Bekijk originele versie : help iemand van grote problemen
een meisje dat helemaal niet met jongens bezig is enzo, maar wel op een gegeven moment een vriend kreeg en echt van hem hield en zeker wist dat ze met hem ging trouwen dus daarom ook aan seks deed een ****?
ze is nietontmaagd maar is wel vanachteren genomen en heeft zowat elke dag gepijpt en is gelikt, omdat ze toch gingen trouwen,de liefde was oprecht!
het vreemde is dat zij het uitgemaakt heeft, omdat ze geen relaite meer kon houden ,stiekum doen enzo, plus de liefde ging weg, dus zij heeft ht uitgemaakt terwijl diejongen haar niet gebruikte ofzo en echt van haar houdt,
hij kin haar zelfs ontmaagden maar deed het niet, ietsjes daarna ging het uit, omdat ze veel ruzie hadden,
hij deed het niet omdat hij zelf wilde wachten met haar tot het huwelijksnacht,zij is zijn leven maar hij vergaat van de pijn en zij wilt hem maar niet terug,omdat hij ging flippe nadat het uitging en tegen iedereen van alles zei van help me enzo ,is ze hem gaan haten zelfs want zo kwam iedereen erachter,
ze wilt niet eens vrienden zijn met hem,ze wilt hem nooit meer zien, triest he voor iemand die met hart en ziel van haar houdt? maar zei is ook een engeltje,maar ja,liefde ging weg en hij heeft niet slim gehandeld!
is er niks meer voor deze jonge, geenhoop????
help hem alsjebleift! hij denkt aan zelfmoord wallah!.
Miss_Vanitas
25-02-2004, 15:41
Laat me raden... 'Die jongen' ben jezelf? ;)
Lady_moi
25-02-2004, 16:12
Ten eerste ze is toch al ontmaagd ze heeft al sex gehad
Dus sex hebben is ontmaagd.
Ten tweede moest hij echt van haar hield dan zou hij haar niet pakken.
Wetend dat zoiets haram is en toch zoiets doen die relatie op zich was al haram.
Ma goed.
Kijk.
Wagga die houd heel veel van haar maar je kan niet iemand dwingen om van diegene te gaan houden.
En een meiske die zoiets al doet voor het huwelijk allahyehster!!
Ze is nie es zijn liefde waard.
En moest ze echt van hem hield dan zou ze hem nie dumpen.
Want echte liefde is voor eeuwig.Verliefheid kan weggaan maar van iemand houden is voor eeuwig.
Dus ze heeft nooit van hem gehouden da klinkt misschien wel hard ma zo komt het wel over.
Ik zou zeggen wake up and get a life.
Het leven gaat door. Laat hem zich meer verdiepen in de islam.
Want zonder de islam ben je nix in deze wereld. En vooral als die nog op beide benen wil blijven staan.
Ik begrijp die wel hoe hij zich voelt. Zwarte kijk inde toekomst, Zn wereld stortte in, Zelfmoord,..
Maar het is heel moeilijk te geloven maar de pijn slijt!!
En ik weet wat ik zeg ik heb zowat pijn gehad in alle soorten!!DUS
Laat haar gaan..als het mektoub is dan komen die wel terug samen..
Aan qodrat Allah kunnen we nix veranderen..
CouchMan
25-02-2004, 17:54
Hulp??
De enige persoon die jou kan helpen is jezelf...
GET OVER IT...
Ze is weg, klaar, finito, walou walou walou....
