Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Enkele kenmerken van een player

LZN
25-02-2004, 16:11

Voor de dames die twijfelen enkele tips voor jullie. Kijkt deze jongen als jij met hem praat naar jouw rondingen met slijm op zijn lippen, is het hoogstwaarschijnlijk een player. Als je over trouwen praat en hij kijkt je met een lege blik aan en begint over jouw mooie jasje, is hij wss ook een player. Wil hij jou eerst met zijn bed doen kennismaken vooraleer hij met je ouders wil kennismaken=> he's a player. Als elk meisje die hem belt zijn zus of moeder is=> je hebt te maken met een player, de kans is uitermate klein dat een zus of een mama zooo bezorgd om haar lieve broer/zoontje is..

Lady_moi
25-02-2004, 16:22
Players..ik riek ze van 10km ver. :rolleyes:

HalveWaarheid
25-02-2004, 16:37
Origineel gepost door Lady_moi Players..ik riek ze van 10km ver. :rolleyes: :giechel: Jij riekt ze van ver e! :giechel:

Johanna
25-02-2004, 16:40
Origineel gepost door SuperSalima Ben je nou weer jouw eigenschappen aan 't opnoemen Wolverine :rolleyes: Stagfiroellah....waar mensen zich mee bezig houden :jammer: Deze topic is bedoelt voor mensen die een player niet herkent.

Junkie
25-02-2004, 16:41

Wat is een speler? Welk spel?

Miss_Vanitas
25-02-2004, 16:42
Origineel gepost door Wolverine Voor de dames die twijfelen enkele tips voor jullie. Kijkt deze jongen als jij met hem praat naar jouw rondingen met slijm op zijn lippen, is het hoogstwaarschijnlijk een player. Als je over trouwen praat en hij kijkt je met een lege blik aan en begint over jouw mooie jasje, is hij wss ook een player. Wil hij jou eerst met zijn bed doen kennismaken vooraleer hij met je ouders wil kennismaken=> he's a player. Als elk meisje die hem belt zijn zus of moeder is=> je hebt te maken met een player, de kans is uitermate klein dat een zus of een mama zooo bezorgd om haar lieve broer/zoontje is. :lol: Nog een kenmerk... een gast die je blijft roepen en blijft kijken terwijl je hem absoluut negeert --> player!

Lady_moi
25-02-2004, 16:42
Hun blik shokeren mij.. nie waar HALVEWAARHEID :stout: Origineel gepost door HalveWaarheid :giechel: Jij riekt ze van ver e! :giechel:

Johanna
25-02-2004, 16:43
Ik heb er nu een tegen over mij zitten

Miss_Vanitas
25-02-2004, 16:54
Origineel gepost door Wolverine Ons heilig boontje heeft gesproken. :lol: JUISTEM! :D

Miss_Vanitas
25-02-2004, 16:57
Origineel gepost door Johanna Ik heb er nu een tegen over mij zitten tell more tell more! :D wie, hoe, wat, waar?? :hihi:

Johanna
25-02-2004, 17:16
Origineel gepost door Miss_Vanitas tell more tell more! :D wie, hoe, wat, waar?? :hihi: Hij woont in ....