Bekijk originele versie : Alle Mannen Zijn Hetzelfde!!!
In bovenstaande uitroep zit alle vrouwenergernis ten aanzien van mannen samengebald: we kijken naar mooie vrouwen, gooien onze sokken nooit in de wasmaand en hebben we het liever over voetbal dan over gevoelens. De rest kun je zelf wel invullen, het gaat om alle typisch mannelijke eigenschappen waar vrouwen sinds het begin der tijden maar geen vat op weten te krijgen, En op het moment dat e er wel vat op krijgen (eerste symptomen: je kijkt niet meer naar mooie vrouwen en gooit de sokken braaf in de wasmand) ben je eigenlijk verloren: pas op, de kans is reëel dat je vriendin je een watje gaat vinden. Kortom, zolang je een vrouw nog af en toe weet te inspireren tot in wanhoop uitroepen "ALLE MANNEN ZIJN HETZELFDE!" zit je goed.
Maar zijn mannen echt hetzelfde? die vraagt houdt me vrijwel dagelijks bezig..
Om uit te vinden tot hoe ver de gelijkenissen precies gaan, vraag ik jullie mening.
TAHIYATI anas
tetouania_zina
18-10-2002, 13:43
Origineel gepost door Anas23
In bovenstaande uitroep zit alle vrouwenergernis ten aanzien van mannen samengebald: we kijken naar mooie vrouwen, gooien onze sokken nooit in de wasmaand en hebben we het liever over voetbal dan over gevoelens. De rest kun je zelf wel invullen, het gaat om alle typisch mannelijke eigenschappen waar vrouwen sinds het begin der tijden maar geen vat op weten te krijgen, En op het moment dat e er wel vat op krijgen (eerste symptomen: je kijkt niet meer naar mooie vrouwen en gooit de sokken braaf in de wasmand) ben je eigenlijk verloren: pas op, de kans is reëel dat je vriendin je een watje gaat vinden. Kortom, zolang je een vrouw nog af en toe weet te inspireren tot in wanhoop uitroepen "ALLE MANNEN ZIJN HETZELFDE!" zit je goed.
Maar zijn mannen echt hetzelfde? die vraagt houdt me vrijwel dagelijks bezig..
Om uit te vinden tot hoe ver de gelijkenissen precies gaan, vraag ik jullie mening.
TAHIYATI anas
natuurlijk zijn niet alle mannen hetzelfde...
ikzelf heb alleen broers (waar je af en toe echt helemaal gestoord van wordt :D )
elmoehim er zijn hele grote verschillen tussen ze...
de 1 houdt van uitgaan, de 1 gaat liever trainen, de 1 blijft liever thuis een vidiootje te kijken enz.
er zijn heel veel verschillen: de 1 is netjes, de andere maakt alleen troep enz.
de 1 heeft het alleen over chikies, de andere alleen over auto's en de andere alleen over kickboxs gala's en wedstrijden...
ik kan nu wel uren door gaan :p
er is alleen geen verschil met hun kapsels: alle 3 opgeschoren haar en stekeltjes :D
als je mij zou vragen of alle mannen hetzelfde zijn: zou je een NEE van mij horen...
nour_el_3oejoen
18-10-2002, 13:46
hello!!!!! :D :)
ik denk niet dat alle mannen hetzelfde zijn en dat lijkt me logisch. hoe een man zich gedraagt heeft te maken met de omgeving waarin hij is opgegroeid en opgevoed en nat. hoe hij in elkaar zit en hoe hij denkt over bepaalde dingen.. om een simpele vb te geven: mn broer die ruimt nooit zn troep op, :kwaad:
omdat mn moeder dat altijd doet ( ik ook wel hoor :kwaad: )en hem nooit zegt zn troep om te ruimen, mn neef in tegenstelling tot mn broer ruimt zn rotzooi wel op, omdat zn moeder het hem sinds kleins af aan heeft geleerd!!! maar er zijn natuurlijk ook jongens die niet naar de moeders luisteren dus verder weet ik het niet. ( sorry voor mn saaie stuk ;) )
xxxnour el 3oejoen
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
Origineel gepost door tetouania_zina
ikzelf heb alleen broers (waar je af en toe echt helemaal gestoord van wordt :D )
de 1 houdt van uitgaan, de 1 gaat liever trainen, de 1 blijft liever thuis een vidiootje te kijken enz.
