Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Teken De Petitieactie Voor Greta Duisenberg!!!

OneTouch
18-10-2002, 14:33

Greta Duisenber, de vrouw van WIm Duisenberg, president van de Europese Centrale Bank, steunt Palestina en zet zich er ook voor in. Helaas zijn velen (vooral Joodse organisaties) het niet met haar eens en hebben haar aangeklaagd (Moskowicz weer). Het is zelfs zo erg dat ze wordt bedreigd door een aantal terroristen. Om haar te laten weten dat we haar steunen moeten we met z'n allen de petitieactie tekenen. Ga dus snel naar: http://petitie.netfirms.com/cgi-bin/petitie/guestbook.cgi?action=reload

Nounousa
18-10-2002, 20:45
AAAALLLLLAAANNNGGGGGGG GEDAAANNNN :p:p:p:p :zwaai:

Tnawie
19-10-2002, 00:01
ik heb getekent en haar ten huwelijk gevraagd :Iluvu: ik ben eg verliefd op dat mens :Iluvu: :Iluvu:

mrs_jamila
19-10-2002, 00:21
Origineel gepost door TNAwie ik heb getekent en haar ten huwelijk gevraagd :Iluvu: ik ben eg verliefd op dat mens :Iluvu: :Iluvu: Hahaha heb het gelezen...aziz toch!!

Tnawie
19-10-2002, 09:21

Origineel gepost door mrs_jamila Hahaha heb het gelezen...aziz toch!! Waymaa nu weet iedereen hoe ik heet. t7shaat liyaa a drari :D

Tnawie
19-10-2002, 10:49
Origineel gepost door FarD Je had moeten ontkennen, er loopt ook nog een Ramzi rond die haar ten huwelijk vroeg... :D Tfoee, kom je er nu pas mee ;) :p

mrs_jamila
19-10-2002, 13:55
Origineel gepost door TNAwie Waymaa nu weet iedereen hoe ik heet. t7shaat liyaa a drari :D Jaaa..daar ben je nu een beetje laat mee. Maarre ze heeft er een antwoord op gegegeven....Ze zei JAAAAAAAAAA Gefeliciteerd jongen...

Tnawie
19-10-2002, 18:41
Origineel gepost door mrs_jamila Jaaa..daar ben je nu een beetje laat mee. Maarre ze heeft er een antwoord op gegegeven....Ze zei JAAAAAAAAAA Gefeliciteerd jongen... Heeft zij ja gezegd, wayma 7shinaha f lgamila. jij bent een :engel: , wil mijn bruidsengel zijn?

Nounousa
19-10-2002, 20:17
Origineel gepost door FarD Je had moeten ontkennen, er loopt ook nog een Ramzi rond die haar ten huwelijk vroeg... :D HUH??????? Me broertje heet ramzi, moet tog maar eens met hem gaan praten dan:p

mrs_jamila
19-10-2002, 22:38
Origineel gepost door TNAwie Heeft zij ja gezegd, wayma 7shinaha f lgamila. jij bent een :engel: , wil mijn bruidsengel zijn? Natuurlijk wil ik dat azizje....... Ik doe alles voor jou .....