Bekijk originele versie : zwanger
magrabbia
25-02-2004, 19:04
IK BEN ZWANGER!!!
Dames, heren, jongens en meisjes, doe alsjeblieft een beetje doea voor mij dat ik niet weer een miskraam krijg.
Ik zou dat echt niet overleven!!!
Soekran
Lady_moi
25-02-2004, 19:07
Gefeliciteerd!!!! :letsparty
Moge Allah u een heel lief en gezond kindje geven en zonder problemen op aarde komen Amien!!!
Moge Allah u pijn verzachten tijdens de bevalling.
En moge Allah u helpen om zo geen miskraam te hebben.
Amien!!!
IK WENS JE AL HET GELUK MET DE BABY EN HOOP DAT IE GEZOND EN WEL OP DE WERELD KOMT DAT GUN IK JE MET HEEL MIJN HART........
VEEL GELUK EN WE HOREN WEL ALS HIJ GEBOREN IS SAFIIII..........
WEES STERK JE KAN HET WEL NIET TE VEEL ERAAN DENKEN EN DAN ZIJN DIE 9 MAANDEN ZO VOORBIJ OKEEE DAAAAAAAG.
magrabbia
25-02-2004, 19:13
Origineel gepost door Wolverine
Alles wat je krijgt zeg alhamdolilah. die kindje gaat zijn plaats krijgen in djenah insha'allah, die heeft het beter dan ons, wij moeten er nog voor vechten. Denk islamitisch, dit leven is maar een test.
Je hebt gelijk wolverine, sorry.
Mijn man zegt het ook maar ik denk dat het voor een vrouw toch iets moeilijker ligt. Inshallah is mijn kindje in Djennah. Maar ik hoop met heel mijn hart dat ik nu wel gewoon kan bevallen. Inshallah!!
Alhamdoelilah heeft Allah me nog een keer een kindje gegeven en als ik de kans krijg om hem op te voeden zal ik er alles aan doen om hem/haar islamitisch op te voeden. Ik hoop dat de gemeenschap tegen die tijd ook een beetje meewerkt!
magrabbia
25-02-2004, 19:15
ladymoi en derya, bedankt voor jullie reacties. Ik zal jullie op de hogte houden. Maar als het goed is duurt het nog 9 maanden!!
Lady_moi
25-02-2004, 19:16
Mooi zo! :goedzo:
Inshallah ikoun gheer :)
ik wens je alle geluk toe en vraag allah's zegeningen voor jou en je kindje!!!
kisses
HOU ONS ZEKER OP DE HOOGTE WIL HET GRAAG WETEN EN HET BESTE VOOR JOU EN JE KINDJE..............
ik_oke_is
25-02-2004, 19:42
Origineel gepost door Wolverine
Alles wat je krijgt zeg alhamdolilah. die kindje gaat zijn plaats krijgen in djenah insha'allah, die heeft het beter dan ons, wij moeten er nog voor vechten. Denk islamitisch, dit leven is maar een test.
je hebt gelijk maar zoals jij het zegt lijkt het alsof je
gelukkiger moet zijn als je een miskraam hebt , dan dat je
gewoon een gezond kindje krijgt
hey , wens je het beste meid, :)
incha allah krijg je een gezond kindje waar je prachtige dagen
mee tegemoet gaat ;)
magrabbia
25-02-2004, 19:49
Origineel gepost door ik_oke_is
je hebt gelijk maar zoals jij het zegt lijkt het alsof je
gelukkiger moet zijn als je een miskraam hebt , dan dat je
gewoon een gezond kindje krijgt
hey , wens je het beste meid, :)
incha allah krijg je een gezond kindje waar je prachtige dagen
mee tegemoet gaat ;)
ik-oke-is, bedankt voor je reactie. Ik ben blij met je zegening!
En volgens mij is dit de eerste normale reactie van jou. Ik voel me vereerd!!
Heel erg bedankt en inshallah ga je ook snel trouwen, heb je een goeie vrouw en hele lieve kindertjes!!!
Hier een aantal ad'ijah (meervoud van doe'a/ smeekbede)
"Rabbi lâ tadharnie fardaw wa anta gayrul wârithien"
"Mijn Heer laat mij niet alleen (zonder nageslacht) en U bent de beste van de erfgenamen" (Qor'aan Soerah Al-Anbiyâ 21 aya 89)
"Rabbi habli minas-sâlihien"
"Mijn Heer, schenk mij (nageslacht) van de rechtschapenen" (Qor'aan Soerah As-Shaffât 37 aya 100)
En gefeliciteerd!
ik_oke_is
25-02-2004, 19:54
Origineel gepost door magrabbia
ik-oke-is, bedankt voor je reactie. Ik ben blij met je zegening!
En volgens mij is dit de eerste normale reactie van jou . Ik voel me vereerd!!
Heel erg bedankt en inshallah ga je ook snel trouwen, heb je een goeie vrouw en hele lieve kindertjes!!!
:maf2:
IBTISSAM3
25-02-2004, 21:38
nou wat zei ik je ik_ oke_ is als je beste kant laat zien dan word je beloond en je voelt je ook goed niet waar en ik hoop ook het voor je wat magrabbia zei echt je kan aardig als je wil oke pease man?????????????
Proficiat////
Je koun 3ie el gier Insha Allah
Ik zal je niet vergeten in mijn dou3a
ChOcOtOfFfF
25-02-2004, 22:08
Ma Brouk :Iluvu:
Moge Allah jou en je man een gezond kindje schenken en het laten opgroeien als een goede moslim Insha Allah Ameen
liefs Sou :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.