er zijn heel veel verschillen: de 1 is netjes, de andere maakt alleen troep enz.
de 1 heeft het alleen over chikies, de andere alleen over auto's en de andere alleen over kickboxs gala's en wedstrijden...
er is alleen geen verschil met hun kapsels: alle 3 opgeschoren haar en stekeltjes :D
als je mij zou vragen of alle mannen hetzelfde zijn: zou je een NEE van mij horen...
Tis maar waar je je vent zoekt he, jij in amsterdam bij de ingang van de Dirk dat is wel duidelijk. ;)
tetouania_zina
18-10-2002, 14:05
Origineel gepost door Rajaa21
Tis maar waar je je vent zoekt he, jij in amsterdam bij de ingang van de Dirk dat is wel duidelijk. ;)
hoezo wat bedoel je met de ingang van DIRK
je mag ook wat duidelijker zijn :rolleyes:
tetouania_zina
18-10-2002, 20:01
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
hello!!!!! :D :)
ik denk niet dat alle mannen hetzelfde zijn en dat lijkt me logisch. hoe een man zich gedraagt heeft te maken met de omgeving waarin hij is opgegroeid en opgevoed en nat. hoe hij in elkaar zit en hoe hij denkt over bepaalde dingen.. om een simpele vb te geven: mn broer die ruimt nooit zn troep op, :kwaad:
omdat mn moeder dat altijd doet ( ik ook wel hoor :kwaad: )en hem nooit zegt zn troep om te ruimen, mn neef in tegenstelling tot mn broer ruimt zn rotzooi wel op, omdat zn moeder het hem sinds kleins af aan heeft geleerd!!! maar er zijn natuurlijk ook jongens die niet naar de moeders luisteren dus verder weet ik het niet. ( sorry voor mn saaie stuk ;) )
xxxnour el 3oejoen
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
het is wel boeiend hoor :D
hoezo wat bedoel je met de ingang van DIRK
je mag ook wat duidelijker zijn :rolleyes:
hij bedoeld dat die boys van indische buurt weer een andere mentaliteit hebben :p
hardtodrive
18-10-2002, 20:10
Er is geen man of vrouw hetzelfde. Dat is een feit.
Vrouwen klagen over de mannen. Mannen klagen over de vrouwen.
Dit zal nooit veranderen en gelukkig maar.
groetjes.
wanneer komt je broer me om mijn hand vragen??? :p
Origineel gepost door Chaimaa
hij bedoeld dat die boys van indische buurt weer een andere mentaliteit hebben :p
Ik bedoel die 'standaard' boys (met alle respect) met hun opgeschoren wierie en leren jack. Keek vroeger pcies op die DIRK in oud west uit...
Nounousa
18-10-2002, 20:23
Nee natuurlijk zijn niet alle mannen hetzelfde, je kan tog niet iedereen over een kam scheren???
er zijn zeker wel verschillene soort mannen
m3ha salama
Hind
Shakkira
18-10-2002, 20:24
Net zoals niet ALLE marokkanen hetzelfde zijn, zijn ook niet alle mannen hetzelfde. Net zomin als (wat mannen wel eens zeggen) ALLE marokkaanse meiden uit Amsterdam hetzelfde.
Elk mens, elk individu (het woord zegt het al) is uniek. Niemand op deze aarde is hetzelfde...
nour_el_3oejoen
18-10-2002, 20:24
het is wel boeiend hoor
tnx ;)
tetouania_zina
18-10-2002, 20:26
:D
tetouania_zina
18-10-2002, 20:28
wanneer komt je broer me om mijn hand vragen??? :p
welke wil je?
de 1 die alleen over auto's hebt, of de ene die alleen over chikies heeft (ik denk niet dat je hem wilt) of de andere die je helemaal gek maakt over kickboxen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.