Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HELP hoe kan ik dvdtje kijken op mijn laptop

Zinaa_Yamina
17-11-2008, 21:43

Salaam alaikoum, Ik heb pas een nieuwe laptop gekocht, maar kan geen dvd's kijken erop. Ik heb gehoord dat je daar een speciaal programma voor nodig hebt: "Cyberlink PowerDVD" kan iemand me helpen hoe ik aan dit programma kom zonder dat ik het hoef te kopen. Inchallah kan iemand me helpen. Wa3likoum salaam, Djazaak allahoe ghairan voor de mensen die mij willen helpen.

mietje
17-11-2008, 21:46
gewoon met windows mediaplayer... moet het lukken.. ik kijk alles met vlc.. lekker simpel lekker duidelijk... http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html

cotedor
18-11-2008, 00:15
Salaam alaikoum, Ik heb pas een nieuwe laptop gekocht, maar kan geen dvd's kijken erop. Ik heb gehoord dat je daar een speciaal programma voor nodig hebt: "Cyberlink PowerDVD" kan iemand me helpen hoe ik aan dit programma kom zonder dat ik het hoef te kopen. Inchallah kan iemand me helpen. Wa3likoum salaam, Djazaak allahoe ghairan voor de mensen die mij willen helpen. Indien jij een nieuwe laptop hebt gekocht, zit daar tegenwoordig STANDAARD al een DVDprogramma op geïnstalleerd. En anders, zal er een cd meegeleverd zijn waar die programma op staat. check je cd's die meegeleverd zijn. meestal als jij een DVD film erin stopt en je doet schuifje dicht, gaat hij de film laden en zul je een lijst krijgen met programma's welke je kunt kiezen om de DVD af te spelen.. Windows Media Player is er 1 van, als het goed is zul je daar ook de DVDprogramma er tussen hebben staan. anders kun je altijd een DVDprogramma downloaden. of VLC Player downloaden, speelt alles af.

Zinaa_Yamina
25-11-2008, 15:26
Barakallahoe fiekoum allemaal. Ja ik heb een nieuwe laptop gevonden ik ga wel kijken tussen mijn cd's of ie erbij zitten want hij staat niet bij al mijn programma's Wa3likoum salaam

Technicuss
26-11-2008, 19:46

Heb je wel een Dvd speler in je laptop of is het gewone cd-rom

Zinaa_Yamina
29-11-2008, 20:15
Het is wel een dvd speler heb ik voor gekeken. Kan zelf dvd's ermee branden staat erbij, daar heb ik trouwens wel een programmaa bij gekregen

Camouflage
29-11-2008, 23:21
Download gewoon een codec pack (standaard of hoger) en start je standaard WMP op. En het werkt. :)