Origineel gepost door jammer
een meisje dat helemaal niet met jongens bezig is enzo, maar wel op een gegeven moment een vriend kreeg en echt van hem hield en zeker wist dat ze met hem ging trouwen dus daarom ook aan seks deed een ****?
ze is nietontmaagd maar is wel vanachteren genomen en heeft zowat elke dag gepijpt en is gelikt, omdat ze toch gingen trouwen,de liefde was oprecht!
het vreemde is dat zij het uitgemaakt heeft, omdat ze geen relaite meer kon houden ,stiekum doen enzo, plus de liefde ging weg, dus zij heeft ht uitgemaakt terwijl diejongen haar niet gebruikte ofzo en echt van haar houdt,
hij kin haar zelfs ontmaagden maar deed het niet, ietsjes daarna ging het uit, omdat ze veel ruzie hadden,
hij deed het niet omdat hij zelf wilde wachten met haar tot het huwelijksnacht,zij is zijn leven maar hij vergaat van de pijn en zij wilt hem maar niet terug,omdat hij ging flippe nadat het uitging en tegen iedereen van alles zei van help me enzo ,is ze hem gaan haten zelfs want zo kwam iedereen erachter,
ze wilt niet eens vrienden zijn met hem,ze wilt hem nooit meer zien, triest he voor iemand die met hart en ziel van haar houdt? maar zei is ook een engeltje,maar ja,liefde ging weg en hij heeft niet slim gehandeld!
is er niks meer voor deze jonge, geenhoop????
help hem alsjebleift! hij denkt aan zelfmoord wallah!
gatver!!!!! :eek:
lady_moi
seks hebben betekend niet ontmaagd.
als de jongen in de vagina van een meisje is geweest dat heet ontmaagd!!!!!!
Maar daar is hier geen sprake van.
Maar het is wel haram wat je hebt gedaan: je mag nooit een meisje van achteren pakken.
Een advies voor jou: ookal is het moeilijk ga verder met je leven!!
kisses
Lady_moi
25-02-2004, 18:27
Voor mij is seks hebben ontmaagd.
Of zijde gij zo van die typekes die nog in het vliesje gelooft dat moet scheuren.
Origineel gepost door kisses
lady_moi
seks hebben betekend niet ontmaagd.
als de jongen in de vagina van een meisje is geweest dat heet ontmaagd!!!!!!
Maar daar is hier geen sprake van.
Maar het is wel haram wat je hebt gedaan: je mag nooit een meisje van achteren pakken.
Een advies voor jou: ookal is het moeilijk ga verder met je leven!!
kisses
Lady_moi
25-02-2004, 18:29
Oft nu vanachter of vanvoor is. Hij heeft zn ding gebruikt!!
nee ik ben tegen dat hele gebeuren van dat een meisje moet bloeden op der huwelijksnacht.
Ik vind dat onzin want een jongen voelt dat wel.
seks kan je hebben op vele manieren, maar via de anus is geen ontmaagden.
Ontmaagd word je via de vagina!!
kisses
ik zou zeggen: leer er mee leven, je kan haar moeilijk dwingen van je te houden, dus ga op zoek naar een andere meid, waar je wel een toekomst mee ziet en ga haar dan niet weer zo gebruiken, wacht gewoon tot je huwelijk, moest het daarna weer uitgaan zal jij niet weer gekwetst worden...
good luck
Origineel gepost door Lady_moi
ja dat vind ik nou ook :kwaad:
Origineel gepost door Lady_moi
Helemaal mee eens!
Ze had het beter gewoon kunnen doen als ze dit wel deed
De profeet (vzmh) zei:
“Van voren of van achteren, zolang het in het geslachsdeel is.” (Boechari & Moeslim)
bedoeld hij niet de anus????
volgens mij wel.
kisses
donoflove
25-02-2004, 20:09
het is zo erg man, ze wilt hem nnooit meer zien,zelfs vriendschap niet, ze haat hem terwijl hij alles was voor haar en zij kwam met de wens om te trouwen met elkaar!
hij heeft niet goed gehandeld nadat het uit was want zij wilde rust en hij gaf alleen maar meer last toen,
het is erg, ik zie dat hij verzwakt, zijn ouders denken dat hij iets gebruiikt ofzo,
Salaam,
Er zijn ergere dingen die gebeuren in de wereld.
Denk aan de aardbeving in el-hoceima. Moge allah swt de overledenen de paradijs betreden.
En jij komt hier met een rot verhaal? Als hij DE man is dan moet hij haar ten huwelijk gaan vragen.
Anders verlaten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.