, 22:40
Erg he ik ben echt boos en ik heb nieteens famillie daar laat staan voor mensen die famillie daar hebben
almaghribi
25-02-2004, 23:15
ja man je hebt helemaal gelijk
Origineel gepost door Sehraoui
Ik weet niet hoe het normaal gaat bij reddingsoperaties maar het kan tog niet zomaar hup in 1 keer die reddingsploegen moeten uit rabat komen daar zit de leger die reddingsoperaties uitvoert. Het is altijd zo bij een ramp mensen denken dat het te onnodig lang duurt dat is heel vaak bij reddingsoperaties bij ontwikkelingslanden maar ik denk niet dat de regering dat express doet.
Laten we gewoon bidden en hopen dat het voor de rest goed verloopt insallah.
Je hebt gelijk man, hebben jullie een verrekijker waarmee jullie alles kunnen volgen ofzo?
Moroccan25
25-02-2004, 23:51
Origineel gepost door CitriC
Je hebt gelijk man, hebben jullie een verrekijker waarmee jullie alles kunnen volgen ofzo?
Westerse media brengen ons de beelden die de Marokkaanse nieuwszenders weigeren door te geven. Gelukkig kennen wij in Europa de vrijheid van pers en kunnen wij hierop een beroep doen als onze landgenoten ons in de steek laten...:).
M.
Origineel gepost door Moroccan25
Westerse media brengen ons de beelden die de Marokkaanse nieuwszenders weigeren door te geven. Gelukkig kennen wij in Europa de vrijheid van pers en kunnen wij hierop een beroep doen als onze landgenoten ons in de steek laten...:).
M.
Volg de Media maar, die hebben altijd gelijk.
zecreeren nooit bepaalde beelden, zijn altijd objectief en vertellen alleen de waarheid, geen halve waarheden!
:rolleyes:
mojojojo
26-02-2004, 11:23
Sehraoui & CitriC jullie moeten jullie schamen met zulke opmerkingen! Het is toch al te duidelijk dat de regering echt geen interresse heeft in deze regio!
Waarom moeten de hulpverleners uit Rabat komen terwijl men weet dat hier een breuklijn ligt en dat er dus grote kans op aardbevingen zijn?
Waarom moet ik het nieuws eerst van de Nederlandse media vernemen voordat de Marokkaanse zenders er mee komen?
En hoelang heeft het reddingsteam nodig om van Rabat naar Al Houceima te komen. Binnen 6 uur moet het toch lukken??
Of mochten diegene die verantwoordelijk zijn voor zulke operaties niet wakker gebeld worden omdat hun nachtrust belangrijker is dan het redden van mensenlevens???
Soebhana'Allah, laten we ons niet kwaad lopen maken, want daar bereiken we niks mee. Insha'Allah zal Allah swt het ons broeders en zusters vergemakkelijken. Laten we vooral onze hoop op Allah swt vestigen en niet op onbetrouwbare personen. Want als we vergeten dat Allah de oorzaak is van dit alles is en vergeten dat hij de enige is die over alles voorbeschikking heeft, DAN hebben wij zeer zeker gefaald...
WEET DAT DIT LEVEN SLECHTS EEN TEST IS EN VAN KORTE DUUR.
Vertrouw op Allah swt.
Rabatboy
26-02-2004, 12:08
Origineel gepost door mojojojo
Sehraoui & CitriC jullie moeten jullie schamen met zulke opmerkingen! Het is toch al te duidelijk dat de regering echt geen interresse heeft in deze regio!
Waarom moeten de hulpverleners uit Rabat komen terwijl men weet dat hier een breuklijn ligt en dat er dus grote kans op aardbevingen zijn?
Waarom moet ik het nieuws eerst van de Nederlandse media vernemen voordat de Marokkaanse zenders er mee komen?
En hoelang heeft het reddingsteam nodig om van Rabat naar Al Houceima te komen. Binnen 6 uur moet het toch lukken??
Of mochten diegene die verantwoordelijk zijn voor zulke operaties niet wakker gebeld worden omdat hun nachtrust belangrijker is dan het redden van mensenlevens???
jah je hebt gelijk juist echt!!
regering heeft geen interresse in heel marokko niet zelfs....
jah laat arme maar leven of dood :eek: :kwaad: :kwaad:
en das al duidelijk.....
ze laten alleen de goede kanten zien van marokko....
tfoeee!! maar toch is media van europe er langs geweest
om toch te uitzenden!! en de hulp moest er langg zijnn.....!!!
de koning kan zelfs binnen no time in europe zijn b.v ze3hmaa :jammer:!!! en de redding dat belangrijker is.....!!
nou weet ik hoe hij is hij denkt alleen
aan zijn eigen + regering!! :verdomme:
ik ben het er helemaal mee eens, maar zoals beloved zei,
we moeten ons niet opwinden.
heeft nederland wel wat ondernemen of praat iedereen alleen maar.we moeten ze kleding, voedsel en tenten sturen.
we moeten met zijn allen gaan meewerken en snel.
of zijn het alleen maar praatjes????????
kom op nederland word verdomme toch wakker.en jongesn waarom zitten jullie hier nog, pak de vliegtuig of zelfs de auto en ga helpen,kom op, het zijn je landgenoten.
Origineel gepost door mojojojo
Rabat is een centraal punt, vergeet de veel grotere aardbeving die in Agadir is geweest niet.
Hulp kan altijd beter, tuurlijk zijn er mensen teleurgesteld maar wanneer is dat niet zo dan? Marokko heeft gewoon geen getrainde hulpteams en de zware voertuigen zoals shovels enzovoort komen niet zo snel in een bergachtig gebied zelfs voor de pers was het moeilijk toegangkelijk.
jah, nou sorry hoor!maar dan moeten ze er maar wat aan doen!
ze hebben geld genoeg, en hij zal nou zker moeten betalen, en trouwens nou krijgt hij geld en hulp van andere landen.
de koning is er nog steeds niet,verdomme!!
:boos: :boos:
Moroccan25
26-02-2004, 14:42
CitriC, wat ben jij een pessimist, zeg! Alleen omdat Marokko soms oogt als een middeleeuws land hoeft de hulp niet beter te zijn dan deze nu is? Wat jammer dat jij geen familie hebt in het betreffende gebied. Kijken of je dan nog dezelfde mening erop na had gehouden! Denk je nu echt dat Marokko niet beter kan? Denk je nu echt dat de hulp per se uit Rabat moet komen? Het gaat hier allemaal om een pr-plaatje van Marokko. Niemand durft wat te ondernemen zonder de goedkeuring van de elite. In Al Hoceima demonstreren mensen en huilen vrouwen om hun kinderen die onder het puin liggen te creperen! En de Marokkaanse staatstelevisie zendt beelden uit van de koning, God prijze hem, waarop te zien is dat hij oh-zo zijn best doet voor zijn onderdanen! Ik ben géén tegenstander van de Marokkaanse koning. Integendeel, een monarchie kan een hele mooi werking hebben. Máár zodra wij vervallen in middeleeuws denken en wij onze meerderen als aardse goden gaan behandelen, schiet er bij mij een knop om! Waarom 40 dagen rouw toen een paar jaar geleden één man stierf en nu niet eens behoorlijke media-aandacht als er 600 Marokkanen sterven? Voor Allah zijn wij allemaal gelijk. Ik hoop dat de Arabische leiders dat eens gaan beseffen...;).
M.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.