Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verotte collega

moenia1980
18-11-2008, 15:43

Ik werk samen met een collega secretaresse, zij heeft de manager om haar pink gewonden. Toen ik hier kwam heb ik haar verteld dat ik hem niet goed vindt omdat hij geen people manager is. Zij heeft vervolgens op een rare manier terug gecommuniceerd wat ik heb gezegd, blijkbaar vond hij het heel erg en doet sindsdien onaardig tegen mij. Voorbeeld: iedere ochtend groet hij haar en vraagt wat zij wil drinken en ik wordt niet gegroet evenmin word mij gevraagd wat ik wil drinken etc. etc. Om een lang verhaal kort te maken: zij bespeelt hem en ik ondervindt daar de nadelen van. Zo heeft zij geen zin om iedere week een overleg te notuleren, en heeft ze via hem geprobeerd om mij dat iedere week te laten doen! Ik ben natuurlijk niet stom en stel dit nu ter discussie met deze maloot manager, maar ik weet bij voorbaat al dat ''het'' achter haar staat. Nu heb ik ook nog eens binnekort een funct. gesprek waar ik helemaal niet op zit te wachten. Ik voel mij ook totaal niet lekker meer op deze afdeling maar wil mij niet laten wegjagen door zo'n TRUT. Ik ga haar eerst het vuur aan de schenen leggen tot het einde van mijn jaarcontract. Wie o Wie heeft tips voor mij??

3araby
18-11-2008, 15:48
Ik werk samen met een collega secretaresse, zij heeft de manager om haar pink gewonden. Toen ik hier kwam heb ik haar verteld dat ik hem niet goed vindt omdat hij geen people manager is. Zij heeft vervolgens op een rare manier terug gecommuniceerd wat ik heb gezegd, blijkbaar vond hij het heel erg en doet sindsdien onaardig tegen mij. Voorbeeld: iedere ochtend groet hij haar en vraagt wat zij wil drinken en ik wordt niet gegroet evenmin word mij gevraagd wat ik wil drinken etc. etc. Om een lang verhaal kort te maken: zij bespeelt hem en ik ondervindt daar de nadelen van. Zo heeft zij geen zin om iedere week een overleg te notuleren, en heeft ze via hem geprobeerd om mij dat iedere week te laten doen! Ik ben natuurlijk niet stom en stel dit nu ter discussie met deze maloot manager, maar ik weet bij voorbaat al dat ''het'' achter haar staat. Nu heb ik ook nog eens binnekort een funct. gesprek waar ik helemaal niet op zit te wachten. Ik voel mij ook totaal niet lekker meer op deze afdeling maar wil mij niet laten wegjagen door zo'n TRUT. Ik ga haar eerst het vuur aan de schenen leggen tot het einde van mijn jaarcontract. Wie o Wie heeft tips voor mij?? Je moet gewoon naar je manager gaan en hem confronteren waarom hij zo tegen je doet en uitleg vragen en zeggen dat je collega je verkeerd had begrepen.

moenia1980
18-11-2008, 15:51
Hijheeft niet tegen mij gezegd wat ie heeft gehoord. Hij hoort iets van haar en koppelt het niet terug. Maar ben best mondig en dat zijn ze blijkbaar niet gewend van een marokaanse! Ze heeft zich lelijk in mij vergist! Maar dat is maar goed ook, want ik zal haar een koekje van eigen deeg geven! En die ''manager''want zo zie ik hem niet, staat toch achter haar hoe vriendelijk ik ook tegen hem doe.

Esmeraldaaa
18-11-2008, 15:55
Play her game!! Als ze het zo wil spelen, let's play ;)

3araby
18-11-2008, 15:58

Hijheeft niet tegen mij gezegd wat ie heeft gehoord. Hij hoort iets van haar en koppelt het niet terug. Maar ben best mondig en dat zijn ze blijkbaar niet gewend van een marokaanse! Ze heeft zich lelijk in mij vergist! Maar dat is maar goed ook, want ik zal haar een koekje van eigen deeg geven! En die ''manager''want zo zie ik hem niet, staat toch achter haar hoe vriendelijk ik ook tegen hem doe. Ja, maar hij doet nu anders tegen jou tog. Daar moet je met hem over praten, kijken wat hij te zeggen heeft.

moenia1980
18-11-2008, 16:12
Ja, dat ga ik ook bespreken met hem. Kunnen jullie mij tips geven om haar het vuur aan de schenen te leggen? Mijn motto is: Let's play the game girl!!

ladyrkempoe
18-11-2008, 16:32
Je moet gewoon naar je manager gaan en hem confronteren waarom hij zo tegen je doet en uitleg vragen en zeggen dat je collega je verkeerd had begrepen. Stel dat ze hem zodanig toch heeft ingepalmd, zal dit denk ik ook erg weinig zin hebben.